Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-19
Aleksandrów Łódzki: Roboty budowlane w zakresie robót dekarskich, obróbek blacharskich i murarskich w dwudziestu sześciu nieruchomościach w Aleksandrowie Łódzkim.
Numer ogłoszenia: 33244 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "PGKiM" Sp. z o.o. , ul. 1 Maja 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, faks 042 7121178.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pgkimal.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie robót dekarskich, obróbek blacharskich i murarskich w dwudziestu sześciu nieruchomościach w Aleksandrowie Łódzkim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie robót dekarskich, obróbek blacharskich i murarskich w dwudziestu sześciu nieruchomościach w Aleksandrowie Łódzkim..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.19.10 - Naprawa dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium 4.900 PLN (CZTERY TYSIĄCE DZIEWIĘĆSET PLN)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 ze zm.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -W zakresie warunku określonego w punkcie 1 i 4 ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. -W zakresie warunku określonego w punkcie 2, ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, których przedmiotem były roboty dekarskie o wartości każdej z nich min. 100.000 PLN (brutto). - Zamawiający oczekuje min. 1 roboty. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia. Wymagane jest, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane, oraz był członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, oraz zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego. W przypadku gdy Wykonawca wskaże do wykonania zamówienia osoby innych podmiotów którymi będzie dysponował musi dołączyć zobowiązanie tych podmiotów. c) podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy. -W zakresie warunku wskazanego w punkcie 3, ocena spełniania tego warunku, nastąpi na podstawie: a) polisy na wartość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 50.000 PLN, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkimal.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o.
ul. 1 Maja 28/30
95-070 Aleksandrów Łódzki
pok. nr 12..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. ul. 1 Maja 28/30 95-070 Aleksandrów Łódzki Sala konferencyjna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.