Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-16
Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY:
1)WARZYW I JABŁEK,
2)JAJ KURZYCH
3)PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH SUCHYCH (SYPKICH), PRZYPRAW, WYROBÓW SPOŻYWCZYCH W PUSZKACH, OLEJU, DŹEMU I INNYCH,
4)MROŻONYCH WARZYW I OWOCÓW
5)MROŻONEJ RYBY MORSKIEJ
6) PIECZYWA
7) MIĘSA
8) WĘDLIN
9) NABIAŁU
DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Numer ogłoszenia: 331502 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY: 1)WARZYW I JABŁEK, 2)JAJ KURZYCH 3)PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH SUCHYCH (SYPKICH), PRZYPRAW, WYROBÓW SPOŻYWCZYCH W PUSZKACH, OLEJU, DŹEMU I INNYCH, 4)MROŻONYCH WARZYW I OWOCÓW 5)MROŻONEJ RYBY MORSKIEJ 6) PIECZYWA 7) MIĘSA 8) WĘDLIN 9) NABIAŁU DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych szczegółowo opisanych w formularzach ofertowych stanowiących załączniki (Pakiety) do niniejszej SIWZ, będące jej integralną częścią. Nr Pakietu Określenie przedmiotu zamówienia (nazwa Pakietu) 1 Warzywa i jabłka 2 Jaja kurze 3 Pakiet na pozycje (44) Produkty spożywcze suche (sypkie), przyprawy, wyroby spożywcze w puszkach, przyprawy, olej, dżem oraz inne 4 Mrożone warzywa i owoce 5 Ryba morska mrożona 6 Pieczywo 7 Mięso drobiowe 8 Mięso wieprzowe 9 Wędliny (Uwaga: Nie dopuszcza się składania ofert na wędliny typu mortadela oraz wędliny, pasztet i pieczeń zawierających dodatki jakichkolwiek warzyw). 10 Twaróg półtłusty 11 Twaróg chudy krajanka 12 Mleko świeże 13 Mleko w proszku 14 Tłuszcze roślinne 15 Ser żółty 16 Ser topiony 17 Jogurt naturalny.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 03.22.10.00 - Warzywa 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.41.12.00 - Olej spożywczy 15.86.30.00 - Herbata 15.83.10.00 - Cukier 03.14.25.00 - Jaja 15.11.90.00 - Mięsa różne 15.13.11.30 - Wędliny 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.51.10.00 - Mleko 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.53.00.00 - Masło 15.43.11.00 - Margaryna 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.24.12.00 - Śledź przetworzony lub konserwowany 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15.87.24.00 - Sól 15.33.14.27 - Skoncentrowany przecier pomidorowy 15.87.21.00 - Pieprz .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 60.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dot.pakiet 1-5 1.Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego taką zmianę w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. 2. Dopuszcza się zmiany w umowie w zakresie zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego. 3. Z uwagi na brak możliwości ustalenia ilości pacjentów oraz związanych z tym rodzajem diet dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy określonego w §9 (przedłużenia jej trwania) w zakresie jej niezrealizowanej asortymentowo części jednak nie dłużej niż na okres dalszych 3 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zmiany umowy mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przesłany w formie propozycji aneksu do umowy. (Dotyczy Pakietu nr 6 Pieczywo ) 1.Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. 2. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania) w przypadku pobytu mniejszej ilości pacjentów leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §9 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 3 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany wymienione w ust. od 1 do 2 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przesłany w formie propozycji aneksu do umowy (dotyczy Pakietu 7, 8, 9 Mięsa i wędliny) 1. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. 2.Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej cenowo dla Zamawiającego. (dotyczy tylko Pakietu 9) 3. Zmiana o której mowa w ust. 2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż nowo proponowany produkt będzie pierwszej jakości i będzie posiadał cechy jakościowe nie gorsze niż asortyment objęty umową. (dotyczy tylko Pakietu 9) 4. Zmiana, o której mowa w ust. 2 może nadto dotyczyć wielkości opakowania. (dotyczy tylko Pakietu 9) 5. Dopuszcza się zmianę wielkości opakowań umownych w przypadku wycofania przez producenta ze sprzedaży wielkości opakowania produktu zakontraktowanego przez strony niniejszej umowy. (dotyczy tylko Pakietu 9) 6. Dopuszcza się zmianę dotyczącą obniżenia cen. 7. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania) w przypadku pobytu mniejszej ilości pacjentów leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §9 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 3 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Zmiany wymienione w ust. od 1 do 7 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przesłany w formie propozycji aneksu do umowy. (Dotyczy Pakietu od 10-17 Nabiał ) 1.Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. 2.Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej cenowo dla Zamawiającego. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż nowo proponowany produkt będzie pierwszej jakości i będzie posiadał cechy jakościowe nie gorsze niż asortyment objęty umową. 4. Zmiana, o której mowa w ust. 2 może nadto dotyczyć wielkości opakowania. 5. Dopuszcza się zmianę wielkości opakowań umownych w przypadku wycofania przez producenta ze sprzedaży wielkości opakowania produktu zakontraktowanego przez strony niniejszej umowy. 6. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania) w przypadku pobytu mniejszej ilości pacjentów leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §9 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 3 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zmiany wymienione w ust. od 1 do 6 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przesłany w formie propozycji aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Iwaszkiewicza 5 Legnica
pok. 36B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 Legnica Sekretariat Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- "Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy".
- Przebudowa budynku gospodarczego o nr inw. 108/80 na podwójną kancelarię leśnictwa.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie m. Legnicy w okresie: 01.11.2025 r. ÷ 31.12.2025 r.
- "Ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 na terenie Gminy Chojnów, Gminy Krotoszyce, Gminy Kunice, Gminy Ruja, Gminy Legnickie Pole
- Remont pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w JRG 1 przy KM PSP w Legnicy realizujących założenia OL i OC
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa MIĘSA WIEPRZOWEGO I WĘDLIN WIEPRZOWYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw, warzyw gotowanych, surówek, soków i przecierów oraz ziemniaków dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2026 roku
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin (wieprzowych i wołowych) oraz drobiu, podrobów i wędlin drobiowych
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.