eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO(ZSI) FINANSOWO-KSIĘGOWEGO NA POTRZEBY SPZOZ DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH PALMA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Warszawa: DOSTAWA I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO(ZSI) FINANSOWO-KSIĘGOWEGO NA POTRZEBY SPZOZ DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH PALMA
Numer ogłoszenia: 334180 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych , ul. Mochnackiego 10, 02-042 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8225740, faks 022 8221453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO(ZSI) FINANSOWO-KSIĘGOWEGO NA POTRZEBY SPZOZ DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH PALMA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Zintegrowany System Informatyczny (ZSI): 1) dostawę i wdrożenie systemu finansowo-księgowego (System F-K), 2) dostawę sprzętu komputerowego, 3) zintegrowanie poszczególnych modułów, 4) szkolenie, 5) gwarancję, serwis, konsultacje. Przez System F-K Zamawiający rozumie oprogramowanie aplikacyjne (program - będący głównym przedmiotem zamówienia) umożliwiające między innymi przetwarzanie, informowanie, gromadzenie, przechowywanie, udostępnianie danych, obejmujące swoim zakresem moduły: 1) Finansów, Księgowości, 2) Kadr i Płac, 3) Środków Trwałych, 4) Gospodarka Materiałowa, 5) Analizy finansowe lub złożone z innych modułów - zawierające funkcjonalność spełniającą wymagania wymienione w niniejszym dokumencie, w tym funkcjonalność dedykowaną dla Zamawiającego. Przez sprzęt komputerowy Zamawiający - pod względem zasobów sprzętowych i programowych rozumie: Serwer wraz z oprogramowaniem Komputery klasy PC (stacje robocze, monitory, myszki) Urządzenia UPS Oprogramowanie MS OFFICE Oprogramowanie bazodanowe MS SQL Przez wdrożenie Zamawiający rozumie kompleksowe przygotowanie środowiska ZSI do potrzeb Zamawiającego oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego do obsługi ZSI..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.82.00.00 - Serwery 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 (z zastrzeżeniem ppkt 10 niniejszego wykazu) oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy wskazać co najmniej 10 osób, w tym: 7.1) co najmniej jedną osobę posiadającą doświadczenie w charakterze kierownika wdrażania w co najmniej 5 wdrożeniach zaoferowanego przez Wykonawcę Zintegrowanego Systemu Informatycznego z wyłączeniem funkcjonalności dedykowanej dla Zamawiającego, 7. 2) co najmniej dwie osoby posiadające doświadczenie w co najmniej 3 wdrożeniach zaoferowanego przez Wykonawcę Zintegrowanego Systemu Informatycznego z wyłączeniem funkcjonalności dedykowanej dla Zamawiającego, 7. 3) pozostałe osoby posiadające doświadczenie w co najmniej 1 wdrożeniu zaoferowanego przez Wykonawcę Zintegrowanego Systemu Informatycznego z wyłączeniem funkcjonalności dedykowanej dla Zamawiającego. Wykaz osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 8)Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości co najmniej 100 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Sytuacja finansowa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniabędzie oceniana łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Funkcjonalność oferowanego systemu - 30
  • 3 - Wdrożenie będzie realizowane przez producenta ZSI - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego ul. Mochnackiego 10 02-042 Warszawa II piętro pokój 92 lub drogą elektroniczną e-mail: mrulski@zoz.neostrada.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Mochnackiego 10 02-042 Warszawa II piętro pokój 92.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.