eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie WYCIECZEK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie WYCIECZEK
Numer ogłoszenia: 335412 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie WYCIECZEK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi: 1. Wycieczkę dwudniową integracyjną dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 30 M /45 osób, w tym 28M w wieku 40+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 5 osób, w tym 2M z dysfunkcją narządu wzroku w wieku od 25 lat do 60 roku życia/ +50 opiekunów po Wielkopolsce w dwóch grupach w terminie: - I grupa /25+25 = 50 osób, w tym 5 osób z dysfunkcją narządu wzroku/ - w dniach od 29 września 2012 roku do 30 września 2012 roku, - II grupa - /25+25 = 50 osób, w tym 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim/ - w dniach od 20 października 2012 roku do 21 października 2012 roku, 2. Wycieczkę dwudniową integracyjną dla 138 osób, w tym 108 osób z niepełnosprawnością intelektualną upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona/ w tym 8 osób poruszających się na wózku inwalidzkim/ osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA oraz 30 osób z wieloraką niepełnosprawnością w wieku aktywności zawodowej + 138 opiekunów, po Wielkopolsce, w sześciu grupach, w terminie: - I grupa /20+20 = 40 osób z niepełnosprawnością intelektualną /upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona, w tym 2 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim/ - w dniach od 10 listopada 2012 roku do 11 listopada 2012 roku, - II grupa - /21+21 = 42 osób, z niepełnosprawnością intelektualną /upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona, w tym 3 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim/ - w dniach od 06 października 2012 roku do 07 października 2012 roku, - III grupa /21+21 = 42 osób z niepełnosprawnością intelektualną upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona, w tym 3 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim/ - w dniach od 13 października 2012 roku do 14 października 2012 roku, - IV grupa - /22+22 = 44 osoby, z niepełnosprawnością intelektualną /upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona/ - w dniach od 20 października 2012 roku do 21 października 2012 roku, - V grupa /24+24 = 48 osób z niepełnosprawnością intelektualną upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona - w dniach od 27 października 2012 roku do 28 października 2012 roku, - VI grupa /30+30 = 60 osób niepełnosprawnych z wieloraką niepełnosprawnością - w dniach od 27 października 2012 roku do 28 października 2012 roku, w tym 1 osoba poruszająca się na wózku elektrycznym Wykonawca: 1. Wykonawca zorganizuje dwudniowe wycieczki integracyjne dla ww. grup 2. Wykonawca przygotuje III programy dwudniowej wycieczki odrębnie dla poszczególnych grup: - I program - dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 30 M /45 osób, w tym 28M w wieku 40+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 5 osób, w tym 2M z dysfunkcją narządu wzroku w wieku od 25 lat do 60 roku życia/ +50 opiekunów, - II program - dla 108 osób z niepełnosprawnością intelektualną upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona/ w tym 8 osób poruszających się na wózku inwalidzkim/, + 108 opiekunów, - III program - dla 30 osób z wieloraką niepełnosprawnością w wieku aktywności zawodowej + 30 opiekunów. 3. Wykonawca zorganizuje transport - przejazd autokarem z windą - dostosowanym dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim, 4. Wykonawca w programie wycieczki obowiązkowo uwzględni zwiedzanie zakładu aktywności zawodowej oraz spółdzielni socjalnej, 5. Wykonawca zapewni przynajmniej 2 bilety wstępu na imprezy kulturalne przewidziane w programie wycieczki, 6. Wykonawca zapewni pobyt /nocleg, całodobowe wyżywienie/ uczestnikom wycieczki, 7. Wykonawca zapewni zakwaterowanie w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, tj. umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wykluczone łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV oraz czajnik bezprzewodowy, sztućce, szklanki, talerzyki. 8. Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dla wszystkich uczestników wycieczki /3 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, kolacja/. 9. Wykonawca zobowiązuje się do ustalenia z zamawiającym i przygotowania posiłków odpowiednich dla danego rodzaju diety. 10. Wykonawca zapewni opiekę pilota i przewodnika poszczególnych grup, 11. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW uczestnikom dwudniowej wycieczki integracyjnej, 12. Wykonawca dla uczestniczki i uczestnika wycieczki - osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim zlikwiduje bariery architektoniczne, w przypadku gdyby wystąpiły bariery architektoniczne, 13. Godziny rozpoczęcia oraz zakończenia wycieczek będą ustalane bezpośrednio z Koordynatorem ww. projektu, 14. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników wycieczki, 15. Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia wycieczek, 16. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny wycieczki przez uczestników, 17. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia każdej z wycieczek, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego: - oryginał listy obecności uczestników wycieczki, - zrealizowany program wycieczki, - anonimową ankietę oceny wycieczki dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące pobyt na wycieczce 18. Wykonawca załączy do oferty program wycieczki, z uwzględnieniem zwiedzania zakładu aktywności zawodowej oraz spółdzielni socjalnej oraz przynajmniej 2 wstępów na imprezy kulturalne i miejsca noclegu. Zamawiający: 1. Zamawiający w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach wycieczek, 2. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. wycieczek w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich w przypadku zmiany składu osobowego uczestników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualny na dzień składania ofert i okresu wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (Dz.U.04.223.2268 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług (przynajmniej 1 wycieczki organizowanej dla osób niepełnosprawnych) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualny na dzień składania ofert i okresu wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (Dz.U.04.223.2268 z późn. zm.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach wycieczek. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. wycieczek w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich w przypadku zmiany składu osobowego uczestników.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim Al. Słowackiego 1c, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim Al. Słowackiego 1c, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat (pok. Nr 13) - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.