Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Łódź: Prace remontowe pomieszczeń w budynku parterowym C7 Politechniki Łódzkiej Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Katedra Informatyki Stosowanej Al. Politechniki 11 w Łodzi o łącznej powierzchni 262 m2.
Numer ogłoszenia: 336716 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki , ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe pomieszczeń w budynku parterowym C7 Politechniki Łódzkiej Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Katedra Informatyki Stosowanej Al. Politechniki 11 w Łodzi o łącznej powierzchni 262 m2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe pomieszczeń w budynku parterowym C7 Politechniki Łódzkiej Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Katedra Informatyki Stosowanej Al. Politechniki 11 w Łodzi o łącznej powierzchni 262 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty ogólnobudowlane: remont sanitariatów, wymiana posadzek, roboty malarskie z przygotowaniem powierzchni, roboty elektryczne. Wykonanie klimatyzacji i systemu alarmowego zgodnie z dokumentacją projektową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (art.24 ust.1 i 2 ustawy ) 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.04 (tekst jednolity Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami.) 3. Wykonawca posiada doświadczenie wykonawcze w zakresie robót objętych przetargiem ( roboty budowlane , elektryczne, instalacyjne ) udokumentowane wykonaniem co najmniej 3 zamówień o cenie brutto min. 500 tys. zł. Roboty te powinny być wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i zawierać roboty budowlane wykończeniowe i elektryczne 4.Wykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę - w pełnym wymiarze, co najmniej 5 osób na stanowiskach produkcyjnych, w tym co najmniej 1 osobę posiadającą wymagane dla zakresu prac elektrycznych świadectwa kwalifikacyjnego co najmniej na poziomie wynikającym z rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia z dnia 20 lipca 2005 r. (Dz. U. z dnia 29 lipca 2005 r.) 5.Wykonawca dysponuje osobami, które będą pełniły funkcje kierowników robót w niniejszym zamówieniu posiadającymi odpowiednie (wymagane przez ustawę Prawo Budowlane) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł . Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający wybierze 5 Wykonawców, którzy udokumentują w najwyższym stopniu doświadczenie wykonawcze i otrzymają największą liczbę punktów wg następującej zasady oceny: za każde wykazane na kwotę minimum 500 tys. zł zamówienie ponad 3 zamówień stanowiących warunek udziału, potwierdzone pozytywnymi referencjami wykonawca otrzyma 1 punkt. W sytuacji uzyskania takiej samej liczby punktów otrzymanych przez więcej niż jednego Wykonawcę, o kolejności w rankingu zadecyduje większa wartość brutto zrealizowanych zamówień (biorąc pod uwagę sumę wartości zamówień wykazanych przez tych Wykonawców w wykazie). Wybranych 5 Wykonawców zostanie zaproszonych do składania ofert (gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy). Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od Wykonawców skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 29.01.04 (tekst jednolity Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami. ) - zał. 1 c) Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg zał. 2 Do wykazu należy dołączyć referencje inwestora potwierdzające zakres robót, wartość robót brutto, okres wykonywania robót i miejsce wykonywania robót z potwierdzeniem ich jakości i terminowości (można dodatkowo dołączyć protokoły odbioru robót) d)Oświadczenie wykonawcy o stanie zatrudnienia i kadrze technicznej - wg zał. 3 Do oświadczenia należy dołączyć kopie potwierdzone uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie jako kierownika budowy/robót oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wymienione wyżej osoby nie są pracownikami Wykonawcy (lub Wykonawców występujących wspólnie) należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej. e) Oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 250000,00 - zał. 4 Uwaga: W przypadku podmiotów działających wspólnie warunki będą oceniane łącznie dla Wykonawców biorących wspólnie udział w niniejszym postępowaniu oprócz warunku przedstawionego w punkcie a) których spełnienie muszą udokumentować wszyscy Wykonawcy z biorących wspólnie udział w niniejszym postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór wniosku i załączników do wniosku dostępne sa na stronie zamawiającego www.zp.p.lodz.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ będzie doręczona wraz z zaproszeniem do składania ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Katedra Informatyki Stosowanej, pok. 303, III piętro, 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 18/22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- MZŻ.262.8.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 192
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych
- 80/TP/ZP/U/2025 Świadczenie usługi telefonii stacjonarnej wraz z obsługą centrali telefonicznych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.