Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Nowe Miasto nad Wartą: Wymiana pokrycia dachu na budynku domu dla bezdomnych w Dębnie
Numer ogłoszenia: 331486 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Pomocy "Krąg" , ul. Poznańska 14, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą, woj. wielkopolskie, tel. (061) 287 40 14, faks (061) 287 40 14.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu na budynku domu dla bezdomnych w Dębnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu na budynku domu dla bezdomnych w Dębnie, w zakres której wchodzą: wymiana pokrycia dachu na budynku głównym z dachówki ceramicznej karpiówki, wymiana obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi, wzmocnienie konstrukcji i wymiana deskowania kaferków dachowych, wymiana okien strychowych w kaferkach, wymiana zużytych elementów konstrukcji drewnianej dachu, roboty budowlane towarzyszące..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) Wykażą się posiadaniem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Wykażą się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 PLN w zakresie wykonania pokrycia dachu, wykonanej w okresie 2007-2009 (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie; b) Wykażą się osobą do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności stosowanej do zakresu robót, tj. przedłożą zaświadczenie o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności niezbędnej do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Wykażą się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.5. Udzielą 36-miesięcznej gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia bądź nie spełnia. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki zmiany umowy: Zmiany umowy będą odbywały się za zgodą obu Stron, w formie pisemnych aneksów, wyłącznie w następujących przypadkach: zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, zmian organizacyjnych Stron np. zmiana reprezentacji, adresu siedziby Firmy, zmian osób Stron odpowiedzialnych za realizację umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VIII pkt 1 i w formie określonej w części VII SIWZ: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 3 do SIWZ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Umowa spółki - w przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna; 6. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej; 7. Wykaz z co najmniej jedną robotą budowlaną o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 PLN w zakresie wykonania pokrycia dachu, wykonaną w okresie 2007 - 2009 (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie; 8. Zaświadczenia o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności stosownej do zakresu robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 10. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 11. Informacja o podwykonawcach. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ; 12. Wypełniony i parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika; 13. Kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w: punkcie 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wysławione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: 2, 3 i 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-nowe-miasto.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Pomocy Krąg, ul. Poznańska 14, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą, pokój nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:45, miejsce: Stowarzyszenie Pomocy Krąg, ul. Poznańska 14, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą, pokój nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- "Utwardzenie placu z kostki betonowej na działce 47/9 w Jodłownie"
- Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej 30 we Wrocławiu - instalacje elektryczne i teletechniczne
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.