eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Częstochowa: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 330307 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Papier do drukarek A4 , gramatura 80g/m2, biały w ryzach - 500 ark., klasa min. B Białość CIE 161. 700 ryz 2. Papier do drukarek A3, gramatura 80g/m2, biały w ryzach - 500 ark., klasa min. B Białość CIE 146 8 ryz 3. Blok do flipcharta 60x84 cm, czysty min. 30 kartek 7 4. Markery pernamentne do tablic suchościeralnych grubość linii pisania 1-5 mm : czerwony, czarny, zielony, niebieski po 10 z każdego koloru 20 5. Markery do flipchartów z tuszem na bazie wody, szerokość linii pisania B 2,0 mm, okrągła końcówka: czerwony, czarny, zielony, niebieski po 15 z każdego koloru 20 6. Koperty listowe C 6, samoprzylepne bez okienka, białe- opakowanie 1000 szt. 20 7. Skoroszyt zwykły kartonowy A4 biały o grmaturze 250 g/m2, wewnątrz metalowy wąs. 4000 8. Koperty z rozszerzonymi bokami i spodem, samoklejące, brązowe wym. 280x400x40 mm 50 9. Koperty z rozszerzonymi bokami i spodem, samoklejace, białe wym. 280x400x40 mm 70 10. Koperty z rozszerzonymi bokami i spodem, samoklejące, brązowe wym. 250x353x40 mm 50 11. Koperty z rozszerzonymi bokami i spodem, samoklejące, białe wym. 250x353x40 mm 10 12. Koperty aktowe C 4 , zaklejane na krótkim boku, samoklejące, białe op. 250 szt. 1 13. Koperty listowe DL samoprzylepne z okienkiem, białe 110x220mm, z/o p.d.45x90, op. 1000 szt. 17 op. 14. Teczki wiązane A4 białe, gramatura 300 g/m2 7.500 szt. 15. Skoroszyt plastykowy A-4, przednia okładka przezroczysta tylna kolorowa w kolorach: czerwony ( 100 szt.) zielony (100 szt.) żółty (100 szt.) pomarańczowy (100 szt.) czarny ( 100 szt.) biały ( 100 szt. ) turkusowy ( 100 szt. ) 700 szt. - po 100 szt. z każdego koloru Ołówek HB, bez gumki, miękko piszący 60 Cienkopis: 0,4 mm 1. czerwony 2. zielony, 3. czarny 30 20 50 Zakreślacz fluorescencyjny : - żółty - zielony - pomarańczowy 60 (po 20 z każdego koloru) Długopis zwykły - 1 mm, na wkłady 15cm 1. niebieski 300 Długopis ze sprężynką, stojący 30 Długopis marki ZENITH lub równoważny. Długopis powinien mieć: - automatyczny mechanizm włączający wkład - wymienny wkład - średnicę kulki 0,8 mm -obudowę z tworzywa sztucznego, - wykończenie niklowane lub metalowe (klips, okuwka, obrączka) - szerokość linii pisania: 0,6-0,7 mm - kolor niebieski. 30 Wkład do długopisu wymienionego w pkt. 6 niebieski 20 Klej biurowy w sztyfcie min. 20g 80 Klej kulkowy, bezbarwny, mocno wiążący, do papieru, tektury. 70 Taśma biurowa, przezroczysta18 mm x 30 m 60 Zszywki 24/6 op. 1000 szt. 200 Zszywacz biurowy metalowy, na zszywki 24/6 , zszywający min 20 kartek, poj. magazynka min 100 zszywek 10 Rozszywasz z blokadą 5 Nożyczki biurowe- 15 - 18 cm, ze stali nierdzewnej, uchwyt z bardzo wytrzymałego plastiku 15 Segregator A 4 75 mm, z dźwigną i okuciem (pokryty na zewnątrz poliolefiną) w kolorach: - czarny, zielony, granatowy, bordowy 100 Segregator A4 50 mm, z dźwigną i okuciem (pokryty na zewnątrz poliolefiną) w kolorach : - czarny, zielony, granatowy, bordowy 50 Segregator A 4 35 mm, z dźwigną i okuciem (pokryty na zewnątrz poliolefiną) w kolorach : -czarny, zielony, granatowy, bordowy 25 Spinacze metalowe okrągłe 28 mm,opak.100 szt. 50 Igła do zszywania dokumentów o długości 10cm. 20 Zeszyt A5 32 kartki w kratkę 10 Zeszyt A5 60 kartek w kratkę 10 Brulion A4 w twardej oprawie 96 kartek w kratkę 15 Sznurek, nici lniane , dratwa- 50dkg 25 Blok makulaturowy A-4, 100- kartkowy w kratkę 20 Tusz do pieczątek na bazie wody i gliceryny 30 ml,czerwony. 15 Poduszka do stempli 7 x 11 cm nasączona, czerwona. 5 Gumka z miękkiego tworzywa przeznaczona do ścierania ołówków , wymiary min. 50x20 mm- biała 60 Korektor w płynie na bazie rozpuszczalnika - min.20 ml., dobrze kryjący, w pędzelku, szybko zasychający. 60 Mazaki w kolorze czarnym 20 Okładki do bindowania przezroczyste A-4, opakowanie 100szt. wykonane z folii - 200 mic. 2 op. Skoroszyt kartonowy zawieszkowy - Format A-4 z okładką wierzchnią całą ( 300 g) 500 Szuflada na dokumenty wykonana z wytrzymałego plastiku, przeznaczona na dokumenty w formacie A-4, możliwość łączenia szufladek w pionie - kolor dymny. 10 Książka do podpisu na dokumenty o formacie A-4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią PP, 20 przegródek, rozciągliwy grzbiet pozwala na segregowanie grubszych plików dokumentów- kolor niebieski. 2 Teczka lakierowana z gumką A-4 wykonana z mocnego kartonu (400g/m2) barwionego z zewnętrznej strony w kolorach: żółtym, zielonym, granatowym. 15 Teczka A4 skrzydłowa, wykonana z utwardzonego kartonu (1,8 mm); pokryta ekologiczną folią PP o grubości 100 ?m; wewnątrz biała okleina; zamykana na 2 rzepy; posiada 3 boczne skrzydła; grzbiet 30 mm. 2 Koszulki przeźroczyste do segregatora A-4 op. 100 szt. W folii- 50 mic 25 op. Dziurkacz biurowy w całości wykonany z metalu , dziurkuje min. 20 kartek, posiada ogranicznik formatu 20 Papier biurowy A4 , gramatura 80g/m2, biały w ryzach - 500 ark. Białość CIE 161. 10 ryz Klipy biurowe opakowanie 12 szt. rozmiar 41 mm 3 Toner do kserokopiarki TOSHIBA E- studio 2330c, toner TFC28EK (czarny) 2 Bęben do faxu PANASONIC KX-FL 613- wydajność 10.000 stron 1 Niszczarka biurowa, automatyczny star/stop, funkcja cofania, niszczy zszywki, małe spinacze biurowe, płyty CD, szerokość wejścia min. 230mm, kosz o pojemności min. 28l, jednocześnie niszczy min. 15 kartek, rozmiar ciecia: 3-4 mm. (paski lub sieczka), zabezpieczenie przed przegrzaniem, przełącznik bezpieczeństwa, gwarancja min. 24 miesiące. 1 Taśma dwustronnie klejąca 50mm x 5 m 2 Taśma dwustronnie klejąca 38 x 5 2 Marker do CD; wodoodporny tusz w kolorze czarnym; grubość linii pisania 0,5 mm. 2 Marker, wodoodporny tusz w kolorze czarnym, do pisania po różnych powierzchniach, grubość linii pisania 1 mm. 2 Marker olejowy, grubość linii pisania 1,2 mm biały, fibrowa końcówka 1mm, szybkoschnący, wodoodporny tusz olejny, do zastosowania na wszystkich powierzchniach, do opisywania różnych przedmiotów, nawet w trudnych warunkach warsztatowych. 2 Taśmy wykonane z folii odpornej na rozciąganie i zrywanie; zastosowanie kauczukowego kleju daje gwarancje klejenia zarówno wysokich, jak i niskich temperaturach; rozmiar 48 mm x 60 m. 5 Akta osobowe 10 Papier kserograficzny kolorowy - MIX 5 Kolorów Gramatura : 70-90g/m2, w ryzie 250 arkuszy. 5 ryzy Zwilżacz do palców 4 Kalka maszynowa czarna, wykonana z materiału gwarantującego wielokrotne wykorzystanie arkuszy, gramatura warstwy kopiującej: 10 g/m2, A4, 100 arkuszy. 1 op. Folia do faxu Panasonic KX-FC 238 1 Zeszyt A5 twarda oprawa 96 kartek 10 Toner do kserokopiarki XEROX 5830, 6r90127- czarny 2 Pudełko do archiwizacji dokumentów 100 mm 200 Pudełko do archiwizacji dokumentów 80 mm 100.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.01 - 30.19.20.01 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PW SOLO-KOLOS ZPChr., ul. Warszawska 363/365, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22893,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13156,06

  • Oferta z najniższą ceną: 13156,06 / Oferta z najwyższą ceną: 16449,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PW SOLO-KOLOS ZPCHr., ul. Warszawska 363/365, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9353,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5393,22

  • Oferta z najniższą ceną: 5393,22 / Oferta z najwyższą ceną: 8104,77

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa - nabycie materiałów biurowych na podstawie umowy sprzedaży. Materiały biurowe (papier, koperty, skoroszyty, koperty, teczki, ołówki, długopisy, kleje, nożyczki, segregatory, spinacze, igły, zeszyty, tusze, mazaki, koszulki, dziurkacze, markery, kalki, pudełka do archiwizacji, itp.) są powszechnie dostępne (powszechnie dostępny oznacza liczny bez ograniczeń). Przedmiot zamówienia bez ograniczeń jest dostępny u wielu podmiotów funkcjonujących na rynku. Wszystkie materiały biurowe posiadają ustalone standardy jakościowe, które łatwo opisać prostymi parametrami technicznymi, łatwo wskazać ich cechy, rodzaj itp. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 32 247,00zł, co stanowi kwotę niższą od tych wskazanych w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp. Istnieje duża liczba wykonawców, którzy mogą zrealizować przedmiot zamówienia w ramach prowadzonej działalności. Do postępowania zostało zaproszonych pięciu z nich. Liczba ta zapewnia konkurencyjność. Są to podmioty zajmujące się dostawą materiałów biurowych, największe hurtownie na rynku lokalnym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.