Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-19
Chrzypsko Wielkie: Świadczenie usługi priorytetowej (zarządzanie projektem innym niż roboty budowlane - Kierownik projektu), realizowanej przez gminę Chrzypsko zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Idę do przedszkola przez chrzypskie wsie, łąki i pola
Numer ogłoszenia: 335969 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chrzypsko Wielkie , ul. Główna 15, 64-412 Chrzypsko Wielkie, woj. wielkopolskie, tel. 61 2951011 w. 26, 23, faks 61 2951011.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.chrzypsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi priorytetowej (zarządzanie projektem innym niż roboty budowlane - Kierownik projektu), realizowanej przez gminę Chrzypsko zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Idę do przedszkola przez chrzypskie wsie, łąki i pola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład przedmiotu zamówienia wchodzi świadczenie usługi rozumianej jako wykonywanie czynności właściwych dla Kierownika Projektu dalej jak KP, a opisanych szczegółowo we wniosku o dofinansowanie. W celu zabezpieczenia prawidłowej realizacji projektu, Zamawiający w trybie przetargu nieograniczonego ogłasza przetarg na ww. usługę. KP będzie odpowiedzialny za sprawną oraz zgodną z prawem UE i krajowym ,w tym wytycznymi właściwymi dla projektu realizację usługi zdefiniowanej jako zarządzanie projektem innym niż roboty budowlane oraz bierze odpowiedzialność za całość projektu. Do zadań KP należą w szczególności: 1) przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami we wszystkich jego etapach; 2) nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z postanowieniami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, w tym z budżetem i harmonogramem; 3) koordynowanie działań projektowych, w tym merytorycznych i logistycznych; 4) kierowanie wykonaniem projektu; 5) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; 6) nadzorowanie pracy personelu projektu; 7) utrzymanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w IP; 8) współpraca z kierownikami przedszkoli i osobami realizującymi zajęcia w zakresie przygotowywania szczegółowych programów zajęć; 9) nadzorowanie przebiegu zajęć, w tym nad jakością materiałów dydaktycznych; 10) nadzór na opracowaniem szczegółowego harmonogramy zajęć; 11) nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu; 12) nadzór nad wydatkowaniem środków w projekcie; 13) odpowiedzialność za rekrutację; 14) odpowiedzialność za opracowanie i przygotowanie materiałów rekrutacyjnych oraz zorganizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej; 15) administrowanie stroną www projektu; 16) organizacja oddziału przedszkolnego; 17) współpraca przy sporządzaniu dokumentacji sprawozdawczej projektu; 18) przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 19) każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji (organów) kontrolnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) posiada wykształcenie wyższe magisterskie (tytuł zawodowy magistra w rozumieniu prawa krajowego lub równoważny) (warunek z wniosku o dofinansowanie - pkt 3.7 Struktura Zarządzania Projektem zd. pierwsze, str. 10) - zał. Nr 6a, 2) posiada przeszkolenie z (zasady równości szans kobiet i mężczyzn), np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie - zał. Nr 6b 3) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje usługi(ę) podobne rodzajowo do przedmiotu zamówienia - zarządzanie projektami unijnymi. Aby spełnić ten warunek Wykonawca musi wykazać doświadczenie w zakresie zarządzania projektami unijnymi na minimum 2 lata (warunek z wniosku o dofinansowanie - pkt 3.7 Struktura Zarządzania Projektem zd. pierwsze, str. 10) - minimum 2 lata - zał. Nr 5.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy, ponieważ usługa będzie wykonywana osobiście.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie ustala się .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzypsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Chrzypsko Wielkie ul. Główna 15 , 64-412 Chrzypsko Wielkie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Główna 15 , 64-412 Chrzypsko Wielkie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
- Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego związku z realizacją projektu pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Zarządzanie projektem i rozliczanie dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24 pn.: Adaptacja i modernizacja przestrzeni TWŁ wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.