eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług pogotowia technicznego, bieżącej konserwacji oraz wykonywanie niezbędnych napraw w internatach i kwaterach internatowych, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Warszawa: Świadczenie usług pogotowia technicznego, bieżącej konserwacji oraz wykonywanie niezbędnych napraw w internatach i kwaterach internatowych, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania.
Numer ogłoszenia: 336336 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294482 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o., ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 572 86 80, faks 0-22 572 86 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pogotowia technicznego, bieżącej konserwacji oraz wykonywanie niezbędnych napraw w internatach i kwaterach internatowych, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogotowia technicznego, bieżącej konserwacji oraz wykonywanie niezbędnych napraw w internatach i kwaterach internatowych, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 8 i nr 9 do SIWZ. 2. Zakres czynności pogotowia technicznego obejmuje: a) przyjęcie przez Wykonawcę zgłoszenia, przyjazd Wykonawcy lub osób wskazanych przez Wykonawcę w wykazie pracowników (wykaz załączony do oferty, zgodny z wykazem który zostanie załączony do umowy), oraz zabezpieczenie skutków awarii przez całą dobę w dni robocze, w dni wolne od pracy i w dni świąteczne; b) Wykonawca, niezwłocznie podejmie działania zmierzające do usunięcia awarii, po otrzymaniu zgłoszenia o jej wystąpieniu, a w przypadku awarii o większych rozmiarach, zabezpieczenie jej w sposób uniemożliwiający powstanie strat w mieniu lub w wystąpieniu zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; c) w przypadku wystąpienia poważnych awarii lub katastrof budowlanych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu i życiu mieszkańców lub osób obecnych w strefie zdarzenia, podjęcie natychmiastowych działań związanych z ich ewakuacją, powiadomienie odpowiednich służb ratownicze i przedstawicieli Zamawiającego łącznie z zaangażowaniem do współpracy innych firm, koniecznych dla zabezpieczenia i usunięcia awarii lub katastrofy; d) zgłaszanie i wnioskowanie o wykonanie niezbędnych praz remontowych, zwłaszcza tych, które mają wpływ na bezpieczeństwo obiektów i mieszkańców, z uwagi na ewentualną możliwość wystąpienia awarii. 3. Zakres czynności konserwacyjnych oraz utrzymania w sprawności technicznej i eksploatacyjnej nieruchomości internatowych określa załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zakres czynności konserwacyjnych oraz utrzymania w sprawności technicznej i eksploatacyjnej kwater internatowych określa załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Dodatkowo Zamawiający może zlecić Wykonawcy czynności (prace, roboty) nieobjęte zakresem pogotowia technicznego i konserwacji (zgodnie z załącznikami nr 8 i 9 do SIWZ). Czynności takie będą rozliczane na podstawie stawek podanych w ofercie przez Wykonawcę (roboczogodzina, koszty ogólne, zysk, koszt transportu i zakupu materiałów). 6. W przypadku materiałów, których koszt leży po stronie Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo decydowania czy zakupu materiałów dokona Wykonawca (przy zastosowaniu podanej stawki za transport i zakup materiałów) czy zakupu dokona Zamawiający i przekaże materiał Wykonawcy do wykonania usługi. W szczególności dotyczyć to będzie przypadków, gdy Wykonawca zaoferuje stawkę za transport i dostawę materiałów powyżej 10 %. 7. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, składowania lub unieszkodliwiania odpadów lub też przekazania odpadów do odzysku osobom wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym niebędącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. z 2006 r. Nr 75, poz. 527 z późn. zm.). 8. Zamawiający dopuszcza składane ofert częściowych według podziału zadań określonego w pkt 18 SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 12   

Nazwa: Kraków, Oświęcim, Tarnów, Bielsko-Biała

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma DYJOR I KRZYŻANOWSKI, os. II Pułku Lotniczego 16/6, 31-868 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10845,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14316,74

  • Oferta z najniższą ceną: 14316,74 / Oferta z najwyższą ceną: 14316,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Lubliniec, Gliwice, Tarnowskie Góry, Bytom, Częstochowa, Katowice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma DYJOR I KRZYŻANOWSKI, os. II Pułku Lotniczego 16/6, 31-868 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21453,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24286,85

  • Oferta z najniższą ceną: 24286,85 / Oferta z najwyższą ceną: 24286,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.