To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-15
Czeladź: Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź targowiskiem miejskim
Numer ogłoszenia: 332217 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308515 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, ul. Elizy Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 265 26 53, faks 032 363 26 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź targowiskiem miejskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź targowiskiem miejskim CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami Przedmiotem zamówienia jest administrowanie w imieniu Gminy Czeladź targowiskiem miejskim obejmującym: a) targowisko przy ulicy Grodzieckiej, b) targowisko przy ulicy Miasta Auby. 1) Prowadzący targowisko będzie wykonywał usługę na własny rachunek i ryzyko w ramach prowadzonej i zarejestrowanej działalności gospodarczej w oparciu o aktualny Regulamin targowisk miejskich w Czeladzi oraz aktualną uchwałę Rady Miejskiej Czeladzi w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty targowej, zasad jej ustalania i poboru na terenie gminy Czeladź. 2) Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: a) pobieranie opłaty eksploatacyjnej, targowej i miesięcznej za rezerwację miejsc handlowych, b) utrzymanie czystości i porządku na terenie targowiska oraz terenu w bezpośrednim sąsiedztwie targowiska - zgodnie z mapką załączoną do umowy, c) zaopatrzenie targowiska w odpowiednią ilość pojemników na odpady i ulokowanie ich w istniejących, przystosowanych do tego celu pomieszczeniach, d) utrzymywanie odpowiedniego stanu sanitarnego targowiska, wiat magazynowych i sanitariatów (toalety miejskiej na targowisku przy ul.Grodzieckiej oraz serwisowanie przenośnej kabiny sanitarnej na targowisku przy ul. Miasta Auby), e) przeprowadzenie akcji deratyzacji w okresie od 15 do 30 kwietnia oraz od 1 do 15 października, zgodnie z postanowieniami, zawartymi w Gminnym Regulaminie utrzymania porządku i czystości w gminie Czeladź, f) udostępnianie sanitariatów w dni targowe, g) w okresie zimowym, zależnie od potrzeb - odśnieżanie, usuwanie lodu, posypywanie preparatami przeciwpoślizgowymi, wywóz nadmiaru masy śniegowej, h) aktualizowanie i odpowiednie wyeksponowanie tablic i ogłoszeń informacyjnych obejmujących w szczególności Regulamin targowiska, cennik opłaty targowej, eksploatacyjnej i rezerwacyjnej oraz informacje o Administratorze Targowiska. i) przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. w obrębie targowiska, j) podejmowanie stosownych czynności w przypadku stwierdzenia niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania urządzeń znajdujących się na targowisku, ich uszkodzenia lub kradzieży. 3) W ramach umowy Administrator targowiska będzie zobowiązany do: a) pobierania i rozliczania się w Urzędzie Miejskim w Czeladzi z ewidencjonowanych bloczków biletów opłaty targowej, b) pobierania opłaty targowej, wydawania oznakowanego biletu tej opłaty wraz z wpisaniem nazwiska osoby korzystającej z targowiska w celach handlowych, c) wydawania paragonów z kasy fiskalnej i pobieranie - opłaty eksploatacyjnej, - opłaty rezerwacyjnej, d) rozliczania się w MZGK z opłaty eksploatacyjnej i rezerwacyjnej poprzez dostarczenie paragonów fiskalnych wraz z ich miesięcznym zestawieniem, e) rozliczania się z wpływów z opłaty targowej w sposób zgodny z uchwałą (.) Rady Miejskiej Czeladzi oraz z wpływów z opłaty eksploatacyjnej i rezerwacyjnej zgodnie z zarządzeniem (.) Burmistrza Miasta Czeladź. 4) Zamawiający protokolarnie przekaże Administratorowi kasę fiskalną stanowiącą własność Zamawiającego a) koszty materiałów eksploatacyjnych kasy fiskalnej obciążają Administratora , b) Administrator ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan techniczny, ewentualne zniszczenia lub kradzież kasy fiskalnej. 5) Za wykonanie usług Administrator otrzyma: a) wynagrodzenie określone w złożonej ofercie przetargowej, a stanowiące kwotę ryczałtową, b) niezależnie od powyższego wynagrodzenia Administratorowi przysługiwać będzie prowizja od opłaty targowej zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miejskiej Czeladzi. 6) Wynagrodzenie będzie obowiązywać przez okres trwania umowy i będzie obejmować wszystkie koszty związane z administrowaniem targowiska, a w szczególności: a) koszty utrzymania i konserwacji budynku szaletu, łącznie z kosztami mediów (woda, energia elektryczna) oraz przeglądów obowiązkowych i opróżniania szamba, b) prowadzenia i aktualizacji książki obiektu budowlanego -szaletu, c) ustawienia przenośnej kabiny sanitarnej na targowisku przy ul. Miasta Auby i zapewnienie jej stałego serwisu, d) koszty sprzątania targowiska, utrzymania w czystości i udostępniania sanitariatów w okresie działania targowiska, e) koszty utrzymania na bieżąco czystości i porządku na terenie targowiska jak też na zieleńcu wokół targowiska (bez koszenia), zgodnie z mapką załączoną do umowy, f) koszty składowania odpadów na wysypisku, g) w okresie zimowym, zależnie od potrzeb koszty - odśnieżania, usuwania lodu, posypywanie preparatami przeciwpoślizgowymi, wywóz nadmiaru masy śniegowej, h) koszty materiałów eksploatacyjnych kasy fiskalnej. 7) Zamawiający oraz Straż Miejska są uprawnieni do kontroli prawidłowości wykonania przez Administratora przedmiotu umowy, w szczególności prawidłowego wydawania dokumentów potwierdzających uiszczenia opłat. 8) Administrator ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków określonych umową jak również za wyrządzone szkody tak wobec Zamawiającego jak i wobec osób trzecich. 9) Administrator nie ma prawa powierzyć wykonania usługi innemu podmiotowi lub innej osobie fizycznej bez zgody Zamawiającego, wyrażonej na piśmie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe KAMAN II, ul. Pieńkowskiego 45, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79999,20
Oferta z najniższą ceną: 79999,20 / Oferta z najwyższą ceną: 79999,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.