eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa materiałów szewnych, hemostatyków wchłanialnych, klipsów dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Szczecin: Dostawa materiałów szewnych, hemostatyków wchłanialnych, klipsów dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ.
Numer ogłoszenia: 331019 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8105800, faks 091 8105802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych, hemostatyków wchłanialnych, klipsów dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, hemostatyków wchłanialnych, klipsów z podziałem na 5 zadań o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Zamawiający ustala wysokość wadium indywidualnie dla każdego zadania. Wartość wadium dla całej oferty danego Wykonawcy stanowi suma wadiów poszczególnych zadań. Zadanie nr 1 - 580,00 zł, zadanie nr 2 - 360,00 zł, zadanie nr 3 - 200,00 zł, zadanie nr 4 - 580,00 zł, zadanie nr 5 - 180,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na sprzedaży artykułów medycznych, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( jak np. koncesja, licencja, zezwolenia); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym celu wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostaw o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym celu przedstawia Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 20.000,00 złotych; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; Ocena wymogów formalnych nastąpi wg formuły spełnia / nie spełnia poprzez analizę złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1) podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie z wykazem, ( co najmniej dwóch) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o podobnym charakterze a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, terminu realizacji, przedmiotu, danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane przez Wykonawcę w sposób należyty (załącznik nr 4); 4) dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do stosowania i obrotu w Polsce - atesty i certyfikaty, Deklaracja Zgodności oraz dostępne ulotki, karty informacyjne, katalogowe oferowanych produktów, 5) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 20.000,00 złotych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.109szpital.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin, Sekcja zamówień publicznych pokój 101 - budynek administracji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin, Kancelaria ogólna szpitala - budynek administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały szewne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały szewne - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opatrunki wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki wchłanialne - 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gąbka garamycynowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka garamycynowa - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Klipsy do klipsownicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy do klipsownicy - 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trokary jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trokary jednorazowe - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.