Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Warszawa: Wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości powierzchni wewnętrznych w budynkach Skarbu Państwa oraz przylegających terenów zewnętrznych, terenów utwardzonych i zieleni w Warszawie i Piasecznie
Numer ogłoszenia: 334963 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Warszawa-Zachód , ul. Nowowiejska 10, 00-653 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 825 10 91, faks 0-22 825 10 91 wew. 125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości powierzchni wewnętrznych w budynkach Skarbu Państwa oraz przylegających terenów zewnętrznych, terenów utwardzonych i zieleni w Warszawie i Piasecznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości powierzchni wewnętrznych w budynkach Skarbu Państwa oraz przylegających terenów zewnętrznych, terenów utwardzonych i zieleni w Warszawie i Piasecznie Zakres zamówienia: 1. utrzymanie porządku i czystości powierzchni wewnętrznych budynków 100% Skarbu Państwa w Warszawie i Piasecznie- wyszczególnionych w zał. nr 2 w zakresie określonym w zał. nr 2c do SIWZ; 2. stałe utrzymanie porządku i czystości terenów zewnętrznych zielonych i utwardzonych przyległych do budynków 100% Skarbu Państwa w Warszawie i Piasecznie - wyszczególnionych w zał. nr 2b w zakresie określonym w zał. nr 2c do SIWZ; 3. utrzymanie porządku i czystości w budynku biurowym przy ul. Chałubińskiego 3a - w zakresie określonym w zał. nr 3a i 3b do SIWZ; 4. utrzymanie porządku i czystości w budynku przy ul. Olszewskiej 14/20- w zakresie określonym w zał. nr 4 do SIWZ; 5. stałe sprzątanie terenów zewnętrznych zwanych umownie okresem zimowym w miesiącach XII-II nie przyległych do budynków 100% Skarbu Państwa - wyszczególnionych w zał. nr 5 w zakresie określonym w zał. nr 5a do SIWZ; 6. doraźne utrzymanie porządku i czystości terenów zewnętrznych umownie zwanych okresem letnim w miesiącach III-XI nie przyległych do budynków 100% Skarbu Państwa- wyszczególnionych w zał. nr 6 w zakresie określonym w zał. nr 6a do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. za spełnienie warunków niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie-co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000zł brutto każda. 2. Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000( sto tysięcy złotych) Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi złożyć następujące dokumenty: zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r Nr 87 poz. 605) 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej nią 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych; 5. wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonane zostały należycie, 6. polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia OC nie mniejszą niż 100 000zł. 7. formularz oferty. 8. formularze cenowe..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI WAM SP. Z O.O. ODDZIAŁ WARSZAWA-ZACHÓD UL. NOWOWIEJSKA 10, 00-653 WARSZAWA.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 10:00, miejsce: ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI WAM SP. Z O.O. ODDZIAŁ WARSZAWA-ZACHÓD UL. NOWOWIEJSKA 10, 00-653 WARSZAWA pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa mini parku kieszonkowego przy ul. Pliszki na dz. nr 636 obr. Sikornik w Gliwicach
- "Modernizacja ulicy Starowiejskiej w Bestwince - etap II"
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie.
- 69/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w SUKIENNICACH
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.