eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania, wodnokanalizcyjnej i remontu sanitariatów w biurowcu, przy ul. Żeromskiego 3 w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-26

POZYCJA 33586

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania, wodnokanalizcyjnej i remontu sanitariatów w biurowcu, przy ul. Żeromskiego 3 w Opolu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Opole, do kontaktów: Magdalena Brulewska, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4549844, fax 077 4549844, 4511802, e-mail: pzp@um.opole.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.opole.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich - pok.118a, Magdalena Brulewska, Pl. Wolności 7 - 8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511921, fax 077 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Inwestycji Miejskich - pok. 117b, Magdalena Brulewska, Pl. Wolności 7 - 8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511921, fax 077 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania, wodnokanalizcyjnej i remontu sanitariatów w biurowcu, przy ul. Żeromskiego 3 w Opolu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Opole, ul. Żeromskiego 3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont instalacji centralnego ogrzewania, wodno - kanalizacyjnej i remont sanitariatów w biurowcu, przy ul. Żeromskiego 3 w Opolu. Zakres prac do wykonania: 1.remont instalacji centralnego ogrzewania, 2.remont instalacji kanalizacyjnej w pomieszczeniach biurowych, 3.remont instalacji zimnej wody w pomieszczeniach biurowych, 4.remont instalacji centralnego ogrzewania, oraz ciepłej i zimnej w pomieszczeniu usługowym przy budynku, 5.remont pionu sanitarnego i toalet w budynku. Zakres zamówienia obejmuje następujące branże: - budowlana - branża instalacyjna - branża elektryczna 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie wskazane w przedmiarze i ocenie stanu technicznego z nazwy materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia przewyższa kwotę 60.000 euro i jest mniejsza od kwoty 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 150

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, a potwierdzeniem tego będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, a potwierdzeniem tego będzie złożenie oświadczenia - wzór zamieszczono na stronie www.bip.opole.pl; 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwoma robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 200.000 zł. każda. Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu ( w rozumieniu prawa budowlanego - art. 3 pkt.8 ustawy Prawo budowlane) wykonanego w jednym obiekcie budowlanym, w trakcie którego wykonano remonty centralnego ogrzewania, instalacji kanalizacyjnej, instalacji wody jako wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty ( referencje), z których wynika należyte wykonanie zamówienia. Wzór wykazu zapieszczono na stronie www.bip.opole.pl; 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie kierowania budową lub robotami budowlanymi, a potwierdzeniem tego będzie złożenie wykazu zawierającego: a)kierownika budowy z uprawnieniami w branży instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych,wodociągowych i kanalizacyjnych i kierownika robót z uprawnieniami w danej branży w przypadku braku ich u kierownika budowy; b)kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej; c)pracowników o specjalnościach wymaganych przy robotach sanitarnych, ogólnobudowlanych i elektrycznych. Wyżej wymienione osoby do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych mają się wykazać wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wzór wykazu wykazu zamieszczono na stronie www.bip.opole.pl; 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a potwierdzeniem tego będzie polisa lub w przypadku jaj braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: tak jak w punkcie III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.