Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-06-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Góra Kalwaria: wykonanie robót budowlanych w pawilonie nr 4 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej, do kontaktów: Anna Pełka - nr tel. 727-35-04, ul. Szpitalna 1, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 022 7369762, fax 022 7273440, e-mail: pelka.a@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): przetargi.dps@wp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:opieka społeczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w pawilonie nr 4. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pawilon nr 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych wg przedmiarów robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru. 2.Udzielenie gwarancji na wykonane przez siebie roboty min. 36 miesięcy 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych wg. załączonego wzoru 4.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy wykonawca jest ubezpieczony od o.c. w zakresie prowadzonej działalności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie robót budowlanych w pawilonie nr 4 z podziałem na 3 zadania: 1 zadanie - wykonanie pogłębienia szybu windowego do poziomu piwnic oraz dostawa i montaż windy. 2 zadanie - wykonanie rurociągu poziomu kanalizacyjnego w piwnicach, wykonanie 3 pionów łazienkowych dla 6 łazienek wraz z robotami budowlanymi. 3 zadanie - Dostawa i montaż okien drewnianych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Zad. nr 1 - 1 000zł Zad. nr 2 - 500zł Zad. nr 3 - 500zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) udzielą gwarancji na wykonane przez siebie prace min. 36 miesięcy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie przedłożonych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru. 2.Udzielenie gwarancji na wykonane przez siebie roboty min. 36 miesięcy 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych wg. załączonego wzoru 4.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy wykonawca jest ubezpieczony od o.c. w zakresie prowadzonej działalności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: osobiście w dziale gospodarczym DPS - kontakt e-mail; przetargi.dps@wp.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na prośbę wykonawcy SIWZ zostanie wysłana pocztą po wcześniejszym przesłaniu dowodu wpłaty nr konta 77 8003 0003 2001 0007 9585 0004 poczta lub faxem nr 0-22 727-34-40. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.07.2006, godzina 12:30, Dział gospodarczy.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pogłębienie szybu windowego do poziomu piwnic , dostawa i montaż windy. 1) Krótki opis: Poggo do poziomu piwnic wg posiadanej dokumentacji projektowej, deontaż starej windy oraz dostawa i montaż nowej windy, wg wymagań zawartych w załączniku nr 1 prace budowlane będą wykonywane przy czynnym obiekcie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie pogłębienia szybu windowego do poziomu piwnic,montaż windy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wykonanie robót kanalizacyjnych w pawilonie nr 4. 1) Krótki opis: Zadanie obejmuje wykonanie rurociagu kanalizacyjnego z przygotowaniem odejść do pionów łazienkowych oraz wykonanie trzech pionów dla 6 łazienek wraz z robotami budowlanymi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10. 3) Wielkość lub zakres: wykonanie rurociagu kanalizacyjnego z przygotowaniem odejść do pionów łazienkowych oraz wykonanie trzech pionów dla 6 łazienek wraz z robotami budowlanymi, zgodnie z przedmiarem róbót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa i montaż okien drewnianych. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż okien drewnianych w budynku nr 4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa i montaż okien drewnianych wg posiadanej dokumentacji projektowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
- Żłobek w Górze Kalwarii - w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- "Remont wieży bramnej Zamku Książąt Mazowieckich w Czersku"
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach etap II
- Rozbudowa, przebudowa, częściowa nadbudowa i remont budynku użyteczności publicznej - Warsztaty Terapii Zajęciowej i Dom Dziennego Pobytu
- budowa al. KEN (odcinek B. Bartoka - Dolina Służewiecka)j.
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





