To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-19
Lubartów: Naprawa w związku z awarią instalacji c.o. na bazie Obwodu Drogowego Nr 1 w Kamionce.
Numer ogłoszenia: 336213 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 429502 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie, ul. Krańcowa 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8542702, faks 081 8553217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa w związku z awarią instalacji c.o. na bazie Obwodu Drogowego Nr 1 w Kamionce..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Naprawa w związku z awarią instalacji c.o. na bazie Obwodu Drogowego Nr 1 w Kamionce. Szczegółowy zakres i ilość robót określa przedmiar robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IGNACY KUSYK - ZAKŁAD USŁUG SANITARNYCH
jakie przetargi wygrała firma
IGNACY KUSYK - ZAKŁAD USŁUG SANITARNYCH
- Ignacy Kusyk - Zakład Usług Sanitarnych, ul. Berka Joselewicza 31, 21-150 Kock, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69730,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84500,00
Oferta z najniższą ceną: 84500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku ze złożonym w dniu 14.12.2011 r. meldunkiem do Dyrektora ZDP w Lubartowie przez Głównego Specjalistę p. Marka Skrzypczaka dotyczącym wystąpienia awarii pieca c.o w budynku warsztatowo-socjalnym na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Kamionce, spowodowanej popękaniem płomiennic i wystąpieniem wycieku wody z instalacji w kotłowni, budynku warsztatowym i dwóch pomieszczeniach socjalnych spowodowanego korozją rur. Wystąpiła wyjątkowa sytuacja, której Zamawiający nie mógł przewidzieć i ze względu na trwający sezon grzewczy wymagane jest natychmiastowe wykonanie naprawy. W związku z powyższym nie można dokonać wyboru innego trybu udzielenia zamówienia, gdyż nie można zachować terminów określonych dla innego trybu.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubartów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Przebudowa części budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej w Nowodworze, gm. Lubartów, w celu dostosowania do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Dostawa preparatów do dezynfekcji skóry, błony śluzowej, powierzchni i narzędzi na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Lubartowie.
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU OPERACYJNEGO DLA KP PSP W LUBARTOWIE
- dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w II Liceum Ogólnokształcącym im. Piotra Firleja w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Przebudowa istniejącej instalacji technologicznej w SUW Jeleń Gmina Lidzbark poprzez dostawienie II stopnia filtracji oraz modernizację systemu napowietrzania
- Budowa przedszkola na osiedlu Borek w miejscowości Turka, gmina Wólka
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy Część 1 - ul. Krasińskiego 20 m 234 Część 2 -ul. Krasińskiego 20 m. 172
- "Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II"
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.