eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów k/Otwocka › Budowa stacji redukcyjno-pomiarowej wraz z instalacją gazową, oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku F do obowiązujących warunków technicznych na terenie CNBOP-PIB w Józefowie ul.Nadwiślańska 213

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Józefów k/Otwocka: Budowa stacji redukcyjno-pomiarowej wraz z instalacją gazową, oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku F do obowiązujących warunków technicznych na terenie CNBOP-PIB w Józefowie ul.Nadwiślańska 213
Numer ogłoszenia: 332220 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej , ul. Nadwiślańska 213, 05-420 Józefów k/Otwocka, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7693300, faks 0-22 7693356.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji redukcyjno-pomiarowej wraz z instalacją gazową, oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku F do obowiązujących warunków technicznych na terenie CNBOP-PIB w Józefowie ul.Nadwiślańska 213.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji redukcyjno-pomiarowej wraz z instalacją gazową, oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku F do obowiązujących warunków technicznych na terenie CNBOP-PIB w Józefowie ul. Nadwiślańska 213. Zakres prac obejmuje: -budowę stacji redukcyjno-pomiarowej o przepustowości Q=100 Nm3 h -budowę instalacji gazowej; -wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej; -wykonanie w pomieszczeniu kotłowni instalacji sygnalizującej niedopuszczalny poziom stężenia gazu 10% DWG o działaniu dwustopniowym. Detektor gazu DEX 12 umieszczony na każdym kotle, moduł alarmowy MD2.Z sterujący pracą detektorów oraz generujący impulsy z głowicy MAG i lampa ostrzegawcza wraz z syreną alarmową SL31. Zamawiający wymaga zamontowania dodatkowego sygnalizatora akustycznego na zewnątrz budynku, oraz rozbudowy systemu w sposób umożliwiający sygnalizację o niedopuszczalnym poziomie stężenia gazem w pomieszczeniu recepcji zlokalizowanej w budynku K; -wykonanie kanału wentylacyjnego nawiewnego, wykorzystując do tego celu dodatkowy otwór w murze między oknami o średnicy 200 mm, powiększając istniejącą średnicę do 260 mm i wykonując kanał wentylacyjny w formie litery Z, z wylotem 30 cm nad posadzką dł. kanału ok. 4 m; -wykonanie wentylacji wyciągowej przewód ze stali ocynkowanej, dwuścienny zaizolowany wełną mineralną (grubość izolacji min. 30 mm) o dużej gęstości i wyprowadzony ok. 1 m ponad dach. Średnica wewnętrzna przewodu wentylacyjnego 500mm. Przewód zostanie umieszczony przy ścianie zewnętrznej od strony południowej budynku F w którym jest zlokalizowana kotłownia dł. przewodu ok. 10 m, ponadto należy wykonać obudowę kanału płytą Cetris na stelażu metalowym, położyć tynk akrylowy, ok. 15 m2, dostosować kolorystykę tynku do istniejącej elewacji, wylot kanału zabezpieczyć przed opadami atmosferycznymi; -wykonanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego na drodze ewakuacyjnej, z pomieszczenia kotłowni na zewnątrz budynku; -wykonanie oświetlenia w pomieszczeniu kotłowni w stopniu ochrony IP 65 - liczba opraw 15 oraz wymiana istniejących wyłączników i gniazd na nowe, hermetyczne; -w drzwiach ppoż do kotłowni oraz dwóch parach drzwi wejściowych zamontowanie zamka rolkowego; -wykonanie pochylni z płytek ceramicznych od strony wewnętrznej drzwi ppoż. do kotłowni, pow. ok. 2 m2; -wymianę instalacji kanalizacyjnej z rur PCV o średnicy 50 mm na rury stalowe dł. ok. 12 m; -zamontowanie wyłącznika głównego ppoż. na ścianie zewnętrznej przy wejściu do kotłowni; -uszczelnienie przejścia rur w stropach do odporności ogniowej EI 30 - liczba15 szt.; -uzupełnienie posadzek z płytek ceramicznych ok. 20 m2; -wykonanie odprowadzenia skroplin z dwóch ciągów kominowych do studzienki zlokalizowanej w kotłowni - dł. ok. 30 m - zastosować neutralizator skroplin; -wykonanie połączenia dwóch studzienek wewnętrznych zlokalizowanych w kotłowni rurą PCV o średnicy 100 mm, o długości 10m oraz zamontowanie pompy pływakowej zatapialnej umożliwiającej odprowadzenie wody ze studni do kanalizacji grawitacyjnej - dł. przewodu 20 m, specyfikacja pompy: zasilanie 230V 50 Hz moc 280 W wydajność 800 l h wysokość podnoszenia min. 10 m waga 4,5 kg długość przewodu zasilającego 10 m korpus pompy wykonany jest z materiałów odpornych na korozję skropliny odporna na temperaturę do 95 C wymagana grubość węża 18-20 mm 3/4 cala pompa nie może pracować na sucho -wymianę stolarki wewnętrznej drzwiowej metalowej o powierzchni ok. 2,5 m2 na stolarkę aluminiową: drzwi dwuskrzydłowe szklone, ze skrzydłem o szerokości w świetle min. 90 cm -zakup, dostawa, montaż i uruchomienie (w obecności serwisu Viessmann) dwóch palników gazowych zgodnie z projektem (montaż po wykonaniu, odbiorze i uruchomieniu instalacji gazowej); -wykonanie dokumentacji powykonawczej; -dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych z przetarciem i gruntowaniem - 200 m2. Przedmiar robót załączony do SIWZ opisuje roboty związane z wykonaniem instalacji gazowej oraz budowę stacji redukcyjno-pomiarowej. Pozostałe roboty należy wycenić na podstawie wyceny własnej. W celu dokonania prawidłowej wyceny Zamawiający wyznacza spotkanie z potencjalnymi oferentami w dniu 22 sierpnia 2013 r. o godzinie 11.00. Roboty remontowo-budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania prac w czasie i sposób niekolidujący z pracą administracyjno-badawczą Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania porządku, przestrzegania zasad BHP i ppoż. oraz prowadzenia robót w sposób nieuciążliwy dla wykonywania prac badawczych. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia przedmiotowej budowy i robót, przy czym ubezpieczeniom podlegają w szczególności: a) roboty, obiekty, budowle, urządzenia, mienie ruchome związane z prowadzeniem robót od ognia, zalania, i innych zdarzeń losowych; b) odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków pracowników Wykonawcy i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami. Wykonawca będzie zobowiązany do szczególnego zabezpieczenia aparatury badawczej przed uszkodzeniem, zalaniem lub kradzieżą. Wykonawca zobowiązany będzie po podpisaniu umowy z Zamawiającym do przedłożenia listy pracowników wchodzących i listy pojazdów wjeżdżających na teren CNBOP-PIB..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1. pkt.6ustawy prawo zamówień publicznych, o wartości do 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej 2 budów stacji redukcyjno-pomiarowych o wartości co najmniej 40.000,00 zł kazda, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia a. osobą posiadającą uprawnienia do do kierowani robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Osoby które będa uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w swojej specjalności, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm. oraz zgodnie z ustawa o samorządach zawodowych architektów, inzynierów budownictwa oraz urbanistów lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa dla eksperta, który będzie pełnił samodzielna funkcję związaną z realizacją zamówienia. Zamawiający określający wymogi dla osoby w zakrsie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jezeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, oraz że posiada środki finansowe lub zdolnoąć kredytową w wysokości minimum 50.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w mejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkana nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złozone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miajsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art.144 ustawy Pzp może dopuścić zmiany umowy dotyczące: 1.Przedmiotu lub umówionego terminu realizacji przedmiotu umowy w nastepujących przypadkach: a. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne ktorego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo wystąpieniem klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym b.z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie jest konsekwencją winy którejkolwiek ze stron 2. Możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do tresci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w zakresie ceny całkowitej brutto i stawki VAT wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cnbop.pl/przetargi/przetargi_xml.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej PIB im. J.Tuliszkowskiego w Józefowie ul.Nadwiślańska 213, 05-420 Józefów, budynek B. pokój 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej PIB im. J.Tuliszkowskiego w Józefowie ul.Nadwiślańska 213, 05-420 Józefów, budynek B, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.