Ogłoszenie z dnia 2010-11-19
Lubawa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych
Numer ogłoszenia: 330719 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6455410, faks 089 6455415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych Gminy Lubawa, oddzielnie dla każdego zadania według zamówień Zamawiającego. 2. Sprzęt pracujący musi być wyposażony w telefon, łańcuchy na koła oraz linkę holowniczą lub hol sztywny. 3. Sprzęt na okres umowy musi być sprawny technicznie - zarejestrowany i ubezpieczony OC. 4. Awaria sprzętu natychmiast musi być zgłaszana Zamawiającemu i może występować do 1 doby, po tym terminie oferent musi zapewnić zastępstwo. 5. Sprzęt winien być przygotowany i gotowy do pracy od dnia zawarcia umowy. 6. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu aby mógł być gotowy do użycia w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia. 7. Sprzęt musi być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny barwy żółtej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Łazarewicz, Wiśniewo 30, 14-229 Rożental, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21208,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26000,00
Oferta z najniższą ceną: 26000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Roman Zakrzewski, Lubstynek 11, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21208,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28000,00
Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wawrzyniec Władysław Truszczyński, Tuszewo 78, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21208,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25000,00
Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JUSTYNA KOZŁOWSKA FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "KAMEX"
jakie przetargi wygrała firma
JUSTYNA KOZŁOWSKA FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "KAMEX"
- Firma Handlowo - Usługowa /KAMEX/ Justyna Kozłowska, Jeleń 118, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21208,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23000,00
Oferta z najniższą ceną: 23000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W dwóch kolejno prowadzonych postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty.
INNE PRZETARGI LUBAWA
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Zimowe utrzymanie ciągów pieszych oraz chodników w sezonie zimowym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.