eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na całodobowej ochronie obiektu oraz mienia i osób w siedzibie Zamawiającego przy Placu Piastowskim 4a w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Bydgoszcz: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na całodobowej ochronie obiektu oraz mienia i osób w siedzibie Zamawiającego przy Placu Piastowskim 4a w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 331873 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy , pl. Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 321-40-04, faks 052 321-42-40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na całodobowej ochronie obiektu oraz mienia i osób w siedzibie Zamawiającego przy Placu Piastowskim 4a w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na całodobowej ochronie obiektu oraz mienia i osób w siedzibie Zamawiającego przy Placu Piastowskim 4a w Bydgoszczy w zakresie określonym niżej. A.W dni robocze w godzinach 7.30 - 15.30 Zleceniobiorca zapewni jednego pracownika, który wykonywać będzie niżej wyszczególnione czynności: 1)obsługę centralki telefonicznej - łączenie zewnętrznych rozmów telefonicznych na zgłaszane numery wewnętrzne, 2)informowanie oraz kierowanie interesantów do poszczególnych biur w budynku siedziby Zleceniodawcy, 3)przeciwdziałanie ewentualnym próbom kradzieży mienia stanowiącego majątek Zleceniodawcy. B.W dni robocze w godzinach od 15.30-7.30, a w dni wolne od pracy przez całą dobę Zleceniobiorca zapewni jednego pracownika w celu ochrony mienia i majątku znaj-dującego się w budynku siedziby Zamawiającego, który zobowiązany będzie rów-nież do: 1)utrzymania czystości na działce - terenie zewnętrznym wokół budynku (omiatanie i odśnieżanie) stanowiącym własność Zleceniodawcy, 2)utrzymanie chodników i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Zleceniodawcy łącznie ze schodami zewnętrznymi - wejście do budynku siedziby - w stanie uniemożliwiającym poślizgnięcie się przechodzących osób (odśnieżanie, posypy-wanie piaskiem, usuwanie skutków gołoledzi itp.), 3)nadzorowanie - bieżące sprawdzanie wizualne kontrolek świadczących o gotowości do uruchomienia instalacji alarmowej p. poż.- oddymianie, odpowiednie reagowa-nie na wszystkie sygnały świadczące o nieprawidłowościach zaobserwowanych na tych urządzeniach oraz instalacjach pozostałych wskazanych przez Zleceniodawcę w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie-nia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.Zamawiający wymaga, aby całość zamówienia została wykonana przez wybranego Oferenta. 3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumen-tów załączonych do oferty. 4.Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Oferenta o wykluczeniu z postępowania o udzie-lenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Pzp. 7.Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Oferentów o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych oraz § 1 roz-porządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumen-tów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówie-nia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Oferenta, Zamawiający pod rygorem wykluczenia Oferenta wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz załączenia do oferty następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument w postaci kserokopii podpisany za zgodność z oryginałem przy imiennych pieczątkach osób upoważnionych do reprezentowania oferenta, wymienionych w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym odpowiednim dokumencie upoważniającym do takiego reprezentowania (jeżeli oferta podpisywana jest na podstawie pełnomocnictwa - należy do oferty załączyć to pełnomocnictwo; zgodnie z art. 6 pkt. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225, poz. 1635 ze zm.-wystawienie pełnomocnictwa podlega opłacie skarbowej), b)dokument potwierdzający, że Oferent posiada aktualnie oraz na czas określony w pkt. 5 status zakładu pracy chronionej (dokument w postaci kserokopii, podpisany za zgod-ność z oryginałem przy imiennych pieczątkach osób upoważnionych do reprezentowania oferenta), c)kserokopia aktualnej z ważnością na czas określony w pkt 5 koncesji na działalność w zakresie ochrony mienia i osób wydaną przez Ministra Sprawa Wewnętrznych i Administracji (dokument podpisany za zgodność z oryginałem przy imiennych pieczątkach osób upoważnionych do reprezentowania oferenta), d)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, podpisane przy imiennych pieczątkach osób upoważnionych do reprezentowania Oferenta - druk oświadczenia jw. stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, e)wypełniony formularz oferty - zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Oferta ma być podpisana przy imiennych pieczątkach osób upoważnionych do reprezentowania oferenta, f)kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Kserokopia dokumentu jw. ma być podpisana za zgodność z oryginałem przy imiennych pieczątkach osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.oip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy 85-012 Bydgoszcz Plac Piastowski 4a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy, Plac Piastowski 4a, pokój nr 109.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.