Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-18
Zakopane: dostawa dodatkowych elementów wyposażenia do zakupionego toru wizyjnego HD z zestawem do archiwizacji firmy Karl Storz- A.ZP/21/10
Numer ogłoszenia: 335370 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego, ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632 , strona internetowa www.szpitalsokolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dodatkowych elementów wyposażenia do zakupionego toru wizyjnego HD z zestawem do archiwizacji firmy Karl Storz- A.ZP/21/10.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, uruchomienie nowych, dodatkowych elementów wyposażenia do zakupionego toru wizyjnego HD z zestawem do archiwizacji firmy Karl Storz, rok produkcji 2010, na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc w Zakopanem. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do zaproszenia. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo - odbiorczego). Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne sprzętu medycznego . W przypadku awarii sprzętu w okresie objętym gwarancją wykonawca odpowiada zarówno za serwis sprzętu u zamawiającego lub jeśli zachodzi taka potrzeba- za transport sprzętu do punktu naprawy. Czas usunięcia awarii w okresie gwarancji max 14 dni. W przypadku nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzenia trwającego dłużej niż 7 dni (od momentu zgłoszenia tej nieprawidłowości), Wykonawca zobowiązany jest podstawić nieodpłatnie sprzęt zastępczy o takich samych parametrach technicznych lub lepszy. Do przedmiotu zamówienia powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona w języku polskim, paszport techniczny urządzenia, wykaz dostawców części zamiennych, zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Dostawa dodatkowych elementów wyposażenia do zakupionego toru wizyjnego HD z zestawem do archiwizacji firmy Karl Storz, może być zrealizowana tylko przez jedynego dostawcę tj. firmę MEDIM Sp. z o.o. 05-500 Piaseczno ul. Puławska 45B z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze- art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy. Szpital posiada tor wizyjny firmy Karl Storz, której wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem i przedstawicielem serwisowym na terytorium Polski jest firma MEDIM Sp. z o.o. , a dodatkowe elementy endoskopowe produkowane przez innych producentów nie są kompatybilne ze względów technicznych z posiadanym sprzętem. Tym samym przesłanka zamówienia z wolnej ręki jest spełniona.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
MEDIM Sp. z o.o., ul. Puławska 45B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne dostawy kawy i herbaty wraz z zapewnieniem serwisu ekspresów do kawy i lodówek na mleko dla Zamawiającego
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem na rok 2026
- Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
- Dostawa wyposażenia do cyfrowej reprodukcji i digitalizacji materiałów fotograficznych.
- Ochrona fizyczna obiektu TPN Kuźnice oraz monitorowanie obiektów TPN w roku 2026
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych" w ramach programu wieloletniego pn.: "Narodowa Strategia Onkologiczna" dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi - II
- Dostawa aparatów do znieczuleń i kardiomonitorów
- Dostawa stołów operacyjnych, lamp operacyjnych oraz łóżek do wybudzeń
- Dostawa aparatu do krioterapii miejscowej w ramach projektu pn. "Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych"
- Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych - POWTÓRKA
- Dostawa wieży artroskopowej wraz z wyposażeniem
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





