Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Oświęcim: Sukcesywny odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych wraz z własnym transportem i załadunkiem.
Numer ogłoszenia: 332726 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu , ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8448230, faks 33 8448384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych wraz z własnym transportem i załadunkiem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywny odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych wraz z własnym transportem i załadunkiem. 1) Kody wytwarzanych odpadów : 18 01 01 - narzędzia chirurgiczne, zabiegowe i ich resztki z wyłączeniem 18 01 03 18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) 18 01 03 - inne odpady, które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 18 01 04 - inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) 18 01 82 - pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych 18 01 06 - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne 18 01 07 - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne inne niż w 18 01 06 18 01 08- leki cytostatyczne, cytotoksyczne 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08 2) Odbiór odpadów medycznych od Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonym w legalizowaną wagę Wykonawcy, na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. 3) Wykonawca na swój koszt dostarczy Zamawiającemu kontenery na gromadzenie odpadów medycznych (według zapotrzebowania), przeprowadzi ich dezynfekcję, oraz wymieni kontenery uszkodzone lub zniszczone. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego wspólnego ważenia odpadów w trakcie ich odbioru. 5) W razie niemożności odebrania odpadów Wykonawca musi o tym poinformować Zamawiającego wcześniej. W takim przypadku, albo Wykonawca na własny koszt i ryzyko, po akceptacji przez Zamawiającego, wykona tą część zamówienia przez inny uprawniony podmiot, albo Zamawiający na koszt Wykonawcy zleci realizację tej części zamówienia innemu uprawnionemu podmiotowi. 6) Zleceniobiorca zobowiązuje się do odbioru całości zgromadzonych odpadów. 7) Zleceniobiorca zobowiązuje się do odbioru każdorazowo odpadów niezależnie od ich ilości. 8) Zleceniobiorca zobowiązany będzie do wykonania dodatkowej usługi odbioru odpadów (sporadycznie, w wyjątkowych sytuacjach) po telefonicznym lub za pośrednictwem faksu zgłoszeniu takiego zapotrzebowania przez Zleceniodawcę. Dodatkowe wymagania dot. realizacji przedmiotowej usługi: Zgodnie z art. 20 ust 3 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 ze zm.) zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone Zgodnie z art. 20 ust 6 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. Zgodnie z art.95 ust. 4 i 5 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów. W oparciu o art.95 ust. 4 i 5 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Zamawiający wymaga aby posiadacz odpadów tj. Wykonawca wydał Zamawiającemu wraz z fakturą dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów medycznych zakaźnych przez termiczne przekształcenie w spalarniach odpadów niebezpiecznych za każdy miesiąc (zał. nr 2 do istotnych postanowień umowy- zał. Nr 2 do SIWZ). Wzór dokumentu zawiera Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13.01.2014 r. (Dz. U. 2014, poz. 107) w prawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych. 9) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca czasowego magazynowania odpadów zamykane kontenery wózki do miejsc magazynowania odpadów o pojemności około 1100 litrów mieszczące się w 120x200 cm otworze drzwiowym wg zapotrzebowania. Obecnie używa się kontenerów wózków o symbolu MGB 1100 w ilości średnio 12 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w razie potrzeby pojemności kontenerów wózków na mniejsze. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do wymiany kontenerów z odpadami na kontenery czyste, wydezynfekowane, odpowiednio oznaczone, sprawne technicznie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu każdorazowo na żądanie potwierdzenie przeprowadzonej dezynfekcji zawierające datę dezynfekcji, rodzaj użytego środka dezynfekcyjnego oraz imię i nazwisko pracownika Wykonawcy. 10) Zamawiający informuje, że rocznie wytwarza około 120 Mg i ilość ta ze względu na specyfikę ich wytwarzania może ulec zmianie. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie : a) oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ; b) aktualnego zezwolenia lub zezwoleń (decyzję) właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 21). Zamawiający wymaga dołączenia do oferty stosownego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu, gromadzenia i unieszkodliwiania odpadów medycznych lub zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów medycznych oraz stosowną umowę z jednostką zajmującą się unieszkodliwianiem odpadów medycznych na terenie województwa małopolskiego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie : a) oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ; b) wykazu co najmniej 1 wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanej głównej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- zał. nr 7 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie : a) oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ; b) oświadczenie, że Wykonawca posiada własną spalarnię odpadów lub umowę ze spalarnią do której Wykonawca będzie dostarczał do utylizacji odpady medyczne; c) Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 specjalistycznym pojazdem wyposażonym w legalizowaną wagę do ważenia odpadów - zał. Nr 10 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie : a) oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ; b) oświadczenie, że Wykonawca posiada własną spalarnię odpadów lub umowę ze spalarnią do której Wykonawca będzie dostarczał do utylizacji odpady medyczne; c) Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 specjalistycznym pojazdem wyposażonym w legalizowaną wagę do ważenia odpadów - zał. Nr 10 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie : a) oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ; b) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 200 000,00 zł wraz z zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu do dnia podpisania umowy- zał. nr 6 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, że: 1. Usługę stanowiącą przedmiot zamówienia będę wykonywał samodzielnie / z podwykonawcą* zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. Z 2013 r., poz. 21 ze zm.) unieszkodliwiać odpady poprzez spalenie na terenie Województwa Małopolskiego oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09.12.2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 r., poz. 1923) 2. Zobowiązuję się, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. unieszkodliwiać odpady poprzez spalenie na obszarze tego województwa, na którym zostały wytworzone, a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) - załącznik nr 8 do SIWZ 3. Z uwagi na fakt, iż u Zamawiającego obowiązuje Procedura postępowania wykonawcy realizującego prace na terenie ZOZ w Oświęcimiu - Zamawiający będzie wymagał przestrzegania zawartych tam procesów. W załączeniu - Procedura postępowania wykonawcy realizującego prace na terenie ZOZ w Oświęcimiu - załącznik nr 9 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta powinna zawierać: 1.1 Podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ 1.2 Dokumenty wymienione w Dziale III SIWZ 1.3 Dokumenty wymienione w Dziale VI SIWZ 1.4 Dokumenty wymienione w Dziale VII SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Ilość posiadanych pojazdów specjalistycznych - 5
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.propublico.pl, www.szpital.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, budynek administracji p. 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, budynek administracji p. 33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Usprzętowienie i komputeryzacja - zakup serwera dla Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Dróg wraz z komputerami PC"
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego.
- Dostawa wyposażenia schronu
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych medycznych i innych niż niebezpieczne odpady medyczne dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 2063
- Sprzątanie terenu imprez masowych oraz wywóz nieczystości.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





