eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont i modernizacja instalacji elektrycznej poddasza Opery na Zamku w Szczecinie oraz usunięcie nieszczelności dachu nad poddaszem i naprawa instalacji odgromowej na dachu w Operze na Zamku w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Szczecin: Remont i modernizacja instalacji elektrycznej poddasza Opery na Zamku w Szczecinie oraz usunięcie nieszczelności dachu nad poddaszem i naprawa instalacji odgromowej na dachu w Operze na Zamku w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 335173 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4348102, 4348135, faks 091 4345557.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja instalacji elektrycznej poddasza Opery na Zamku w Szczecinie oraz usunięcie nieszczelności dachu nad poddaszem i naprawa instalacji odgromowej na dachu w Operze na Zamku w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja instalacji elektrycznej poddasza Opery na Zamku w Szczecinie oraz usunięcie nieszczelności dachu nad poddaszem i naprawa instalacji odgromowej na dachu. W ramach realizacji zamówienia wykonawca powinien : a. zdemontować zużytą instalację elektryczną , oprawy i osprzęt. b. zaszpachlować otwory po mocowaniach instalacji i przygotować trasy przebiegu instalacji do montażu nowej. c. wykonać zasilanie tablicy piętrowej kablem typu YKYżo 5x35. d. wykonać rozdzielnicę piętrową T3. e. wykonać montaż przewodów instalacji elektrycznej , w tym instalacji do podgrzewania wpustów odwodnienia dachu. f. wykonać montaż osprzętu. g. wykonać oprawy oświetlenia podstawowego i awaryjnego. h. wykonać naprawę instalacji odgromowej na dachu w części nad poddaszem Opery na Zamku. i. wykonać naprawę i uszczelnienie dachu nad Opera na Zamku łącznie około 250-300m2. W celu szczegółowej wyceny zakresu prac naprawczych , oferent może wykonać wizję lokalną obiektu. Wizja jest możliwa po uprzednim uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie jedno zamówienie podobne na wartość minimum 100 000 zł brutto. b) zapewnią realizację przedmiotu zamówienia przy nadzorze co najmniej 2 osób posiadających następujące doświadczenie i kwalifikacje: Inspektor nadzoru 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń Inspektor nadzoru 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o spełnianiu warunków, według wzoru stanowiącego formularz nr 2 do niniejszej specyfikacji: a) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną b) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. -Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. - Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: Ofertę cenową, sporządzoną według wzoru określonego w formularzu Nr 1 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument - Odpowiednie pełnomocnictwo Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 1.5 zdanie 2 lub w przypadku składania oferty wspólnej -Wykaz prac podobnych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego formularz nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. - Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru określonego w formularzu Nr 3 do SIWZ. Należy dołączyć kopie stosownych dokumentów potwierdzających doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia zawodowe, uprawnienia budowlane, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków określonych w punkcie 5.1.5) b.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera na Zamku ul. Korsarzy 34 70-540 Szczecin- sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 14:00, miejsce: Opera na Zamku ul. Korsarzy 34 70-540 Szczecin- pok. 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.