Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Gdynia: Dostawa mięsa drobiowego i jaj
Numer ogłoszenia: 336723 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa drobiowego i jaj.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa drobiowego i jaj dla potrzeb szpitala z podziałem na dwa pakiety (zadania częściowe). Pakiet nr 1 - mięso drobiowe Pakiet nr 2 - jaja o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Pzp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.50.0 - Jaja 15.11.21.00 - Świeży drób 15.13.15.00 - Produkty drobiowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust l i 2 Pzp. oraz spełniają następujące warunki: a. Posiadają certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP zatwierdzone w drodze decyzji przez organa urzędowej kontroli żywności - dotyczy zakładów produkujących żywność lub wprowadzających ją do obrotu, a w przypadku wykonawców zakupujących produkty u producentów wykonawcy zobowiązani są dostarczyć przedmiot zamówienia od producentów spełniających te wymagania. b. posiadają decyzję wydaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności ( DzU nr 21, po. 179 z 2003 r ) c. posiadają decyzję wydana przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji (dotyczy wykonawców będących zakładami produkcyjnymi, w przypadku innych wykonawców - do oferty należy załączyć kserokopię decyzji wydanej dla zakładu , w którym wykonawca zaopatruje się w asortyment będący przedmiotem zamówienia) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty (według formuły spełnia / nie spełnia):.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów załączonych do oferty (według formuły spełnia / nie spełnia): 1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ ust. 1 pkt. 2) rozporządzenia) 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt. 3 Pzp) - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy. 4. certyfikat systemu HACCAP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP zatwierdzone w drodze decyzji przez organ urzędowej kontroli żywności 5. decyzję wydaną na środki transportu przewidziane do realizacji dostaw. 6 decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organ Inspekcji Weterynaryjnej dotycząca spełnienia wymagań koniecznych w procesie produkcyjnym (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia
Dział Zamówień Publicznych budynek nr 6 pokój 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia Kancelaria Szpitala lub w Dział Żywienia budynek nr 6 pokój nr 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w niżej wymienionych przypadkach : - po upływie okresu 4 miesięcy strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych netto dostarczanego asortymentu wg wysokości aktualnego kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanych przez Główny Urząd Statystyczny. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami strona merytoryczna - Kierownik Działu Żywienia Danuta Bernisz tel. (058) 69-98-140 strona formalno-prawna - Arkadiusz Kownacki tel. 058 69 98 124 fax. 058 69 98 338, e-mail: zp@szpital-morski.pl.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mięso drobiowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.23.00-9, 15.11.21.00-7, 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jaja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Kompleksowa usługa cateringowa podczas Święta Szkoły
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell - powtórne
- DOSTAWA ASORTYMENTU SPORTOWEGO z podziałem na 2 części: Część I: Dostawa dresów sportowych, odzieży treningowej,; Część II: Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
- Utrzymanie instalacji elektrycznych w parkingach podziemnych na Placu Dworcowym i w Parku Centralnym
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- dostawa mięsa i wędlin
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.