eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont fragmentu prawego nabrzeża Wisły wraz z likwidacją skutków osunięcia ziemi- fragment Bulwaru Filadelfijskiego w Toruniu - roboty budowlane

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Gdańsk: Remont fragmentu prawego nabrzeża Wisły wraz z likwidacją skutków osunięcia ziemi- fragment Bulwaru Filadelfijskiego w Toruniu - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 333046 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281882 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 326 18 88, faks 58 326 18 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont fragmentu prawego nabrzeża Wisły wraz z likwidacją skutków osunięcia ziemi- fragment Bulwaru Filadelfijskiego w Toruniu - roboty budowlane.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont powstałego osuwiska oraz zabezpieczenia przed możliwością wystąpienia awarii na fragmentach Bulwaru Filadelfijskiego w Toruniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ, tj. dokumentacji projektowej. 3. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem realizacji robót budowlanych poprzez dokonanie wizji lokalnej i wyjaśnił ewentualne wątpliwości poprzez zadanie pytań związanych z realizacją zamówienia. 4. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie - marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp., należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia służą wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający wiodący dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji Zamawiający wiodący wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej. Jeżeli materiały i/lub urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści SIWZ. 5. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 6. Wymagania dotyczące robót: a) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru; b) roboty należy prowadzić zgodnie z umową, wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami sztuki budowlanej, warunkami określonymi w wydanych dla zadania decyzjach i pozwoleniach tj. np. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenie na realizację inwestycji), ewentualnymi wskazówkami Inspektora nadzoru z zachowaniem terminów oraz należytej staranności; c) użyte materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i SST oraz powinny odpowiadać wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). 7. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 16 ust.1, art. 39 i nast. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pzp. 8. Postępowanie prowadzone jest przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ul. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk zwanego Zamawiającym wiodącym, na rzecz i w imieniu własnym oraz Gminy Miasto Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, na podstawie porozumienia zawartego dnia 20.06.2013 r. 9. Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Kwoty, jakie Zamawiający zamierzają przeznaczyć na realizacje zamówienia: -Zamawiający - Gmina Miasto Toruń: 1.122.000,00 zł brutto -Zamawiający wiodący - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku - 2.250.000,00 zł brutto. Zamawiający wiodący informuje, że postępowanie może zostać unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający wiodący może unieważnić postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty mieści się w sumie kwot, które Zamawiający wiodący i Zamawiający zamierzają przeznaczyć na realizację zamówienia, ale kwota za zakres kosztorysu ofertowego przewyższa kwotę, którą w danym zakresie którykolwiek z Zamawiających zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.24.33.00 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej 72.24.70.00 - 72.24.70.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AARSLEFF Sp. z o.o., Aleja Wyscigowa 6, 02-681 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2741463,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1848419,79

  • Oferta z najniższą ceną: 1848419,79 / Oferta z najwyższą ceną: 3090395,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.