eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 33104

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, do kontaktów: mgr Grażyna Fornalczyk, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax 012 6624410, e-mail: dzp@ar.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ar.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziby jednostek zamawiającego mieszczące się w Krakowie przy: Al. Mickiewicza 21, Al. Mickiewicza 24/28, Al. 29 Listopada 46, ul. Balickiej 122. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówieniem objęty jest sprzęt komputerowy tj. komputery stacjonarne, komputery przenośne, monitory oraz drukarki 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa osoby (osób) podpisującej ofertę uprawnionej do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z w/w dokumentów. 3.W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 4.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy dla poszczególnych czynności. 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy (np. spółka cywilna lub konsorcjum), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Wszystkie podmioty występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udokumentować w ofercie ich spełnianie. 11.Zgodnie z art. 141 ustawy, wykonawcy zobowiązani są do solidarnej odpowiedzialności przy realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przedłożyć zamawiającemu przed zawarciem umowy kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum). 12.W przypadku wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 604) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. B. Oprócz dokumentów wymienionych wyżej do oferty należy załączyć; 1.Wypełniony druk Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2.Prawidłowo wypełnione załączniki nr 3A, 3B, 3C i 3D - określające parametry techniczne oferowanego sprzętu 3.Oświadczenie o akceptacji istotnych postanowień umowy - załącznik nr 1 pkt. 13 niniejszej specyfikacji 4.Dowód wniesienia wadium 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 22.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Na całość zamówienia obowiązuje wadium w wysokości 920,00 zł Wadia na poszczególne części wynoszą: Część I - komputery stacjonarne Zadanie 1 - 54,00 zł Zadanie 2 - 66,00 zł Zadanie 3 - 172,00 zł Zadanie 4 - 91,00 zł Część II - komputery przenośne: Zadanie 1 - 60,00 zł Zadanie 2 - 89,00 zł Zadanie 3 - 151,00 zł Zadanie 4 - 91,00 zł Część III - Monitory - 39,00 zł Część IV - Drukarki - 21,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI specyfikacji. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie,chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Zamawiający, wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl. Opłata: 12 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy SIWZ może być udostępnione w formie papierowej po uiszczeniu opłaty w wysokości 12 złotych w kasie uczelni. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 12:00, Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie 31-120 Kraków Al. Mickiewica 21 Dział Zamówień Publicznych sala nr 35.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zestaw nr 1 dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii Leśnej. 1) Krótki opis: Komputer stacjonarny dla w/w jednosyki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 22.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zestaw nr 2 dla Katedry Szczegółowej Hodowli Lasu. 1) Krótki opis: Komputer stacjonarny dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 22.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zestaw nr 3 dla Katedry Ekologii Lasu. 1) Krótki opis: Komputer stacjonarny dla w/w jednosyki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 22.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zestaw nr 4 dla Działu informatycznego. 1) Krótki opis: Komputer stacjonarny dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 22.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Komputer przenośny dla Katedry Genetyki i Metod Doskonalenia Zwierząt. 1) Krótki opis: komputer przenośny dla jednostki w/w. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 22.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Komputer przenośny dla Katedry Melioracji i Kształtowania Środowiska. 1) Krótki opis: komputer przenośny dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 22.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Komputer przenośny dla Działu Informatycznego. 1) Krótki opis: Komputer przenośny dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 22.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Komputer przenośny dla Katedry Inżyniewrii Rolniczej i Informatyki. 1) Krótki opis: Komputer przenośny dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 22.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Komputer przenośny dla Katedry Inżynierii Rolniczej i Informatyki. 1) Krótki opis: Komputer przenośny dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 22.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Monitory. 1) Krótki opis: Monitory - 3 sztuki: dla Katedry Rozrodu i Anatomii Zwierząt sztuk 1 oraz Katedry Genetyki i Doskonalenia Zwierząt sztuk 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50. 3) Wielkość lub zakres: poniżęj 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 22.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Drukarki. 1) Krótki opis: Drukarki 2 sztuki jedna dla Katedry Biotechnologii Żywności, druga dla Katedry Żywienia Zwierząt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 22.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.