Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Osielsko: Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024:2001 w roku 2009
Numer ogłoszenia: 334565 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl www.osielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024:2001 w roku 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia : Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024 : 2001 do następujących kotłowni położonych na terenie gminy Osielsko: 1. Osielsko - ul. Szosa Gdańska 55A - 36.000 l. - ul. Centralna 6 - 50.000 l. - ul. Centralna 7 - 4.000 l. 2. Maksymilianowo - ul. Szkolna 1 - 7.000 l. - ul. Szkolna 7 - 5.000 l. 3. Żołędowo - ul. Bydgoska 24 - 4.000 l. 4. Niemcz - ul. Bydgoska 35 - 2.000 l. 5. Bożenkowo - ul. Osiedlowa - 4.000 l. 2.Przewidywane terminy i ilości dostaw : 1. styczeń - 15.000 l. 2. luty - 26.000 l. 3. marzec - 15.000 l. 4. kwiecień - 7.000 l. 5. wrzesień - 5.000 l. 6. październik - 11.000 l. 7. listopad - 17.000 l. 8. grudzień - 16.000 l..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.600,00- zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury o udzielenie zamówienia. 4. Wadium w formach wymienionych w ust. 2 pkt. 2 - 5 musi być wystawione na Gminę Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko. Oryginalne dokumenty, odpowiednie do formy wniesienia wadium, muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy Osielsko, w odrębnej kopercie opisanej wadium w przetargu nieograniczonym na Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024 : 2001 w roku 2009 oraz oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy, w sekretariacie (pierwsze piętro) w czasie pracy Zamawiającego, o którym mowa w Dziale I SIWZ, do upływu terminu składania ofert. Kopia dokumentu zdeponowanego w siedzibie Zamawiającego musi być dołączona do oferty. Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer 37 8142 1033 0002 8248 2000 0002 w Banku Spółdzielczym w Bydgoszczy Oddział w Osielsku, z dopiskiem na przelewie wadium - przetarg na Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024 : 2001 w roku 2009. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Kopię potwierdzenia zrealizowanego przelewu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, ważne na okres nie krótszy niż okres związania ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy o wykonanie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy o wykonanie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zwrot wadium nastąpi na wniosek Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 46 ust. 2 ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt 4 i 6. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana: a) według formuły: spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu, jako minimum kwalifikujące do udziału w postępowaniu, b) niespełnienie chociażby jednego z warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, przy czym Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) do uzupełnienia tych dokumentów lub oświadczeń. c) dopuszcza się składanie kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione w KRS lub w zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.), c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji (data wystawienia nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert) z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich mogą żądać zamawiający od wykonawców, f) zaświadczenia od właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, ze oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, g) oświadczenie o możliwości realizacji dostaw w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia przez zamawiającego zapotrzebowania na koleją dostawę h) oświadczenie, że przez cały trwania umowy, dostawy będą pochodziły od tego samego producenta i będą posiadały tę samą markę. Nazwę producenta i markę oleju należy przedstawić w ofercie. i) koncesję na obrót paliwami płynnymi w pełnym brzmieniu j) świadectwo autoryzacji producenta oleju opałowego k) wykaz dostaw wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie zbliżonym co do zakresu objętego zamówieniem popartych referencjami w stosunku do każdej z wymienionych pozycji l) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy, m) wykaz podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko
ul. Szosa Gdańska 55A
86-031 Osielsko
pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 18 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 10 % wartości brutto realizowanego zadania..
INNE PRZETARGI OSIELSKO
więcej: przetargi OSIELSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach
- Dostawa oleju napędowego, etyliny 95, płynu AdBlue i oleju opałowego do Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim.
- Dostawa w systemie ciągłym oleju opałowego
- "Dostawa w sezonie grzewczym 2025/2026 oleju opałowego (napędowego grzewczego) do kotłowni w budynkach szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- Sukcesywne dostawy paliw dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Minikowie
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.