Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania
i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer ogłoszenia: 335252 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie , ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4635300, faks 081 4635305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie Część I Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1) Zestaw komputerowy - 13 szt. 2) Komputer typ 2 - 3 szt. 3) Laptop - 2 szt. 4) Tablet multimedialny - 3 szt. 5) Switch zarządzalny 28-portowy - 1 szt. 6) Drukarka atramentowa kolorowa - 1 szt. Część II Dostawa oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1) Oprogramowanie wirtualizacyjne - licencja 2 szt. 2) Licencje dostępowe Microsoft Windows Server CAL 2008 User MOLP GOV - 50 szt. 3) Program bazodanowy - 1 szt. 4) Program do tworzenia publikacji - 1 szt. Część III Dostawa akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1) Karta do zarządzania sieciowego do UPSa APC Smart SUA2200RMI2U - 1 szt. 2) Detektor monitorowania środowiska EMP dedykowany do UPSa Eaton 5PX 2200i RT2U Netpack - 1 szt. 3) Zasilacz awaryjny UPS - 6 szt. 4) Listwa antyprzepięciowa - 20 szt. 5) Zasilacz ATX typ 1 - 5 szt. 6) Zasilacz ATX typ 2 - 3 szt. 7) Dysk twardy zewnętrzny 2,5 USB 3.0 - 1 szt. 8) Dysk twardy 2,5 SATA - 2 szt. 9) Dysk twardy 3,5 SATA - 2 szt. 10) Kontroler USB 3.0 PCIe - 2 szt. 11) Kontroler USB 2.0 PCI - 1 szt. 12) Hub aktywny USB - 2 szt. 13) Patchcordy światłowodowe LC/ST 62,5/125 duplex - 6 szt. 14) Kabel UTP cat 5e - 2 szt. 15) Wtyk modularny RJ-45 - 500 szt. 16) Tester sieci LAN - 1 szt. 17) Pasta termoprzewodząca - 5 szt. 18) Cooler CPU (LGA775/AM3) - 5 szt. 19) Wentylator 120mm - 5 szt. 20) Wentylator 92mm - 5 szt. 21) Wentylator 80mm - 5 szt. 22) Wentylator 40mm - 6 szt. 23) Mysz USB - 3 szt. 24) Klawiatura USB - 3 szt. 25) Pamięć RAM do drukarek HP LaserJet P2015/P2055 - 10 szt. 26) Pamięć RAM do serwera IBM x3550 M3 model 7944 K3G - rozbudowa o 16 GB 27) Karta sieciowa do serwera - 3 szt. 28) Kabel do projektora VGA-VGA (D-sub) - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8, 30.23.13.10-3, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 32.42.00.00-3, 30.23.21.30-4, 48.62.00.00-0, 32.42.50.00-8, 48.61.20.00-1, 48.31.50.00-9, 30.23.72.00-1, 30.23.72.80-5, 32.42.10.00-0, 30.23.60.00-2, 30.23.71.30-9, 30.23.41.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 4. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.lublin.pl/wup/index.php?kat=200
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Okopowa 5 pok. nr 310, 20- 022 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Okopowa 5 pok. nr 326A, 20- 022 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest częściowo współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego, gotowego do eksploatacji sprzętu komputerowego, dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego, gotowego do eksploatacji sprzętu komputerowego, dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1) Zestaw komputerowy - 13 szt. 2) Komputer typ 2 - 3 szt. 3) Laptop - 2 szt. 4) Tablet multimedialny - 3 szt. 5) Switch zarządzalny 28-portowy - 1 szt. 6) Drukarka atramentowa kolorowa - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-8, 30.23.13.10-3, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 32.42.00.00-3, 30.23.21.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1) Oprogramowanie wirtualizacyjne - licencja 2 szt. 2) Licencje dostępowe Microsoft Windows Server CAL 2008 User MOLP GOV - 50 szt. 3) Program bazodanowy - 1 szt. 4) Program do tworzenia publikacji - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0, 32.42.50.00-8, 48.61.20.00-1, 48.31.50.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1) Karta do zarządzania sieciowego do UPSa APC Smart SUA2200RMI2U - 1 szt. 2) Detektor monitorowania środowiska EMP dedykowany do UPSa Eaton 5PX 2200i RT2U Netpack - 1 szt. 3) Zasilacz awaryjny UPS - 6 szt. 4) Listwa antyprzepięciowa - 20 szt. 5) Zasilacz ATX typ 1 - 5 szt. 6) Zasilacz ATX typ 2 - 3 szt. 7) Dysk twardy zewnętrzny 2,5 USB 3.0 - 1 szt. 8) Dysk twardy 2,5 SATA - 2 szt. 9) Dysk twardy 3,5 SATA - 2 szt. 10) Kontroler USB 3.0 PCIe - 2 szt. 11) Kontroler USB 2.0 PCI - 1 szt. 12) Hub aktywny USB - 2 szt. 13) Patchcordy światłowodowe LC/ST 62,5/125 duplex - 6 szt. 14) Kabel UTP cat 5e - 2 szt. 15) Wtyk modularny RJ-45 - 500 szt. 16) Tester sieci LAN - 1 szt. 17) Pasta termoprzewodząca - 5 szt. 18) Cooler CPU (LGA775/AM3) - 5 szt. 19) Wentylator 120mm - 5 szt. 20) Wentylator 92mm - 5 szt. 21) Wentylator 80mm - 5 szt. 22) Wentylator 40mm - 6 szt. 23) Mysz USB - 3 szt. 24) Klawiatura USB - 3 szt. 25) Pamięć RAM do drukarek HP LaserJet P2015/P2055 - 10 szt. 26) Pamięć RAM do serwera IBM x3550 M3 model 7944 K3G - rozbudowa o 16 GB 27) Karta sieciowa do serwera - 3 szt. 28) Kabel do projektora VGA-VGA (D-sub) - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.23.72.80-5, 32.42.10.00-0, 32.42.00.00-3, 30.23.60.00-2, 30.23.71.30-9, 30.23.41.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa i montaż tapczanów.
- Realizacja prac projektowych modernizacji pomieszczeń infrastruktury Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie - 4 zadania
- Dostawa oprogramowania statystycznego licencja akademicka dla studentów, doktorantów i pracowników - pakiet licencyjny 5000 szt. Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz chodników pomiędzy budynkami Hutnicza 14-16-20 w Lublinie, oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na "Przebudowę budynku przy Spokojnej 3 w Lublinie na potrzeby Lubelskiego Centrum Bezpieczeństwa" wraz z pełnieniem nadzorów
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
- Dostawa tabletów wraz z akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej (II postępowanie)
- Dostawa sprzętu IT dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW
- Dostawa urządzeń UTM i przełączników sieciowych
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.