Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00259638/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA NICI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pczol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA NICI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6e5a45c-7f8d-4a5b-bac0-e9bb58789302
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095115/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa nici
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pczol.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pczol.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://pczol.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowe Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim sp.
z .o.o., 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, email – sekretariat@pczol.pl;
2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem można się kontaktować pod adresem email – beata.woroszylo@bewaconsulting.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P.ZM.381.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA NICI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp.8. Dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zwiększenia zamawianego asortymentu maksymalnie do 100% ( w przypadku większego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze zwiększenia ilości pacjentów, zwiększenia operatywny, stanu epidemii lub innych niemożliwych do przewidzenia sytuacji)
9. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającą na świadczeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia, a świadczenie dostaw zakończy się w terminie obowiązywania umowy.
10. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
11. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do świadczenia dostaw po cenach zaoferowanych w Ofercie z uwzględnieniem zmian przewidzianych umowie.
12. Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy.
13. Zamawiający o konieczności skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego szczegółowe informacje o zakresie świadczenia dostaw w ramach opcji.
14. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA NICI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp.8. Dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zwiększenia zamawianego asortymentu maksymalnie do 100% ( w przypadku większego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze zwiększenia ilości pacjentów, zwiększenia operatywny, stanu epidemii lub innych niemożliwych do przewidzenia sytuacji)
9. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającą na świadczeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia, a świadczenie dostaw zakończy się w terminie obowiązywania umowy.
10. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
11. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do świadczenia dostaw po cenach zaoferowanych w Ofercie z uwzględnieniem zmian przewidzianych umowie.
12. Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy.
13. Zamawiający o konieczności skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego szczegółowe informacje o zakresie świadczenia dostaw w ramach opcji.
14. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA NICI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp.8. Dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zwiększenia zamawianego asortymentu maksymalnie do 100% ( w przypadku większego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze zwiększenia ilości pacjentów, zwiększenia operatywny, stanu epidemii lub innych niemożliwych do przewidzenia sytuacji)
9. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającą na świadczeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia, a świadczenie dostaw zakończy się w terminie obowiązywania umowy.
10. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
11. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do świadczenia dostaw po cenach zaoferowanych w Ofercie z uwzględnieniem zmian przewidzianych umowie.
12. Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy.
13. Zamawiający o konieczności skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego szczegółowe informacje o zakresie świadczenia dostaw w ramach opcji.
14. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA NICI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp.8. Dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zwiększenia zamawianego asortymentu maksymalnie do 100% ( w przypadku większego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze zwiększenia ilości pacjentów, zwiększenia operatywny, stanu epidemii lub innych niemożliwych do przewidzenia sytuacji)
9. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającą na świadczeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia, a świadczenie dostaw zakończy się w terminie obowiązywania umowy.
10. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
11. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do świadczenia dostaw po cenach zaoferowanych w Ofercie z uwzględnieniem zmian przewidzianych umowie.
12. Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy.
13. Zamawiający o konieczności skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego szczegółowe informacje o zakresie świadczenia dostaw w ramach opcji.
14. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA NICI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp.8. Dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zwiększenia zamawianego asortymentu maksymalnie do 100% ( w przypadku większego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze zwiększenia ilości pacjentów, zwiększenia operatywny, stanu epidemii lub innych niemożliwych do przewidzenia sytuacji)
9. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającą na świadczeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia, a świadczenie dostaw zakończy się w terminie obowiązywania umowy.
10. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
11. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do świadczenia dostaw po cenach zaoferowanych w Ofercie z uwzględnieniem zmian przewidzianych umowie.
12. Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy.
13. Zamawiający o konieczności skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego szczegółowe informacje o zakresie świadczenia dostaw w ramach opcji.
14. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA NICI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp.8. Dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zwiększenia zamawianego asortymentu maksymalnie do 100% ( w przypadku większego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze zwiększenia ilości pacjentów, zwiększenia operatywny, stanu epidemii lub innych niemożliwych do przewidzenia sytuacji)
9. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającą na świadczeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia, a świadczenie dostaw zakończy się w terminie obowiązywania umowy.
10. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
11. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do świadczenia dostaw po cenach zaoferowanych w Ofercie z uwzględnieniem zmian przewidzianych umowie.
12. Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy.
13. Zamawiający o konieczności skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego szczegółowe informacje o zakresie świadczenia dostaw w ramach opcji.
14. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA NICI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp.8. Dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zwiększenia zamawianego asortymentu maksymalnie do 100% ( w przypadku większego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze zwiększenia ilości pacjentów, zwiększenia operatywny, stanu epidemii lub innych niemożliwych do przewidzenia sytuacji)
9. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającą na świadczeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia, a świadczenie dostaw zakończy się w terminie obowiązywania umowy.
10. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
11. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do świadczenia dostaw po cenach zaoferowanych w Ofercie z uwzględnieniem zmian przewidzianych umowie.
12. Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy.
13. Zamawiający o konieczności skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego szczegółowe informacje o zakresie świadczenia dostaw w ramach opcji.
14. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA NICI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp.8. Dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zwiększenia zamawianego asortymentu maksymalnie do 100% ( w przypadku większego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze zwiększenia ilości pacjentów, zwiększenia operatywny, stanu epidemii lub innych niemożliwych do przewidzenia sytuacji)
9. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającą na świadczeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia, a świadczenie dostaw zakończy się w terminie obowiązywania umowy.
10. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
11. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do świadczenia dostaw po cenach zaoferowanych w Ofercie z uwzględnieniem zmian przewidzianych umowie.
12. Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy.
13. Zamawiający o konieczności skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego szczegółowe informacje o zakresie świadczenia dostaw w ramach opcji.
14. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA NICI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp.8. Dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zwiększenia zamawianego asortymentu maksymalnie do 100% ( w przypadku większego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze zwiększenia ilości pacjentów, zwiększenia operatywny, stanu epidemii lub innych niemożliwych do przewidzenia sytuacji)
9. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającą na świadczeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia, a świadczenie dostaw zakończy się w terminie obowiązywania umowy.
10. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
11. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do świadczenia dostaw po cenach zaoferowanych w Ofercie z uwzględnieniem zmian przewidzianych umowie.
12. Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy.
13. Zamawiający o konieczności skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego szczegółowe informacje o zakresie świadczenia dostaw w ramach opcji.
14. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA NICI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp.8. Dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zwiększenia zamawianego asortymentu maksymalnie do 100% ( w przypadku większego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze zwiększenia ilości pacjentów, zwiększenia operatywny, stanu epidemii lub innych niemożliwych do przewidzenia sytuacji)
9. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającą na świadczeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia, a świadczenie dostaw zakończy się w terminie obowiązywania umowy.
10. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
11. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do świadczenia dostaw po cenach zaoferowanych w Ofercie z uwzględnieniem zmian przewidzianych umowie.
12. Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy.
13. Zamawiający o konieczności skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego szczegółowe informacje o zakresie świadczenia dostaw w ramach opcji.
14. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA NICI
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 441 ustawy Pzp.8. Dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zwiększenia zamawianego asortymentu maksymalnie do 100% ( w przypadku większego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze zwiększenia ilości pacjentów, zwiększenia operatywny, stanu epidemii lub innych niemożliwych do przewidzenia sytuacji)
9. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającą na świadczeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia, a świadczenie dostaw zakończy się w terminie obowiązywania umowy.
10. Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
11. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do świadczenia dostaw po cenach zaoferowanych w Ofercie z uwzględnieniem zmian przewidzianych umowie.
12. Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy.
13. Zamawiający o konieczności skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego szczegółowe informacje o zakresie świadczenia dostaw w ramach opcji.
14. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ, zamawiający żąda:1. dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1620 ze zm.) tj. deklaracji zgodności wyrobu medycznego i jeżeli dotyczy certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną (w zależności od klasy danego wyrobu). ➢ dla produktów niemedycznych - złożenie stosownego Oświadczenia przez Wykonawcę.
2. Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności i certyfikatu CE dla zaoferowanych wyrobów medycznych lub potwierdzenia złożenia wniosku o przedłużenie.
3. katalogi produktu lub foldery lub ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające identyfikację i weryfikację zaoferowanych asortymentów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w formularzu cenowym załączonym do SWZ, który potwierdza spełnianie wymagań opisanych w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wezwie Wykonawców do uzupełnienia powyższych przedmiotowych środków dowodowych, w przypadku stwierdzenia braku w ofercie żądanych dokumentów, zgodnie z dyspozycją art. 107 ust 2 ustawy Pzp.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-04 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://pczol.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-04 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-03
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego medycznego i materiałów szewnych
- Dostawa nici chirurgicznych
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych
- Dostawa nici chirurgicznych, staplerów oraz opatrunków dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa materiałów szewnych i produktów leczniczych
- Dostawa medycznych materiałów szewnych
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.