eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Pruszków: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 33464 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7588002, faks 022 7287138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie (z podziałem na 9 zadań - części) ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 4 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. IV. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)akceptują warunki umowne załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie warunku określonego w pkt. 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii: a)Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem cenowym Nr 1 do specyfikacji. Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. b)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 2 do SIWZ. c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. f) oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu - /załączniki Wykonawcy/. na żądanie Wykonawca zobowiązany jest do przekazania tych dokumentów Zamawiającemu. g) parafowany projekt umowy zał. nr 3. 2. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, na każdej zapisanej stronie, przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jest zobowiązany do zastosowania się do wymogów określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. nr 87; poz.605 z późn. zm.). 4. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003 r. Nr 153 , poz. 1503 ), które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. 5.Zamawiający może żądać od wykonawców złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawrzesinie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4 - Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis produktu Ilość roczna Producent Numer katalogowy Cena jedn. netto Cena jedn. brutto 1 Strzykawka j.u. dwuczęściowa 2ml, , opakowanie 100szt 540 op. 2 Strzykawka j.u. dwuczęściowa 5ml, , opakowanie 100szt 720 op. 3 Strzykawka j.u. dwuczęściowa 10ml, , opakowanie 100 sztuk 660 op. 4 Strzykawka j. u. dwuczęściowa 20ml, , opakowanie 100szt 840 op. 5 Strzykawka bursztynowa/czarna 50ml (60ml) do pomp infuzyjnych 400 szt. 6 Strzykawka biała 50ml (60ml) do pomp infuzyjnych 8 400 szt. 7 Strzykawka j.u. 1ml U40 do insuliny , opakowanie 200 szt. 24 op. 8 Strzykawka 100ml Janetta 1 500 szt. 9 Strzykawka niskooporowa 10 ml 100 szt. 10 Igła 0,5x25 mm opakowanie 100 szt. 100op. 11 Igła 0,6x30 mm opakowanie 100 szt. 5op. 12 Igła 0,7x30 mm opakowanie 100 szt. 100op. 13 Igła 0,8x40 mm opakowanie 100 szt. 1000op. 14 Igła 0,9x40 mm opakowanie 100 szt. 200op. 15 Igła 1,1x40 mm opakowanie 100 szt. 200op. 16 Igła 1,2x40 mm opakowanie 100 szt. 1000op. 17 Kaniula typu Neoflon 0,7 1000 szt. 18 Kaniule do wkłuć obwodowych 0,9 x 25 mm 3 000 szt. 19 Kaniule do wkłuć obwodowych 1,1 x 33 m 20 000 szt. 20 Kaniule do wkłuć obwodowych 1,3 x 33 mm 5 000 szt. 21 Kaniule do wkłuć obwodowych 1,5 x 45 mm 500szt 22 Kaniule do wkłuć obwodowych 1,7 x 50 mm 500szt 23 Koreczki do kaniuli 36 000szt 24 Pojemniki na odpady medyczne, pojemność 0,7l - 0,9 l . 20 000 szt 25 Przyrząd do przetaczania płynów 40 000szt. 26 Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi 500szt. 27 Przyrząd do przetaczania krwi 1 500szt. 28 Aparat do przygotowywania i pobierania leków z butelek 5000szt 29 Przyrząd do przetaczania płynów po opróżnieniu jeziorka zatrzymujący płyn w drenie 3 000szt 30 Kaniula bezpieczna 20G (1,1x33 mm) 500szt `RAZEM:.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis produktu Ilość roczna Producent 1 Zestaw do żyły głównej zakładany metodą Seldingera 16G 30cm 60 szt. 2 Igły do PP 22 G 500 szt. 3 Igły do PP 24 G z prowadnicą 300 szt. 4 Igły do PP 25 G z prowadnicą 800 szt.5 Przedłużacz do pomp infuzyjnych białe 150 cm. 4800szt 6 Przedłużacz do pomp infuzyjnych czarne-bursztynowe 150 cm 600 szt. 7 Kraniki trójdrożne - wyczuwalny indykator pozycji otwarty - zamknięty 2 000 szt. 8 Zestaw do ZO z cewnikiem i strzykawką niskooporową 60 szt. 9 Zestaw do ciągłego znieczulenia podpajęczynówkowego 30 szt. 10 Filtry do podawania leków do przestrzeni podpajęczynówkowej 200 szt. 11 Kateter do karmienia przez nos 4F-40 50szt 12 Cewnik jednokanałowy do embolektomii typu Fogartyego rozmiar 4F-40-80cm, 5F-40-80 cm w zależności od potrzeb szpitala 50szt 13 Cewnik do podawania tlenu przez nos 1000 szt. 14 Przedłużacz do tlenu 500 szt. 15 Kateter do odsysania z pola operacyjnego CH 25 z końcówką Poole zagiętą ,długość drenu 2100 mm 1200 szt. 16 Kateter do odsysania z ran CH 14 300 szt. 17 Łącznik do drenów i ssaków o przekroju 10-8 700 szt. 18 Dren PCV średnica wewnętrzna 9 mm 300 mb 19 Rury karbowane jednorazowe do aparatu do znieczuleń o średnicy 22mm 200 mb 20 Przedłużacz do tlenu z dwiema nasadkami CH 14 dł. 2 mb 600szt. `RAZEM.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rurki ustno - gardłowe jednorazowa, (sterylne) 2 000 szt. 2 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 6 100 szt. 3 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 7 2000 szt. 4 Rurki inkubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 7,5 60 szt. 5 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 8 2 000 szt. 6 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 8,5 40 szt. 7 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 9 200 szt. 8 Rurki intubacyjne bez mankietu niskociśnieniowego nr 2 ; 2,5 ; 3 ; 3,5 X 20 szt. 9 Rurki intubacyjne zbrojone niskociśnieniowe nr 7, 8 X 30 szt. 10 Oddechowe filtry bakteryjno-wirusowe, mechaniczne 2 400 szt. 11 Uchwyt do rur 60 szt. 12 Rurki tracheostomijne roz. 6 ; 6,5; 7; 7,5; 8; 8,5; 9; 9,5; 10 60 szt. 13 Prowadnice do rurek intubacyjnych 30 szt. 14 Siatki przepuklinowe 15x15 36 op. 15 Sonda Sengstakena roz. 18 20 szt. `RAZEM:.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis produktu Ilość roczna Producent Numer katalogowy Cena jedn. netto Cena jedn. brutto 1 Rękawiczki lateksowe XS 50 000 szt. 2 Rękawiczki lateksowe S 300 000 szt. 3 Rękawiczki lateksowe M 200 000 szt. 4 Rękawiczki lateksowe L 20 000 szt. 5 Rękawiczki lateksowe beztalkowe XS 30 000 szt 6 Rękawiczki lateksowe beztalkowe S 200 000 szt. 7 Rękawiczki lateksowe beztalkowe M 60 000 szt. 8 Rękawiczki lateksowe beztalkowe L 24 000 szt. 9 Rękawiczki chirurgiczne sterylne 6 7000 par 10 Rękawiczki chirurgiczne sterykne 6,5 10 000 par 11 Rękawiczki chirurgiczne sterykne 7 10 000 par 12 Rękawiczki chirurgiczne sterykne 7,5 15 000 par 13 Rękawiczki chirurgiczne sterykne 8 15 000 par 14 Rękawiczki chirurgiczne sterylne bezpudrowe 6,5 2 400 par 15 Rękawiczki chirurgiczne sterylne bezpudrowe 7 2 400 par 16 Rękawiczki vinylowe XS 50 000 szt 17 Rękawiczki vinylowe S 100 000 szt. 18 Rękawiczki winylowe M 100 000 szt. 19 Rękawiczki winylowe L 40 000 szt 20 Rękawiczki foliowe 100 000 szt 21 Rękawiczki długie sterylne do wyjmowania łożysk 7 , 7,5 8 x 50 par `RAZEM:.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik Foleya 10 60 szt. 2 Cewnik Foleya 14 100 szt. 3 Cewnik Foleya 16 1 000 szt. 4 Cewnik Foleya 18 2 000 szt. 5 Cewnik Foleya 20 1 000 szt. 6 Cewnik Foleya 22 800szt 7 Cewnik Foleya 24 500 szt. 8 Cewnik Foleya 26 500 szt. 9 Cewnik Pezzer 22 50 szt. 10 Cewnik Pezzer 24 100szt 11 Cewnik Pezzer 26 200szt 12 Cewnik Pezzer 28 400 szt. 13 Cewnik Pezzer 30 400 szt. 14 Cewnik Pezzer 32 400 szt. 15 Cewnik Pezzer 34 200 szt. 16 Cewnik Nelaton 18 200 szt. 17 Cewnik Nelaton 20 200 szt. 18 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 10 2400 szt. 19 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 12 200 szt. 20 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 14 1 000 szt. 21 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 16 1 000 szt. 22 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18 1 000 szt. 23 Sonda żołądkowa CH 14 200 szt. 24 Sonda żołądkowa CH 16 200 szt. 25 Sonda żołądkowa CH 18 300szt 26 Sonda żołądkowa CH 20 300 szt. 27 Sonda żołądkowa CH 22 200 szt. 28 Sonda żołądkowa CH 24 100 szt. 29 Drainobag 40 z uniwersalnym łącznikiem do drenów Ch.6-18 (mieszek ssący) 1200 szt. 30 Dren Kehra 16 20 szt. 31 Dren Kehra 18 20 szt. 32 Cewnik Foleya z prowadnicą 14,16 50szt `RAZEM:.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ostrza chirurgiczne wymienne 10 600 szt. 2 Ostrza chirurgiczne wymienne 11 500szt 3 Ostrza chirurgiczne wymienne 15 300 szt. 4 Ostrza chirurgiczne wymienne 20 2000 szt. 5 Ostrza chirurgiczne wymienne 23 4000 szt. 6 Ostrza chirurgiczne wymienne 24 3000 szt. 7 Szpatułki drewniane 20 op. 8 Koc termiczny 360szt 9 Chusta trójkątna 300szt 10 Worki do dobowej zbiórki moczu 2 l -sterylne 7 200szt 11 Wzierniki jednorazowe sterylne S 3 000szt 12 Wzierniki jednorazowe sterylne M 3 000szt 13 Wzierniki jednorazowe sterylne L 2 000szt 14 Termometr elektroniczny 480szt 15 Staza automatyczna 100 szt. 16 Wieszak do worków na mocz 500szt 17 Woreczki na mocz dla dzieci męskie 500szt 18 Woreczki na mocz dla dzieci damskie 500szt 19 Zaciskacz do pępowiny mikrobiologicznie czysty 1 500szt 20 Opaska identyfikacyjna dla noworodków 2 000szt 21 Szkiełka do cytologii 1 000szt 22 Maski do tlenu dla dorosłych 400 szt. 23 Maski do tlenu dla dzieci 50 szt. `RAZEM:.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elektrody do EKG 100 000 szt. 2 Papier do EKG Aspel 112x25 300rol 3 Papier do EKG Ascard B-56 60 rol 4 Papier do EKG Ascard 104x40 360 rol 5 Papier do KTG Pacard H.P. M 1911A M 1350A 150,5 * 100* 150 200 bl 6 Papier do KTG typ SRF 618 B/210 termoczuły o szer.112mm 240 bl 7 Papier do KTG TEAM 143x150x300 240 bl 8 Żel do EKG 0,5 l 50szt 9 Żel do USG 5 l Agvasonic 100 24szt 10 Żel do USG 0,5 l 500szt. 11 Papier do defibrylatora roz. 107,75* 23 240rol 12 Papier Mitsubishi K61B 100szt. 13 Papier do USG SEIkO PRECISION UP- 15052H 110mmx21m 120rol 14 Papier ZOLL do defibrylatora ZOLL 8000-0300 60 bl `RAZEM:.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fartuch ochronny foliowy 9 000 szt. 2 kieliszki plastikowe do leków 2000 szt. 3 Pokrowce na nosze 360 szt. 4 Fartuch fizelinowy z mankietem 2 000szt 5 Prześcieradło fizelinowe 50 szt. 6 Ochraniacze na buty foliowe 1 000par 7 Serwety jednorazowe sterylne operacyjne 50x60 5 000 szt. 8 Serwety jednorazowe sterylne zabiegowe z otworem 50x60 5 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis produktu Ilość roczna Producent Numer katalogowy Cena jedn. netto Cena jedn. brutto 1 Pojemniki chirurgiczny 15ml zakręcane 3000szt 2 Pojemniki chirurgiczny 30ml zakręcane 5000szt 3 Pojemniki chirurgiczny 100 ml zakręcane 2000szt 4 Pojemniki chirurgiczny 125 ml zamykane 2000szt 5 Pojemniki chirurgiczny 200 ml zakręcane 2000szt 6 Pojemniki chirurgiczny 250 ml zamykane 1000szt 7 Pojemniki chirurgiczny 500 ml zamykane 600szt 8 Pojemniki chirurgiczny 1000ml zamykane 600szt 9 Pojemniki chirurgiczny 3000ml zamykane 600szt 10 Pojemniki chirurgiczny 5000ml zamykane 120szt `RAZEM:.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.