eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu kolejkowego wraz z systemem informacji multimedialnej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku w budynku Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku z siedzibą przy ul. Pogodnej 63/1 przewidzianej na nową siedzibę Urzędu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Białystok: Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu kolejkowego wraz z systemem informacji multimedialnej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku w budynku Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku z siedzibą przy ul. Pogodnej 63/1 przewidzianej na nową siedzibę Urzędu.
Numer ogłoszenia: 332260 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144417 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sienkiewicza 82, 15-005 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 747 3800, faks 085 747 3861.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu kolejkowego wraz z systemem informacji multimedialnej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku w budynku Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku z siedzibą przy ul. Pogodnej 63/1 przewidzianej na nową siedzibę Urzędu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu kolejkowego (służącego do zarządzania pracą stanowisk i obsługą klientów wraz z systemem informacji multimedialnych. 2. Zamawiający informuje, że: a) jest użytkownikiem oprogramowania Syriusz Std.; b) nie posiada praw autorskich oraz kodów źródłowych do oprogramowania Syriusz Std.; c) właścicielem praw autorskich oraz kodów źródłowych do oprogramowania Syriusz Std. jest firma Sygnity S.A., 02-486 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 180. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji przetargowej, materiałów równoważnych pod warunkiem, iż posiadają one parametry i funkcjonalność nie gorsze niż określone w tej dokumentacji. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, w dniu podpisania Protokołu dostawy elementów systemu kolejkowego i systemu informacji multimedialnych obowiązany jest okazać aprobaty, atesty, certyfikaty, dokumenty zgodności producenta (CE) wskazanych sprzętów, materiałów i dołączyć je do protokołu. 5. Zamawiający zaleca Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6. W razie wystąpienia usterki lub awarii po zakończeniu realizacji zamówienia w ramach udzielonej gwarancji jakości należy przystąpić do jej usunięcia w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia awarii. 7. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy na żądanie Zamawiającego Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o identycznych lub lepszych parametrach technicznych. 8. Na czas naprawy, liczony od dnia zgłoszenia usterki do dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru naprawionego urządzenia, upływ gwarancji jakości ulega zawieszeniu. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na całość przedmiotu zamówienia: 1) Na system i zainstalowane aplikacje - min. 3 lata. 2) Na sprzęt - min. 3 lata. 3) Na prace montażowe - min. 3 lata. 10. Gwarancja zostanie udzielona od dnia odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. 11. Okres gwarancji na zamontowane urządzenia musi odpowiadać co najmniej okresowi gwarancji udzielonemu przez ich producenta i liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. 12. Wszelkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokołem odbioru końcowego. 13. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi serwisowe w postaci przygotowania materiałów multimedialnych - tekst, grafika, animacje do 2 razy w tygodniu i uruchomienia tych informacji na monitorach głównych i wyświetlaczach stanowiskowych przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego według materiałów przysłanych przez Zamawiającego. 14. Zamawiający informuje o możliwości konsultacji z firmą, która będzie wykonywała nową sieć elektryczną i informatyczną w budynku przewidzianym na nową siedzibę Zamawiającego. W związku z tym wybrany Wykonawca powinien skontaktować się z Zamawiającym w celu dokonania ustaleń z firmą wykonującą sieć dotyczących instalacji, gniazd sieciowych i elektrycznych do podłączenia systemu kolejkowego i systemu informacji multimedialnej. 15. Zamawiający oczekuje, iż monitory wchodzące w skład systemu kolejkowego i systemu informacji multimedialnej będą pochodziły od jednego producenta. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.42.00 - Maszyny do wydawania biletów 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 31.68.22.10 - Aparatura i sprzęt sterujący 31.68.22.30 - Graficzne panele wyświetlające 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Informatyki ZETO S.A., Skorupska 9, 15-048 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124375,14

  • Oferta z najniższą ceną: 124375,14 / Oferta z najwyższą ceną: 156210,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.