Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147287/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 386021 T Wielka Wieś przez wieś (ul. Wesoła)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STĄPORKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A
1.5.2.) Miejscowość: Stąporków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@staporkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-818bbc7b-0d63-4e09-9039-0210c41f9c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 386021 T Wielka Wieś przez wieś (ul. Wesoła)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-818bbc7b-0d63-4e09-9039-0210c41f9c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068854/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont drogi gminnej nr 386021 T Wielka Wieś przez wieś (ul. Wesoła)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147287
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247820,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z realizacją zadania pn. „Remont drogi gminnej nr 386021T Wielka Wieś przez wieś (ulica Wesoła)”.
Lokalizacja:
Wielka Wieś, gmina Stąporków, ul. Wesoła – na odcinku od drogi powiatowej nr 1472 T Stąporków – Furmanów (ul. Szkolna w Wielkiej Wsi) do drogi powiatowej nr 1463 T Stara Kuźnica – Furmanów (ul. Leśna w Wielkiej Wsi), identyfikator działki: 260508_5.0033.781/1.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia:
- Przedmiar robót (załącznik nr 1 do SWZ);
- Szczegółowa specyfikacja techniczna (załącznik nr 2 do SWZ);
- Wzór umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211111,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444202,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211111,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-198-26-59
7.3.3) Ulica: ZAKŁADOWA 17
7.3.4) Miejscowość: NOWINY
7.3.5) Kod pocztowy: 26-052
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca w ofercie zadeklarował, że będzie korzystał z podwykonawstwa w zakresie części robót drogowych, jednakże na etapie składania ofert, ani na dzień podpisania umowy podwykonawcy nie byli znani.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211111,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja części Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21 na potrzeby Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
- "Przebudowa nawierzchni Al. Cisowej w Marianowie".
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 394 zlokalizowanej przy ul. Mahatmy Gandhiego 13 w Warszawie.
- Remont drogi gminnej nr 330306W Kłudno - Podczasza Wola
- Prace adaptacyjne związane z dostosowaniem do osób z niepełnosprawnościami w Zespole Szkół w Jankowie Dolnym: remont łazienki w ramach projektu pn. "Zwiększenie szans edukacyjnych"
- Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr III w Katowicach przy ul. Wojewódzkiej 11
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.