eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego przez 24 miesiące, w tym kontrola bezpieczeństwa technicznego systemu komory hiperbarycznej Haux Starmed-Quadro 2700/2,2/IC.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-10

Gdynia: Świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego przez 24 miesiące, w tym kontrola bezpieczeństwa technicznego systemu komory hiperbarycznej Haux Starmed-Quadro 2700/2,2/IC.
Numer ogłoszenia: 33271 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego przez 24 miesiące, w tym kontrola bezpieczeństwa technicznego systemu komory hiperbarycznej Haux Starmed-Quadro 2700/2,2/IC..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w 19 częściach, przez 24 miesiące od daty podpisania umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w zakresie pakietów nr 1-18. 2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w zakresie pakietu nr 19 w wysokości: 5.300,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych 00/100), 2. Wykonawca wnosi wadium (koniecznie z określeniem numeru postępowania którego dotyczy), w akceptowanej przez Zamawiającego formie: 1) w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Odział w Gdańsku, ul. Kowalska 10, 80-846 Gdańsk, nr 96 1130 1121 0006 5620 5420 0003, 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 109, poz.158 ze zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu (przypominamy że termin to dzień i godzina) składania ofert i musi być udzielone do końca terminu związania ofertą. 4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że: 1) -na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, wypłacamy bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji należy składać w Kancelarii UCMMiT (Pok. nr 30, Ip. w siedzibie Zamawiającego) w godzinach od 8:00 do 14:00.od poniedziałku do piątku.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla pakietu nr 1-19, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla pakietu nr 1-18, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ, Zamawiający uzna warunek za spełniony w postępowaniu o zamówienie określone w pakiecie nr 19 (komora Haux) jeśli wykonawca wykaże i udowodni, że posiada doświadczenie wynikające z wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 przeglądów rocznych komór hiperbarycznych firmy Haux o zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia (Dział I pkt. 5 SIWZ dot. Pakietu nr 19) - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi wykazane, zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla pakietu nr 1-19, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla pakietu nr 1-18, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ, ii. Zamawiający uzna warunek za spełniony w postępowaniu o zamówienie określone w pakiecie nr 19 (komora Haux) jeśli wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej 2 przeglądów rocznych komór hiperbarycznych firmy Haux o zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia (Dział I pkt. 5 SIWZ dot. Pakietu nr 19) - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla pakietu nr 1-19, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podmiotów, o których mowa w Dziale II, ust. 2 SIWZ, zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w formie pisemnej (oryginał) - wzór Załącznik nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 87
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie pakietów nr 1-18: Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: a) w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian: i. (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia, przy czym ceny netto są stałe, a zmianie ulega cena brutto, ii. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, co będzie miało wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, iii. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co będzie miało wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron; c) nastąpi na wniosek Zamawiającego wyłączenie danego sprzętu z zakresu umowy na skutek zniszczenia, kasacji lub innych okoliczności uzasadniających wyłączenie tego sprzętu z umowy z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy; d) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy; e) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem; f) zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca okresowe wykonywanie przedmiotu umowy; g) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. W zakresie pakietu nr 19: Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących okolicznościach: 1) zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a. o charakterze niezależnym od stron; b. którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy; c. którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. - za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, wystąpienie licznych przypadków chorób zakaźnych, wymagających zamknięcia jednostki, w której dokonywany jest w.w. przegląd na czas wyznaczony przez Zamawiającego, promieniowanie lub skażenia. 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 3) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 4) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 8/1-519 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych pok 150.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 8/1-519 Gdynia, Kancelaria , pk 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy aparatu do pomiaru ScO2 Perimed AB Peri Flux.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy aparatu do pomiaru ScO2 Radiometer Tina.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy aparatu Audiometr Madsen MidiMate 622.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy aparatów Aparat Micro CO Rochster MicroMedical szt 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy Kardiostymulatora Itam MIP-801.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy Bronchofiberoskopu Pentax FB-15 BS, G 111/000400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy strzykawki automatycznej Ekomed CT Dual.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy Tympanometru Madsen Zodiac 901.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy Spirometru Mes Lungtest Mobile.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy Aparatu rentgenowskiego IMD Włochy Simply HP32.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy USG Aloka SSD 500 Mikrus i USG Aloka Aloka 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy Myjnii Cleantop CLEANTOP WM-S.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy myjki ustradźwiękowej Polsonic Sonic - 6D.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy: Gastroskop Pentax EG-290KP Gastroskop Pentax EG-290KP Kolonoskop Pentax EC-3890LK Monitor Pentax MD-1909LP Pompa wodna Pentax Endo-Jet 200 Wideoprocesor Pentax EPK-100p.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy drukarki RTG Kodak DV5800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy Ergospirometru ZAN Messgerate GmbH 600 USB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy Skanera Pixel CR Elite.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy sprzętu jak niżej: Strzykawka automatyczna B. Braun Melsungen Perfusor Secura FT-2 Strzykawka automatyczna B. Braun Melsungen Perfusor Secura FT-4 Strzykawka automatyczna B. Braun Melsungen Perfusor Secura FT-5 Strzykawka automatyczna B. Braun Melsungen Perfusor Secura FT-1 Strzykawka automatyczna B. Braun Melsungen Perfusor Secura FT-3 Strzykawka automatyczna B. Braun Melsungen Perfusor Secura FT-6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i kontrola bezpieczeństwa technicznego systemu komory hiperbarycznej Haux Starmed-Quadro 2700/2,2/IC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Termin płatności - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.