To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-14
Kraków: Usługi szkoleniowe z zakresu polityki społecznej realizowane w ramach działań własnych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie- przetarg nr 2.
Numer ogłoszenia: 335714 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192226 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe z zakresu polityki społecznej realizowane w ramach działań własnych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie- przetarg nr 2..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkoleń dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, - opracowanie jednego kompletu materiałów szkoleniowych dla każdej części szkoleniowej oraz przekazanie go Zamawiającemu w celu jego powielenia dla uczestników szkoleń. Warunki realizacji zamówienia: Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia sali wykładowej, sprzętu multimedialnego oraz przygotowania i wystawienia dla uczestników szkoleń zaświadczeń o udziale w szkoleniu. Zamawiający wymaga, aby: - usługi szkolenia będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku w przedziale godzin od 9.00 do 17.00, - szkolenia odbywały się w zależności od potrzeb: -na terenie województwa małopolskiego, -na terenie Krakowa. Miejsce wykonania umowy w zakresie realizacji poszczególnych usług szkolenia objętych daną częścią zamówienia zostanie wskazane przez Zamawiającego nie później niż 14 dni przed dniem wykonania poszczególnej usługi szkoleniowej. Zamawiający nie zapewnia dojazdu do miejsca wykonania umowy. Zamówienie podzielone jest na następujące części: Część I zamówienia: -Szkolenie nr 1: Działania profilaktyki zintegrowanej przeciw przemocy - w ramach którego Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 2 grup, łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu dwudniowym, po 15 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Część II zamówienia: -Szkolenie nr 2: Metoda dramy w pracy z rodziną w konflikcie - w ramach którego Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 2 grup, łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu dwudniowym, po 13 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Część III zamówienia: -Szkolenie nr 3: Podstawy prawne w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie - w ramach którego Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 2 grup, łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Część IV zamówienia: -Szkolenie nr 4: Wykorzystanie mediacji w pracy z rodziną dotkniętą przemocą - w ramach którego Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 2 grup, łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Część V zamówienia: -Szkolenie nr 5: Potrzeby rodziców a potrzeby dzieci w sytuacji kryzysu. Rola mediatora rodzinnego - w ramach którego Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 2 grup, łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu dwudniowym, po 16 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Część VI zamówienia: -Szkolenie nr 6: Przemoc w Internecie - w ramach którego Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 2 grup, łącznie dla 40 osób, po 20 osób w grupie, w cyklu dwudniowym, po 16 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Część VII zamówienia: -Szkolenie nr 7: Interwencja kryzysowa wobec osób stosujących przemoc - w ramach którego Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 2 grup, łącznie dla 40 osób, po 20 osób w grupie, w cyklu dwudniowym, po 16 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Część VIII zamówienia: -Szkolenie nr 8: Praca z rodziną biologiczną, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 1 grupy, łącznie dla 20 osób, w cyklu dwudniowym, obejmującym 16 godz. szkoleniowych. Część IX zamówienia: -Szkolenie nr 9: Wdrożenie metody mediacji rówieśniczych do pracy wychowawczej w placówkach opiekuńczo-wychowawczych - w ramach którego Wykonawca przeprowadzi szkolenia w ilości 40 godz. szkoleniowych, zgodnie z harmonogramem ustalonym z wybraną placówką opiekuńczo- wychowawczą. Część X zamówienia: -Szkolenie nr 10: Doskonalenie komunikacji wychowawcy z wychowankiem - w ramach którego Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 2 grup, łącznie dla 40 osób, po 20 osób w grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. -Szkolenie nr 11: Proces grupowy - doskonalenie warsztatu pracy z wychowankiem - w ramach którego Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 2 grup, łącznie dla 40 osób, po 20 osób w grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Część XI zamówienia: -Szkolenie nr 12: Jak pracować z osobą starszą? - w ramach którego Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla 2 grup, łącznie dla 36 osób, po 18 osób w grupie, w cyklu dwudniowym, po 16 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Część XII zamówienia: -Szkolenie nr 13: Reorganizacja DPS w oparciu o model duński - w ramach którego Wykonawca przeszkoli 3 grupy, w trzech domach pomocy społecznej na terenie województwa małopolskiego, po 15 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Przewor INPLUS CONSULTING, ul. Nie cała 4/5a, 20-080 Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3090,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5100,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARANOWSKA MAŁGORZATA Biuro Promocji Pracy Socjalnej i Edukacji
jakie przetargi wygrała firma
BARANOWSKA MAŁGORZATA Biuro Promocji Pracy Socjalnej i Edukacji
- Małgorzata Baranowska Biuro Promocji Pracy Socjalnej i Edukacji, ul. Orłowskiego 1/2, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2120,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2400,00
Oferta z najniższą ceną: 1799,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Janusz Kaźmierczak Laboratorium Pozytywnej Zmiany, ul. Sukiennicza 6/3, 87- 10 Toruń, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1968,00
Oferta z najniższą ceną: 1280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Błażej Pasiut, ul. Heleny 16/36, 30-838 Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2560,00
Oferta z najniższą ceną: 2560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5440,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część VI zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Błażej Pasiut, ul. Heleny 16/36, 30-838 Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2560,00
Oferta z najniższą ceną: 2560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część VII zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Nowobilska-Stanios Gabinet Edukacji i Terapii USŁUGI PSYCHOLOGICZNE, ul. Batorego 5/17, 31-135 Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4800,00
Oferta z najniższą ceną: 3660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Część IX zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Błażej Pasiut, ul. Heleny 16/36, 30-838 Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3160,00
Oferta z najniższą ceną: 3160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Część XI zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARANOWSKA MAŁGORZATA Biuro Promocji Pracy Socjalnej i Edukacji
jakie przetargi wygrała firma
BARANOWSKA MAŁGORZATA Biuro Promocji Pracy Socjalnej i Edukacji
- Małgorzata Baranowska Biuro Promocji Pracy Socjalnej i Edukacji, ul. Orłowskiego 1/2, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4500,00
Oferta z najniższą ceną: 1900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Część XII zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Hałas, ul Zalesie Dolne 6, 32-700 Bochnia, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5681,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4050,00
Oferta z najniższą ceną: 4050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont kuchni w budynku Samorządowego Przedszkola nr 29 w Krakowie przy ul. Pigonia 2a
- DOSTARCZANIE LEKU PEMBROLIZUMAB
- Dostawa i montaż sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie sali ćwiczeń aerobowych oraz sali gimnastycznych
- Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji turbozespołu (turbina parowa - generator) wraz z urządzeniami pomocniczymi
- Modernizacja szaf sterowniczych SA5, SA6 instalacji wentylacyjnych oraz wymiany zużytych elementów hydraulicznych w budynku B Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana istniejących opraw oświetleniowych na MOP Mokrzyska w ciągu autostrady A4 w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"II postępowanie
- "Zakup szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej, pracowników Centrum Kontaktu Klientów ZUS"
- Dostawa skanera podatności do 128 adresów IP, wdrożenie bezpiecznej platformy poczty elektronicznej oraz szkolenia dla 80 pracowników na platformie e-lerningowej.
- Kompleksowa organizacja turnusów kondycyjnych dla opiekunów faktycznych w ramach projektu FEPZ Region Dobrego Wsparcia
- Warsztaty oraz Dzień Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- U/20/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu UltraRatunek - Wsparcie studentów koła naukowego Fizjologia w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.