To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-28
Ogłoszenie nr 33328 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.
Błonie: Zakup i dostawa miału węglowego - TYP IIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23927
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików, krajowy numer identyfikacyjny
7948000040, ul.
Radzików
,
05870
Błonie, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 253 715, faks
227 253 715, e-mail
m.kozlowski@zdhar.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdhar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa miału węglowego - TYP IIA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1 Wspólny Słownik Zamówień (CPV), Główny kod 09 11 10 00-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla. 3.2 Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa luzem miału węglowego typu IIA do kotłowni należącej do IHAR-PIB Zakład Doświadczalny w Radzikowie w ilości 300 ton. 3.3 Ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, c) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, d) przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3.4 Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Opakowanie, ilość i parametry miału węglowego Typ II A: Przedmiotem zamówienia jest dostawa luzem 300 ton miału węglowego Typ IIA o określonych parametrach przez Zamawiającego: a) klasa: 24/10/06, b) wartość opałowa: min. 24.000 KJ.kg, c) zawartość popiołu do 10 %, d) zawartość siarki - do 0,60 %, e) wilgotność do 14 % 3.5 Inne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi netto i brutto w niezależnym punkcie wagowym znajdującym się do 10 km od miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia. b) Zamówiony miał węglowy z dowozem i rozładunkiem na placu składowym Zamawiającego. c) Opakowania - transport samochodowy przystosowany do przewożenia i rozładunku węgla. d) Dostarczany węgiel każdorazowo musi być oznakowany, dostarczony razem ze świadectwem jakości zawierającym niezbędny wykaz parametrów. e) Miał węglowy musi być dostarczany transportem umożliwiającym rozładunek w magazynach - placu Zakładowym Zakładu Doświadczalnego. f) Odbioru towaru i dokumentów dokonuje i potwierdza każdorazowo osoba odpowiedzialna za realizację zadania. g) Barwa właściwa dla produktu i procesu technologicznego. h) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność rodzajową i ilościową, i) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji zamówienia, w tym: za przebieg i terminową dostawę, za szkody wyrządzone w przypadku dostarczenia nieodpowiedniego przedmiotu zamówienia, za straty powstałe z winy Wykonawcy - do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. j) Koszty reklamacji dotyczące stwierdzonych wad dostarczonego towaru pokrywa Wykonawca i wykonane będą z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia. k) Zakład posiada prawo do kontroli jakości realizowanych dostaw zgodnie z parametrami określonymi w pkt.3.4 SIWZ poprzez oddanie próbki do badań przez podmiot posiadający odpowiednie akredytacje przy czym próbka do przeprowadzanych badań pobierana będzie przy obecności obu stron. 3.6 Informacje dotyczące realizacji zamówienia: a) Dostawa do: Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego Zakład Doświadczalny Radzików, 05-870 Błonie, (magazyn węgla Zakładu Doświadczalnego). b) Rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo. Faktura musi być wystawiona po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia. c) Płatność za miał węglowy odebrany w systemie bezgotówkowym, zakup - płatność Zamawiający będzie realizował przelewem na rachunek wskazany przez dostawcę w terminie 30 dni od daty otrzymania i potwierdzenia odbioru miału węglowego oraz prawidłowo wystawionej faktury VAT. d) Wykonawca - Dostawca odpowiedzialny jest za umożliwienie realizacji dostaw w systemie ciągłym przez okres obowiązywania umowy tj. od dnia podpisania umowy przez max. 15 dni roboczych w godzinach od 700 do 1500 .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09111000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z treścią art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę co ceny najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty tj. oferta z najniższą ceną (kwota 104 238,00 zł. netto), przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (87.500,00 zł netto), a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej - Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT87000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BŁONI
więcej: przetargi w Błoniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.