eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDozorowanie fizyczne (ochrona) siedziby GDDKiA Oddział w Białymstoku, siedziby Rejonu w Suwałkach oraz monitorowanie bazy w Sejnach



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Białystok: Dozorowanie fizyczne (ochrona) siedziby GDDKiA Oddział w Białymstoku, siedziby Rejonu w Suwałkach oraz monitorowanie bazy w Sejnach
Numer ogłoszenia: 334313 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku , ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6645800, faks 085 6513783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie fizyczne (ochrona) siedziby GDDKiA Oddział w Białymstoku, siedziby Rejonu w Suwałkach oraz monitorowanie bazy w Sejnach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie fizyczne (ochrona) w podziale na następujące części: Część I - obejmująca siedzibę GDDKiA O/Białymstoku; Część II - obejmująca siedzibę Rejonu w Suwałkach i monitorowanie bazy w Sejnach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie: usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: 1. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej wydaną przez właściwą Komendę Wojewódzką Policji. 2. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych co najmniej jedno zamówienie polegające na ochronie mienia realizowanego w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1. i 2. muszą spełniać łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia w/w warunków Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. IDW, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (Potencjał kadrowy) IDW. Do informacji powinny być dołączone potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień ( licencja pracownika ochrony fizycznej ) osób przewidzianych do realizacji zamówienia.W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.3. IDW. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt . 2. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:w pkt 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Dokumenty, o których mowa w pkt II. i III. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2). V. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. VI. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 2) - albo odpowiadające im określone w pkt II. i III., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 4) i 5) mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białystok, ul. Zwycięstwa 2, pokój 214 - wersja papierowa - cena 10 PLN brutto..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 09:50, miejsce: GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, sekretariat - pokój 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozorowanie fizyczne (ochrona) obejmujące siedzibę GDDKiA O/Białymstoku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozorowanie fizyczne (ochrona) obejmujące siedzibę Rejonu w Suwałkach i monitorowanie bazy w Sejnach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.