eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaprzetarg nieograniczony na dostawę aparatury kontrolno - pomiarowej służącej do badań parametrów paliw ciekłych dla laboratorium paliwowego Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-08

POZYCJA 33247

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: przetarg nieograniczony na dostawę aparatury kontrolno - pomiarowej służącej do badań parametrów paliw ciekłych dla laboratorium paliwowego Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Główny Inspektorat Inspekcji Handlowej, do kontaktów: Artur Krówka, Andrzej Olszewski, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 048 22 5560105, fax 048 22 8272289, e-mail: sekretariat@giih.gov.pl, www.giih.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Główny Inspektorat Inspekcji Handlowej, Artur Krówka, Andrzej Olszewski, Pl. Powstańców Warszawy 1 pokój 322 lub 324, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 048 22 5560472, 5560157, fax 048 22 8272289, e-mail: artur.krowka@giih.gov.pl, www.giih.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Główny Inspektorat Inspekcji Handlowej, Artur Krówka, Andrzej Olszewski, Pl. Powstańców Warszawy 1 pokój 322 lub 324, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 048 22 5560472, 5560157, fax 048 22 8272289, e-mail: artur.krowka@giih.gov.pl, www.giih.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Główny Inspektorat Inspekcji Handlowej, Artur Krówka, Andrzej Olszewski, Pl. Powstańców Warszawy 1 pokój 322, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 048 22 5560385, 5560472, fax 048 22 8272289, e-mail: sekretariat@giih.gov.pl, www.giih.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę aparatury kontrolno - pomiarowej służącej do badań parametrów paliw ciekłych dla laboratorium paliwowego Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie aparatury kontrolno - pomiarowej służącej do badań parametrów jakościowych paliw ciekłych dla laboratorium paliwowego Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie. Aparatura będąca przedmiotem zamówienia ma służyć do badania określonych parametrów paliw ciekłych pod kątem spełniania wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Badania określonych parametrów muszą być wykonywane metodami określonymi w przepisach prawa i dlatego też aparatura będąca przedmiotem zamówienia musi być zgodna z wymaganiami i aktualnie obowiązującymi normami. Wykaz aparatury, której dostawa wchodzi w poszczególne części zamówienia jest zawarty w załączniku B niniejszego ogłoszenia. Dokładny opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: budynek Specjalistycznego Laboratorium Kontrolno-Analitycznego Chemii Gospodarczej i Kosmetyków GIIH w Bydgoszczy, ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych Kod CPV wg słownika 2008: 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia, uwzględniająca wszystkie części zamówienia została określona na kwotę powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Kwoty wadium w poszczególnych częściach zamówienia wynoszą odpowiednio: I część - 3 800 zł PLN, II część - 1 000 zł PLN, III część - 2 500 zł PLN, IV część - 2 000 zł PLN, V część - 2 000 zł PLN. Formy oraz sposoby wnoszenia wadium są określone w art. 45 ust. 6,7 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zmianami) oraz w SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez wykonawcę po odbiorze przez zamawiającego przedmiotu zamówienia. Rozliczenie będzie następowało w złotych polskich PLN. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W ykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki: 1. Niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zmianami) 2. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie zamówienia, 4. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ewentualne pozostałe warunki są określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Wyciąg z rejestru handlowego, rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionej do reprezentowania firmy oraz określające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem (oryginał lub kopia potwierdzona przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania wykonawcy), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnością składek na rzecz tej instytucji lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie posiadaniu zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Pozostałe ewentualne dokumenty są określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Ewentualne wymagane dokumenty są określone w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Ewentualne wymagane dokumenty są określone w SIWZ Dokumenty wymienione w pkt III.2.1.1-3) powinny być oryginalne; ewentualne kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnione osoby, prawnie umocowane do jego reprezentowania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena 90% Gwarancja 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BGI/IA-270-07/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.08.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 40 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.08.2005, godzina 14:00, Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa, pokój nr 351 (piętro 3).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.30.00, 33.25.23.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: W przedmiot zamówienia wchodzi dostawa aparatury kontrolno - pomiarowej do badania parametrów paliw ciekłych: - automatyczny aparat do destylacji do oznaczania skadu frakcyjnego w paliwach ciekłych, spełniający wymagania PN-EN ISO 3405 - ilość 1 zestaw, - automatyczny aparat do oznaczania prężności par w paliwach ciekłych spełnaijący wymagania PN-EN 13016-1 - ilość 1 zestaw, - zestaw do oznaczania zawartości węglowodorów typu olefinowego i aromatycznego w paliwach ciekłych spełniający wymagania ASTM 1319, ISO 3837 - ilość 1 zestaw, - gęstościomierz oscylacyjny spełniający wymagania ASTM D 4052, PN-EN ISO 12185 - ilość 1 zestaw, - aparat do oznaczania zawartości wody w paliwach ciekłych metodą kulometryczną spełniający wymagania PN-EN ISO 12937 - 1 zestaw Dokładny opis w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: wartość netto tej części zamówienia przekracza 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: W przedmiot zamówienia wchodzi dostawa, zainstalowanie i uruchomienie: - automatycznego aparatu do oznaczania temperatury zapłonu w paliwach ciekłych met. Pensky-Martens spełniający wymagania ASTM D 93 A+B, EN ISO 2719 - ilość 1 zestaw Dokładny opis w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: wartość netto tej części zamówienia szacuje się na nieprzekraczającą 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: W przedmiot zamówienia wchodzi dostawa, zainstalowanie i uruchomienie: - aparatu do oznaczania siarki w paliwach ciekłych spełniający wymagania PN-EN ISO 20846 - ilość 1 zestaw Dokładny opis w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: wartość netto tej części zamówienia szacuje się na nieprzekraczającą 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.32.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: W przedmiot zamówienia wchodzi dostawa, zainstalowanie i uruchomienie: - zestawu do HPLC do badania zawartości wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych w paliwach ciekłych spełniający wymagania PN-EN ISO 12916 - ilość 1 zestaw Dokładny opis w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: wartość netto tej części zamówienia szacuje się na nieprzekraczającą 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.32.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: W przedmiot zamówienia wchodzi dostawa, zainstalowanie i uruchomienie: - chronomatografu gazowego do oznaczania zawartości benzenu, tlenu i związków organicznych zawierających tlen w paliwach ciekłych spełniający wymagania PN-EN 12177 oraz PN-EN 13132 - ilość 1 zestaw Dokładny opis w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: wartość netto tej części zamówienia szacuje się na nieprzekraczającą 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.