Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Łagów: Wykonanie prac projektowych dla zadania Termomodernizacja i remont Zespołu Edukacyjnego w Łagowie
Numer ogłoszenia: 335819 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. 1 Lutego 7/1, 66-220 Łagów, woj. lubuskie, tel. 068 3412186, faks 068 3412186.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych dla zadania Termomodernizacja i remont Zespołu Edukacyjnego w Łagowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych dla zadania Termomodernizacja i remont Zespołu Edukacyjnego w Łagowie. Budynek Zespołu Edukacyjnego znajduje się przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie Zespół składa się z : - Bloku dydaktycznego - dwie kondygnacje nadziemne, pow. zabudowy 822 m2. - Bloku żywieniowego - połączony z kotłownia, pow. zabudowy 595 m2. - Sali sportowej - z zapleczem, pow. zabudowy 296 m2 - Dwóch łączników - 4a pow. zabudowy 49 m2, 4b pow. zabudowy 40 m2. Podstawowe wymagania w zakresie powiązań funkcjonalnych: - nowoprojektowane układy winny być zgodne z istniejącą funkcją obiektu. Nie przewiduje się zmiany funkcji budynków. Zadanie obejmuje sporządzenie opracowań projektowych w tym: 1. Inwentaryzacja wszystkich obiektów w branży budowlanej, architektonicznej, elektrycznej, sanitarnej. Lokalizacja obiektów istniejących będzie zawarta w mapie do celów projektowych. Wykonawca będzie zobowiązany dokonać inwentaryzacji budynków elementów zagospodarowania terenu oraz sieci instalacji w zakresie umożliwiającym wykonanie dalszych opracowań projektowych. Inwentaryzację budynków wykonać w skali 1:100. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz inwentaryzacji w wersji papierowej oraz jeden w wersji elektronicznej na nośniku CD-R lub DVD-R. 2. Ocena stanu technicznego w/w elementów Ocena stanu technicznego będzie sporządzona przez osoby uprawnione. Ocena będzie określała stan techniczny wszystkich elementów budynku, sieci i instalacji oraz elementów zagospodarowania terenu. Wykonawca wskaże w ocenie zalecenia do sporządzenia opracowań projektowych. 3. Audyt energetyczny Wykonawca sporządzi audyt energetyczny budynku zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Audytu dokona osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia. Audyt będzie również obejmował założenia i zalecenia do zmniejszenia energochłonności budynku. 4. Projekt budowlano-wykonawczy wszystkich branż, z podziałem na etapy. Projekt budowlano-wykonawczy będzie projektem budowlanym posiadającym wszelkie cechy projektu wykonawczego oraz będzie odpowiadał wszelkim wymaganiom projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072). Projekt wykonać w skali 1:100 w zakresie rzutów, przekrojów, instalacji. Opracowanie należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz formie gwarantującej uzyskanie pozwolenia na budowę. Projekt musi być skoordynowany we wszystkich branżach. Forma projektu winna również spełniać wymagania określone w ustawie prawo budowlane w tym w art.34 ust.1, 2 i 3 oraz w rozporządzeniu dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego i w warunkach technicznych. Projekt winien być opracowany w rozbiciu na trzy etapy tak jak to określono w Programie Funkcjonalno -Uźytkowym: ETAP I - Termomodernizacja ETAP II - Remont wnętrza obiektów ETAP III - Zagospodarowanie terenu. Poza opracowaniami wynikającymi z powyżej przytoczonych projekt powinien obejmować: a)Projekt kolorystyki elewacji b)Projekt kolorystyki wnętrz obejmujący kolorystykę ścian, sufitów posadzek, innych elementów wnętrz. c)Projekt aranżacji wnętrz, sanitariatów, świetlicy, stołówki, innych pomieszczeń wskazanych przez Dyrekcję Zespołu Szkół. d)Projekt pokrycia powinien przewidywać kliny i przeciwspadki oraz inne elementy niezbędne do wykonania całości. e)Rysunki powinny obejmować szczegóły opierzenia ścianki kolankowej, pasa nadrynnowego, detale architektoniczne oraz winny zawierać zestawienia materiałów (stali zbrojeniowej i konstrukcyjnej, prefabrykatów, stolarki, itp. oraz opis ich parametrów) Projekt budowlano-wykonawczy musi zostać opracowany w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonawcom robót budowlanych prawidłowo zrealizować obiekt, a w przypadku wyposażenia również prawidłowo ustalić cenę za wykonanie robót i dostaw. Projekt musi zawierać szczegóły detali architektonicznych zewnętrznych i wewnętrznych, określać parametry i typy wybranych materiałów i urządzeń z podaniem gabarytów urządzeń. Projekt musi być skoordynowany we wszystkich branżach, w przypadku elementów instalacyjnych i technologicznych musi zawierać szczegóły tych rozwiązań. Projekt musi zostać wykonany w zakresie pełnym, tj. posiada wszelkie niezbędne obliczenia oraz zestawienia tabelaryczne stali zbrojeniowej, stali kształtowej, zestawienia prefabrykatów 5. Przedmiary z podziałem na etapy 6. Kosztorys inwestorski z podziałem na etapy Kosztorys inwestorski należy sporządzić na podstawie projektu wykonawczego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kosztorys inwestorski powinien zawierać: - wstęp: opis podstaw i metod wykonywania kosztorysu (przyjęte założenia i wskaźniki cenowe do kosztorysowania, poziom cen) założenia wyjściowe do kosztorysowania (uzgodnione z Zamawiającym) - przedmiar robót. - kosztorys inwestorski. Przedmiar robót powinien być sporządzony w następującym układzie: Lp. elementu kosztorysowego, nr pozycji z dokumentacji projektowej dla której przedmiarowany jest element, numer elementu przedmiarowego, opis i wyliczenie elementu przedmiarowego, jednostka miary, ilość jednostek, razem (nie stosować podstaw kosztorysowania wg KNR, a układ scalony elementów do wykonania). Kosztorys inwestorski powinien być sporządzony w następującym układzie: Lp. elementu kosztorysowego, opis robót, jednostka miary, ilość jednostek, cena jednostkowa, cena łączna netto. - zbiorcze zestawienie kosztów.. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie należy wykonać w rozbiciu na etapy określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym 6. Przygotowanie i złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na budowę. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw Projektant ma obowiązek konsultować z Zamawiającym stosowane w projekcie rozwiązania celem ich akceptacji bądź wniesienia ewentualnych uwag. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz Wytycznych do sporządzenia opracowań projektowych, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wymagania dotyczące zakresu i formy prac projektowych zawarto w Tomie IV Wytyczne do sporządzenia opracowań projektowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - Kierownika Zespołu Projektowego - branża konstrukcyjno-budowlana lub architektoniczna. Wykształcenie wyższe. Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca przedstawi informacje i dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe osób należących do kluczowego personelu Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania. Ponadto Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: - do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zawiadomienia, wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski oraz wszelkie inne informacje przekazywane przez Zamawiającego i Wykonawców podczas postępowania o udzielenie zamówienia wymagają dla zachowania ważności formy pisemnej. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje przekazane za pomocą teleksu, telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym przez niego terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Wykonawcy muszą zamieścić w ofercie wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ pod rygorem nieważności oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 6 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg formularza (Formularz nr 1) - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: - Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 3). Jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza. - Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie (zgodnie z rozdz.6, p. 6.1 SIWZ): a) Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 4. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia techniczne warunki ubiegania się o zamówienie : - Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6 SIWZ). a) Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu - zgodnie z Formularzem Nr 5 b) Kopie stosownych uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: -Podwykonawstwo - wypełniony Formularz Nr 6 z wykazem zakresów robót zlecanych Podwykonawcom. -Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagow.bip.ambsoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łagów, 66-220 Łagów , ul. 1 Lutego 7. Referat Inwestycji i Obrony Cywlinej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Łagów. 66-220 Łagów, u. 1 Lutego 7 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.