eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie ocieplenia budynku przy ul. Poznańskiej 185 w Inowrocławiu wraz z remontem wejścia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Inowrocław: Wykonanie ocieplenia budynku przy ul. Poznańskiej 185 w Inowrocławiu wraz z remontem wejścia
Numer ogłoszenia: 331896 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, faks 052 3555250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ocieplenia budynku przy ul. Poznańskiej 185 w Inowrocławiu wraz z remontem wejścia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia wraz z kolorystyką elewacji oraz remontu wejścia głównego, wejścia do piwnicy, opaski wokół budynku ul. Poznańskiej 185 w Inowrocławiu (administrowanego przez Zakład Robót Publicznych) zgodnie z dokumentacją projektową. Budynek użyteczności publicznej przy ul Poznańskiej 185 w Inowrocławiu jest budynkiem wolnostojącym , 3 - kondygnacyjnym, podpiwniczonym, technologia tradycyjna. Zakres zamówienia: 1) roboty przygotowawcze: demontaż rynien i rur spustowych, opierzeń, parapetów zewnętrznych, instalacji odgromowej, skucie wszystkich luźnych tynków, uzupełnienie ubytków w tynkach ścian zewnętrznych, oczyszczenie metodą mechaniczną powierzchni ścian przeznaczonych do ocieplenia, rozebranie opaski betonowej wokół budynku, 2) ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi, tynkowanie i malowanie farbą silikonową, 3) remont wejścia głównego: wymiana opierzeń, pokrycia z papy i tynkowanie daszku nad wejściem, położenie płytek na schodach, malowanie balustrady, 4) remont zejścia do piwnicy: tynkowanie murku, malowanie daszku i balustrady, 5) wykonanie nowej opaski betonowej wokół budynku, 6) roboty zakończeniowe: zamontowanie rynny i rur spustowych z PCV oraz opierzeń z blachy ocynkowanej, parapetów okiennych z blachy powlekanej, instalacji odgromowej wraz z dokonaniem pomiarów. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 76.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w wysokości 1.500 złotych słownie: jeden tysiąc pięćset zł. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Inowrocławia: PKO BP I/O Inowrocław 34 1020 1505 0000 0302 0076 2872. Uwaga Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Wykonanie ocieplenia budynku przy ul. Poznańskiej 185 w Inowrocławiu wraz z remontem wejścia. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2) Z treści powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 15.10.2009r. do godz. 10:00. 4) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 5) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 24.09.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie ocieplenia budynków, b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 70 000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oraz: 7. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z załączonym kosztorysem ofertowym. Proszę w ofercie określić oferowany system ocieplenia budynku. 8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz. U. z 2008r Nr 188 poz. 1155). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - termin wykonania - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.