Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-19
Zabrze: Zakup i uruchomienie aparatury medycznej - 3 zadania dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 znajdującego się w zabrzu przy ul.3 Maja 13-15
Numer ogłoszenia: 33518 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. 3-go Maja 13-15, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716383.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i uruchomienie aparatury medycznej - 3 zadania dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 znajdującego się w zabrzu przy ul.3 Maja 13-15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i uruchomienie aparatury medycznej - 3 zadania dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 znajdującego się w Zabrzu przy ul.3 Maja 13-15. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 7.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1. Zadanie 1 - 7 100,00zł. 2. Zadanie 2 - 3 000,00zł. 3. Zadanie 3 - nie wymaga się wniesienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). Dla potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający sprawdzi spełnienie warunków na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty określone w §2, ust1-3 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008, Nr 188 poz.1155).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.zabrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego, Budynek nr 8 - Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, budynek Dyrekcji, pokój nr 25 - kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Analizator h-pylori, (systemu do wykrywania Helicobacter Pylori drogą testów oddechowych przy użyciu substratów znakowanych węglem 13C i diagnostyki zaburzeń czynnościowych wątroby, trzustki, opróżniania żołądkowego - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator, Akcesoria i substraty znakowane C13, Oprogramowanie, Procedury diagnostyczne, Stacja robocza, Dodatkowa, przenośna stacja robocza do analizy wyników,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do badań motoryki układu pokarmowego, - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwornik analogowo-cyfrowy do rejestracji i transmisji parametrów fizjologicznych, Dodatkowe opcje diagnostyczne systemu: moduł do biofeedbacku/EMG,moduł do rejestracji i analizy mioelektrycznej aktywności żołądka - EGG,równoczesny, stacjonarny pomiar pH i ciśnienia,rejestracja parametrów: oddychania/przełykania,możliwość rozbudowy systemu do 16 kanałów pomiarowych.Oprogramowanie, Cewnik typu Air Charged do manometrii górnego odcinka przewodu pokarmowego,Cewnik typu Air Charged do manometrii dolnego odcinka przewodu pokarmowego,Cewniki i materiały eksploatacyjne, Wózek medyczny ze stacją roboczą..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Analizator stężenia wodoru w powietrzu wydychanym - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie przenośne, Zakres pomiarowy : 0-500 ppm H2, Wyświetlacz : dotykowy, kolorowy LCD, Zasada oznaczania stężenia H2 - sensor elektrochemiczny, Dokładność pomiarowa : +/- 2% odczytu, Zasilanie : bateria lub akumulator, Czas reakcji : < 45 sek., Czułość czujnika : min. 1 ppm, Kalibracja automatyczna itd.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa logowanych gadżetów i materiałów reklamowych, w tym logowanych wyrobów biurowych, logowanych artykułów gospodarstwa domowego, logowanych toreb włókienniczych, maskotek wg wzoru.
- Kompleksowe usługi pogrzebowe i cmentarne dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w Warszawie w podziale na 7 części
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania kości długich wraz z modyfikacją stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
- Dostawa leków, śr.narkotycznych, antybiotyków , heparyn drobnocząst, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, środków kontrastowych niejonowych, leków stosowanych w chir. oka, żywienia dożylnego i dojelitowego, odczynników do laboratorium.
więcej: Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.