eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRozbudowa wraz z przebudową budynku biurowego OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-04

Lublin: Rozbudowa wraz z przebudową budynku biurowego OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12
Numer ogłoszenia: 3305 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325627 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa wraz z przebudową budynku biurowego OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy robót przy zadaniu inwestycyjnym pn.: (Rozbudowa wraz z przebudową budynku biurowego OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12) składające się z następujących zadań: 1) rozbiórka przybudówki (istniejącego łącznika) budynku biurowego, 2) rozbudowa budynku biurowego z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu (np. wycinka drzew, wykonanie ogrodzenia i parkingów, wykonanie nasadzeń kompensacyjnych) 3) wyposażenie nowego budynku w meble i drobne wyposażenie zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ, 4) wykonanie zjazdu z drogi gminnej nr - 106788L - ul. Wrońskiej na teren działki nr ewid. 17/18, 5) przebudowa dachu na istniejącym budynku biurowym, 6) wykonanie remontu w istniejącym budynku, polegającym na: a) remoncie pomieszczeń sanitarnych (13 sztuk) - rozebranie ścian i obudów w miejscach usytuowania pionów kanalizacyjnych, - wymiana pionów kanalizacyjnych, - odtworzenie rozebranych ścian obudów rurociągów, - obudowa rurociągów kanalizacyjnych poziomy, - ułożenie glazury, - tynki i malatura ścian ponad glazurą, - wymiana armatury sanitarnej. b) wymianie podwieszanych sufitów w ? długości korytarza na parterze - 101,00 m2, c) wymianie wykładzin podłogowych w pokojach biurowych wraz z cokołami - 1600 m2, d) malowaniu ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża, wymianą kratek wentylacyjnych oraz malowanie grzejników i rur co - 9800 m2, e) wymianie mebli biurowych, f) zakupie i montażu 2 klimatyzatorów. Szczegółowy opis i rodzaj robót remontowych oraz wykaz mebli biurowych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - projekty budowlane, - projekty wykonawcze, - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowych zamówień. 4. Wszystkie dokumenty zamieszczone przez Zamawiającego na stronie internetowej http:/www.krus.gov.pl, m.in. projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 5. Inwestycja realizowana będzie na działce o powierzchni 4638 m2, na której stoi budynek OR KRUS w Lublinie: - powierzchnia dróg, parkingów i chodników - 2036m2 Dane dotyczące dobudowywanej części: - powierzchnia zabudowy - 264,10m2, - powierzchnia użytkowa budynku - 831,90m2, - kubatura budynku - 3360,00m3 , - budynek podpiwniczony, 3-kondygnacyjny. Dobudowane skrzydło zaprojektowano o regularnym rzucie w planie w technologii tradycyjnej ze ścianami murowanymi, - ściany piwniczne zewnętrzne zbrojone, betonowe, natomiast wewnętrzne z pustaków betonowych do poziomu parteru. Pod ściany zaprojektowano ławy fundamentowe, - ściany kondygnacji nadziemnych murowane z silikatów bloków drążonych, - stropy żelbetowe gęstożebrowe typu Teriva 6,0, - klatka schodowa żelbetowa monolityczna, - dach o konstrukcji drewnianej kryty blachą tytan-cynk. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. Informacje należy złożyć w Załączniku nr 1-Formularz Oferty (rozdział II pkt 15). 7. Materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać wymagane polskim prawem atesty, certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz deklaracje zgodności jakościowe i bezpieczeństwa. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwo nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót oraz za szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia oraz innych zdarzeń dotyczących robót, będących skutkiem realizacji przedmiotu umowy. 9. Wymagane jest, aby Wykonawca wykonał część robót wymagających wyłączeń/przełączeń w systemie zmianowym w dni wolne od pracy i w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla pracowników i interesantów Zamawiającego. 10. Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia dla podległych mu pracowników. 11. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni wszelkie media niezbędne do prowadzenia robót. 12. Wykonawca zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Plac budowy Wykonawca ogrodzi barierami stałymi zapewniając jednocześnie bezpieczne dojście do eksploatowanego budynku OR KRUS. 14. Wybrany w przetargu Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy wraz z Inwestorem Zastępczym opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy zwany Harmonogramem Inwestycji, celem jego akceptacji przez Zamawiającego. 15. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zatrudni kierownika budowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FLIS Marcin Flis, ul. Ochotników Węgierskich 1A/123, 23-300 Janów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5412000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4423283,24

  • Oferta z najniższą ceną: 4423283,24 / Oferta z najwyższą ceną: 5340851,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.