Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-09
Konin: Dostawa części zamiennych do pojazdów Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 335754 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Ratownictwa Medycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2451951, faks 63 2434242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego sp. z o. o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego sp. z o. o.:części zamienne do samochodu Mercedes Sprinter 313 CDI ;części zamienne do samochodu Mercedes Sprinter 315 CDI ;części zamienne do samochodu Mercedes Sprinter 316 CDI ;części zamienne do samochodu Mercedes VITO 109 CDI ;części zamienne do samochodu Ford Transit 330L ;części zamienne do samochodu Volkswagen Transporter T4 ;części zamienne do samochodu Volkswagen Transporter T5 ;części zamienne do samochodu Renault Kangoo Expres ;części zamienne do samochodu Polonez Caro ;części zamienne do samochodu Dawoo Espero 2.0;części zamienne do samochodu Toyota Avensis T25 ;części zamienne do samochodu Lublin 3372/11 ;akcesoria: opony zimowe opony letnie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym -Załącznik nr 1 do SIWZ (załączniki od 1-A do 1-O). 2. Wykonawca gwarantuje, że oferowane przez niego części zamienne do samochodów będących przedmiotem zamówienia spełniają parametry techniczne i jakościowe określone Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane.Wykonawca gwarantuje, że oferowane do dostawy opony posiadają aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ i deklarację zgodności na każdy rodzaj opony wykonany zgodnie z normami ( PN-EN-ISO/IEC 17050-1:2005 ). Wykonawca zapewnia, że termin gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia jest nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia, lub dłuższy, jeżeli przewiduje to ich producent. Za datę rozpoczęcia biegu terminu gwarancji przyjmuje się datę dostawy danej części. Ilości wyszczególnione w załącznikach określają szacunkowe roczne potrzeby. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych asortymentów w każdej części zamówienia i zmniejszenia wielkości zamówienia zależnie od potrzeb.Wykonawca dostarcza zamówione towary, po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej, faksem lub pisemnie od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00 do wskazanej siedziby Zamawiającego: wyszczególnione w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w części od 1-A do 1-M, niezwłocznie, tzn. w dniu zamówienia lub najpóźniej w dniu następnym, jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinie 12.00, wyszczególnione w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w części od 1-N do 1-O, w terminie 3 dni..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust.1 ustawy. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu oświadcza, że wszelkie zamówienia uzupełniające będą realizowane z zastosowaniem stawek nie wyższych, niż stawki pierwotne, wynikające z treści oferty pierwotnej, złożonej w niniejszym postępowaniu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie zastosowano
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki te musi spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki te musi spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie. Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki te musi spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie. Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki te musi spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie. Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki te musi spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie. Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, o którym mowa w części IX, ust.4 SIWZ,Formularz cenowy, Formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy w przypadku awarii - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w momencie składania oferty.Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-konin.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Ratownictwa Medycznego sp. z o.o., ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego sp. z o.o., ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Koninie w I półroczu 2026
- "Dostawa żywności do stołówki szkolnej na 2026 rok"
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Koninie w I półroczu 2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2026
- "Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina".
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Koninie w 2026 roku
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie uzupełniające zestawów intensywnej terapii do powietrznej ewakuacji medycznej oraz zestawów do powietrznej ewakuacji medycznej (...)
- Zakup beczki do transportu wody pitnej o pojemności min. 8000 litrów z realizacją programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych oraz nieodpłatny odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obiegu
- ZAKUP SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z HDS
- Dostawa materiałów na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Kozłowo
- Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony na potrzeby RZGW w Gdańsku
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





