Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-19
Szczecin: Dostawa prenumeraty krajowej na rok 2011
Numer ogłoszenia: 330945 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prenumeraty krajowej na rok 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa prenumeraty krajowej stanowiącej dzienniki, tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki i wyższe stanowiące czasopisma specjalistyczne i naukowe, a także publikatory tekstów prawa. Przewiduje się wykonanie zamówienia w ramach trzech wyodrębnionych części. Wyszczególnienie (oznaczenie) zamawianych tytułów prenumeraty w ramach: 1) Części pierwszej zamówienia stanowi załącznik nr 1 specyfikacji; 2) Części drugiej zamówienia stanowi załącznik nr 2 specyfikacji; 3) Części trzeciej zamówienia stanowi załącznik nr 3 specyfikacji. Przedmiotem zamówienia w ramach każdego z zadań są wszystkie te numery tytułów prenumeraty, które ich wydawca wydał z oznaczeniem na rok 2010 niezależnie od faktycznego czasu wydania (opublikowania) poszczególnego numeru (okres prenumeraty). Przedmiot zamówienia stanowią czasopisma w wersji drukowanej (na papierze). Obok wersji drukowanej czasopisma mogą być zaoferowane również z dodatkowym bezpłatnym dostępem on - line. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje sprzedaż tytułów prenumeraty oraz dostarczanie ich zamawiającemu, a także dodatkowe usługi w ramach prenumeraty, tj. usługi w zakresie pośredniczenia w kontaktach z wydawcą w sprawach dotyczących prenumeraty, w tym przedstawiania, monitowania, jak również samodzielnego załatwiania ewentualnych reklamacji zgłaszanych przez zamawiającego (wykonawca w ofercie może zaproponować dalsze dodatkowe usługi z tytułu obsługi prenumeraty, które będzie wykonywał względem zamawiającego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym warunki jego wykonywania określa SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 79.98.00.00 - Usługi prenumeraty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o niniejsze zamówienie publiczne. Zmiana nastąpi wyłącznie w przypadkach i na warunkach wskazanych w ust. 2 - 11 niniejszego działu. 3. Ustalone w umowie terminy, w tym również ustalony na podstawie działu XVI ust. 6) specyfikacji termin załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu, jeżeli jego zachowanie będzie niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego. 4. Dopuszczona będzie możliwość: 1) Pomniejszenia ilości tytułów lub egzemplarzy poszczególnych tytułów prenumeraty objętych umową (połączone z pomniejszeniem wynagrodzenia w stosunku do określonego w umowie); 2) Obniżenie podanej w umowie ceny; 3) Zmiana miejsca dostarczenia tytułu prenumeraty w stosunku do podanych w umowie. 5. Dopuszczona będzie możliwość zmiany sposobu płatności za wykonanie zamówienia, w stosunku do ustalonego w umowie na podstawie działu XVI specyfikacji. 6. Dopuszczona zostanie również możliwość zmiany określonego w umowie miejsca dostarczenia prenumeraty. 7. Niezależnie od postanowień ust. 2 - 6 przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż wykonawca stroną; 2) Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego. 8. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy o niniejsze zamówienie publiczne również w zakresie, w jakim będzie to konieczne jako logiczne następstwo wynikające ze zmian umowy dokonanych lub dokonywanych na podstawie ust. 2 - 7 niniejszego działu. 9. Zmiana umowy o niniejsze zamówienie publiczne będzie również dopuszczalna w innych niż wskazane w ust. 2 - 8 niniejszego działu przypadkach, jeżeli nie będą one dotyczyć istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy (art. 144 ust. 1 PZP a contrario). 10. W razie pomniejszenia zakresu umowy, o którym mowa w ust. 4 pkt 1) niniejszego działu, zapłatę z tytułu wykonania umowy podlegająca wpisaniu do aneksu stanowić będzie kwota, o której mowa w dziale XVI ust. 3 specyfikacji pomniejszona o kwotę cen jednostkowych tytułów prenumeraty podlegających wyłączeniu z umowy. Ceną jednostkową tytułu prenumeraty będzie kwota stanowiąca iloraz ceny tytułu prenumeraty, skalkulowanej stosownie do działu X ust. 3 i 4 specyfikacji (albo jej korekta dokonana w trybie i na zasadach określonych w art. 87 ust. 2 PZP) oraz wskazanej w kolumnie 3 tabeli w załącznikach 1 - 3 specyfikacji ilości zamawianych egzemplarzy tego tytułu prenumeraty. 11. Pod rygorem nieważności, zmiany umowy, o których mowa w ust 1 - 10 niniejszego działu, wymagają zachowania formy aneksu podpisanego przez zamawiającego i wykonawcę jako stron umowy (żadnej ze stron nie przysługuje roszczenie o zawarcie aneksu).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Kancelaria Główna, al. Piastów 17, 70-310 Szczecin (z dekretacją na Dział Zamówień Publicznych) lub osobiście w Dziale Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, Al. Piastów 48, pok. 406 - 407, IV piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wskazany w sekcji III.4.2) warunek udziału w postępowaniu, tj. warunek braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 obowiązującej ustawy - Prawo zamówień publicznych (dalej PZP) podlega ocenie w następujący sposób: 1. Ocena spełniania wskazanego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia - nie spełnia warunek. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia wskazany warunek, jeżeli: 1) Wykonawca potwierdzi zamawiającemu, iż nie zachodzą wobec niego podstawy do wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 dalej PZP. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z tych wykonawców potwierdzi zamawiającemu, iż nie zachodzą wobec niego podstawy do wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 PZP. 2) Potwierdzenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 PZP nastąpi poprzez przedłożenie zamawiającemu wymaganego w tym celu dokumentu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego działu. 3) Dokument, o którym mowa w pkt 2) niniejszego ustępu zostanie złożony zamawiającemu najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu lub (w przypadkach, zakresie oraz w sposób wynikający z treści art. 26 ust. 3 PZP), zostanie złożony zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu z uwzględnieniem postanowień (w tym postanowień co do formy w jakiej dokumenty mają być złożone) wskazanych w ust 4 - 7 niniejszego działu. 5) Dokumenty, o których mowa w ust. 2 - 4) niniejszego ustępu nie będą zawierać okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia wykonawcy (a przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, któregokolwiek z tych wykonawców) z udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 6) W postępowaniu, w ramach wykazania spełnienia warunku, wykonawca (a przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, któregokolwiek z tych wykonawców) nie złoży zamawiającemu nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2. W kwestiach nieuregulowanych postanowieniami ust. 1 niniejszego działu, przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zastosowanie będzie miała PZP oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy. 3. W celu wykazania (potwierdzenia) spełnienia warunku istnienia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 1 PZP, wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o braku podstaw do wykluczeni. 4. Dokument, o którym mowa w ust. 3 niniejszego działu składa się w oryginale (na piśmie) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kopii za zgodność z oryginałem następuje poprzez złożenie na kopii pisemnego oświadczenia o treści według następującego wzoru: za zgodność z oryginałem stwierdzono. Oświadczenie o zgodności z oryginałem musi odnosić się do każdej strony przedkładanej kopii dokumentu. Poświadczenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem dokonuje (składa oświadczenie o zgodności kopii z oryginałem) wykonawca, a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnik, o którym mowa w art. 23 PZP. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 i 4 niniejszego działu muszą być przedłożone w języku polskim. Wymogu języka polskiego nie będą naruszać podane w dokumentach nazwy własne, jak też nazwy i inne określenia dopuszczone zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7.10.1999 r. o języku polskim (Dz.U Nr 90, poz. 999 z póz. zm.). Jeżeli wskazane dokumenty sporządzone są w języku innym niż polski, należy do nich dołączyć ich tłumaczenie na język polski. Zaleca się przedłożenie tłumaczenia z poświadczeniem wykonanym przez tłumacza przysięgłego. 6. Używane w postanowieniach niniejszego działu zwrot na piśmie należy rozumieć jako obowiązek złożenia wskazanych dokumentów w sposób określony w art. 78 § 1 ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) - zwanym dalej kodeksem cywilnym - (z wyłączeniem formy elektronicznej, tj. wyłącznie sposób polegający na złożeniu własnoręcznego podpisu minimum na ostatniej stronie dokumentu zawierającego oświadczenie). Podpis powinien być złożony przez osobę umocowaną (upoważnioną) do reprezentowania podmiotu prawa, w imieniu którego składany dokument. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby (zaleca się podpis z czytelnie napisanym przynajmniej nazwiskiem podpisującego, jeżeli podpis składany jest nieczytelnie, np. jako tzw. parafa, zaleca się, aby dodatkowo zawierał czytelne oznaczenie składającego, np. poprzez odciśnięcie pieczęci z przynajmniej nazwiskiem podpisującego). Jeżeli złożenie Zamawiającemu dokumentu wymaga zachowania formy szczególnej w stosunku do podanej w art. 78 § 1 kodeksu cywilnego, zwrot na piśmie należy rozumieć z uwzględnieniem formy szczególnej określonej przepisami kodeksu cywilnego. Obowiązku zachowania formy pisemnej nie spełnia dokument złożony Zamawiającemu jako kopia (dla zachowania wskazanej formy wymagane jest zatem złożenie dokumentu w oryginale). 7. W kwestiach dokumentów, o których mowa w niniejszym dziale, nieuregulowanych postanowieniami ust. 3 - 6 niniejszego działu, zastosowanie ma PZP oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy, w tym rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa schodów dla nitki wjazdowej i wyjazdowej Trasy Zamkowej"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (ryb i przetworów rybnych) dla statku Nawigator XXI
- Naprawy i konserwacje elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie
- Komisariat Policji w Rewalu - budowa nowej siedziby
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 59 w Szczecinie w podziale na części
- wykonywanie remontów lokali z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Wydawanie i dystrybuowanie czasopisma naukowego o szerokim zasięgu oddziaływania na środowisko z dyscyplin medycznych oraz okołomedycznych
- Dostawa czasopism krajowych i zagranicznych
- Dostawa prasy oraz zakup dostępu do jej elektronicznych wydań w 2026 roku
- Prenumerata prasy drukowanej oraz e-czasopism dla administracji centralnej Uniwersytetu Warszawskiego na rok akademicki 2025/2026
- Dostawa prasy codziennej i czasopism fachowych w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





