To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Pleszew: Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 335904 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325978 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych Nr 3 w Pleszewie, ul. Bolesława Krzywoustego 4, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 62 7421439, faks 62 7422567.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie pn. Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie - zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu zamówienia podstawowego czyli wymianie nawierzchni przed budynkami szkoły (ułożenie kostki brukowej) oraz udrożnienie i wymiana elementów odwodnienia terenu przed szkołą..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ulic s.c. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe A. Marcinkowski, T. Modelski, S. Szczepankiewicz, ul. Weglowa 1, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8696,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10696,24
Oferta z najniższą ceną: 10696,24 / Oferta z najwyższą ceną: 10696,24
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający Zespół Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie zamierza udzielić w trybie zamówienia z wolnej ręki zamówienie uzupełniające na zadanie pn. Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (nr ZSPnr3.363.2.2012 ogłoszony dnia 12.07.2012 r.) na zamówienie podstawowe pn. Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie , w ogłoszeniu o zamówieniu nr 152507-2012 oraz w pkt 3.12) specyfikacji istotnych warunków zamówienia przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia w przypadku dysponowania przez zamawiającego wolnymi środkami finansowymi. Zamówienie podstawowe zostało udzielone firmie Zakład Ulic s.c. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe A. Marcinkowski, T. Modelski, S. Szczepankiewicz z siedzibą: ul. Węglowa 1, 63-200 Jarocin, w dniu 03.08.2012 r. na podstawie umowy nr 2/08/2012. Wartość zamówienia podstawowego wyniosła 49.638,51 zł netto. Szacowana wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego wynosi 8.696,13 zł netto co stanowi 17,52 % zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zaproponowane zostanie wykonawcy zamówienia podstawowego tj. firmie Zakład Ulic s.c. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe A. Marcinkowski, T. Modelski, S. Szczepankiewicz z siedzibą: ul. Węglowa 1, 63-200 Jarocin i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień czyli wymianie nawierzchni przed budynkami szkoły (ułożenie kostki brukowej) oraz udrożnienie i wymiana elementów odwodnienia terenu przed szkołą. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Pleszewie
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Wysocko oddz. 429-434
- Przebudowa z rozbudową części budynku szpitala dotyczącej Zakładu Diagnostyki Obrazowej i Poradni Chirurgii Onkologicznej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 108,68 kWp do 149,5 kWp, budowa konstrukcji samonośnej pod panele o mocy 94,88 kWp, ... każdy wraz z infrastrukturą towarzyszącą 2
- Budowa tymczasowego boiska wielofunkcyjnego w Kuczkowie
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodnika przy ul. Kolejowej i ul. Sienkiewicza w Olsztynie
- Przebudowa chodników wzdłuż ul. Kętrzyńskiego w Olsztynie na odcinku od szkoły podstawowej do skrzyżowania z ul. Kościuszki - etap II
- "Zakup i montaż podnośnika pionowego w ramach projektu "Kompleksowa poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie powiatu tucholskiego"
- Wymiana i modernizacja nawierzchni ulicy i chodników w dzielnicach Michałkowice i Bańgów w Siemianowicach Śląskich
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.