eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Oczyszczanie miasta w okresie zimowym - II postępowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Wąbrzeźno: Oczyszczanie miasta w okresie zimowym - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 336116 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Wąbrzeźno , ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6884500, faks 56 688 27 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie miasta w okresie zimowym - II postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Oczyszczanie z liści, śniegu, lodu i błota nawierzchni chodników, placów, parkingów, dróg oraz zwalczanie gołoledzi w porze zimowej, jak również usuwanie zanieczyszczeń powstałych w wyniku akcji zimowej ( piasku i innych środków używanych przeciwko gołoledzi). Zamówienie realizowane będzie na terenach wymienionych w Planie akcji zima i innych terenach komunalnych. 2.Usuwanie zalęgającego na poboczach dróg śniegu, jeśli jego ilość spowoduje zakłócenie płynności ruchu w obu kierunkach i uniemożliwi parkowanie samochodów. W przypadku wywozu śniegu wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia prowadzonych robót specjalistycznym oznakowaniem. (barierki, pachołki, itp.) 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania codziennie do godz. 8.00 szczegółowego pisemnego raportu z zaangażowanego sprzętu i ludzi z zakresem do wykonania w danym dniu. 4. Jeśli warunki atmosferyczne nie będą wymagały podjęcia takich czynności, jak odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi itp., a na nawierzchni dróg pojawią się inne zanieczyszczenia typu liście, piach, papiery itp. Wykonawca zobowiązany będzie do ich usunięcia. 5. Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg wykonawca posprząta w terminie uzgodnionym z Wydziałem GK Urzędu Miejskiego tereny wymienione w Planie Akcji Zima usuwając zanieczyszczenia z okresu zimowego. 6. Utrzymanie czystości na terenie dróg powinno odbywać się zgodnie z przepisami: - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2005r., Nr 236, poz. 2008 ), z późniejszymi zmianami. - UCHWAŁY nr XXX/208/05 Rady Miejskiej w Wąbrzeźnie z dnia 8 czerwca 2005 r. w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Wąbrzeźno i Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie miasta Wąbrzeźno, - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. Nr 62, poz. 627 ze zm.), - ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach ( Dz.U. nr 204, poz. 2086, Nr 273 z 2004r., poz. 2703), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 6 do SIWZ - Plan Akcji Zima 2011/2012..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2.000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien wykonać lub wykonywać minimum jedno zadanie, którego przedmiotem jest, bądź było oczyszczanie zimowe przez co rozumie się wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic i chodników, obejmujące między innymi odśnieżanie, usuwanie skutków gołoledzi, usuwanie ślizgawicy, o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000,00 zł Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty załączone do oferty, według kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamóienia musi dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien posiadać minimum: 2 pługi śnieżne, 2 piaskarki, 1 solarkę, 1 zamiatarkę mechaniczną do zamiatania ulic, 1 pojazd ciężarowy do transportu i przewozu piachu i śniegu; 1 ładowarkę Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty załączone do oferty, według kryterium spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje się możliwość zmiany treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Dopuszcza się: 1. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia w roku 2012 o drogi wojewódzkie w sytuacji, kiedy faktycznie nie dojdzie do przejęcia tych dróg przez Gminę Miejską Wąbrzeźno. W takiej sytuacji w roku 2012 wykonawcy będzie przysługiwało miesięczne wynagrodzenie stosowne do zakresu zmniejszonego przedmiotu zamówienia według miesięcznej stawki ryczałtowej bez dodatku za drogi wojewódzkie. 2.Późniejsze rozpoczęcie realizacji zamówienia, kiedy z uwagi na przedłużającą się procedurę przetargową umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zawarta zostanie po 1 listopada 2011 r. Wówczas realizacja zamówienia rozpocznie się od dnia faktycznego podpisania umowy, a wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia zostanie ustalone proporcjonalnie do czasu w jakim było realizowane zamówienie w danym miesiącu .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wabrzezno.com/portal.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie w Urzędzie Miejskim w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 18,87-200 Wąbrzeźno, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Wąbrzeźnie, 87-200 Wąbrzeźno ul. Wolności 18, pokój Nr 20 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.