eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Dostawa wraz z dostarczeniem ambulansu sanitarnego wraz z noszami i wózkiem kardiologicznym na realizacje projektu pod nazwą Wzrost dostępu do wysokiej jakości usług medycznych przedszpitalnych poprzez wymianę ambulansu z wyposażeniem dla ratownictwa medy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Bochnia: Dostawa wraz z dostarczeniem ambulansu sanitarnego wraz z noszami i wózkiem kardiologicznym na realizacje projektu pod nazwą Wzrost dostępu do wysokiej jakości usług medycznych przedszpitalnych poprzez wymianę ambulansu z wyposażeniem dla ratownictwa medycznego SPZOZ w Bochni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 12, Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działanie 12.1. Rozwój systemu ratownictwa medycznego
Numer ogłoszenia: 330158 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" , Ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, faks 014 6153202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z dostarczeniem ambulansu sanitarnego wraz z noszami i wózkiem kardiologicznym na realizacje projektu pod nazwą Wzrost dostępu do wysokiej jakości usług medycznych przedszpitalnych poprzez wymianę ambulansu z wyposażeniem dla ratownictwa medycznego SPZOZ w Bochni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 12, Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działanie 12.1. Rozwój systemu ratownictwa medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczeniem ambulansu sanitarnego wraz z noszami i wózkiem kardiologicznym na realizacje projektu pod nazwą Wzrost dostępu do wysokiej jakości usług medycznych przedszpitalnych poprzez wymianę ambulansu z wyposażeniem dla ratownictwa medycznego SPZOZ w Bochni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 12, Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działanie 12.1. Rozwój systemu ratownictwa medycznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki 33.19.21.60 - Nosze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł, najpóźniej do chwili składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić uwaga ! przelewem na rachunek bankowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, 32-700 Bochnia, ul. Krakowska 31, w Kredyt Bank S.A. o numerze: 22 1500 1142 1211 4007 7971 0000, przed terminem składania ofert, z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony na dostawę wraz z dostarczeniem ambulansu sanitarnego wraz z noszami i wózkiem kardiologicznym na realizacje projektu pod nazwą Wzrost dostępu do wysokiej jakości usług medycznych przedszpitalnych poprzez wymianę ambulansu z wyposażeniem dla ratownictwa medycznego SPZOZ w Bochni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 12, Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działanie 12.1. Rozwój systemu ratownictwa medycznego. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, 32-700 Bochnia, ul. Krakowska 31. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą. Oryginalne dokumenty gwarancyjne/poręczenia będą zdeponowane w kasie Szpitala. 6. Dokument poręczenia gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5. oraz w przypadku określonym w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4) w przypadku określonym w art. 46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawa zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. II. Szczegółowy warunek: w zakresie doświadczenia, wymaga się od Wykonawcy, żeby w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (ambulans sanitarny wraz z wyposażeniem) złożonej przez Wykonawcę ofercie i o wartości co najmniej 300 000,00 zł (brutto) - i potwierdzenie, że wykonana dostawa została zrealizowana z należytą starannością. III. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu . 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymaganiom określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 4. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. III.3 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (P.z.p.) (Dz.U. z 2004 r. Nr19, poz.177 z późn. Zm.) i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem (ambulans sanitarny wraz z wyposażeniem) i wartością (brutto) co najmniej 300 000,00 zł, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia / min. 1 dostawa/; - zgodnie z załącznikiem nr 6 SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie /min. 1 dokument/ 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Świadectwo homologacji oferowanego ambulansu (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2005 r. Nr 5, poz. 30), 8. Deklaracje zgodności na ambulans sanitarny wystawione zgodnie z Polskimi Normami: PN-EN 1789, PN-EN 1865, oraz Normy EURO 5. 9. Dokumenty dopuszczające wykonawcę do obrotu oferowanym wyrobem medycznym - deklaracja zgodności CE, certyfikat zgodności CE, wpis/zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu. 10. Przepisy par. 3 ust.2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) i (Dz.U. Nr 188, poz. 1155) stosuje się odpowiednio. 11. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 12. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia nie spełnia. Uwaga ! Wymagane treści oświadczenia zawarte są w załączniku nr 4 do (SIWZ) - wzór oświadczenia. 13. Na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: 13.1 Informację na temat oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z opisem i dokumentacją zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim) opisujące oferowany przedmiot zamówienia, co najmniej pod kątem potwierdzenia wymagań opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ np. foldery, katalogi, ulotki, zdjęcia 14. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. I.1: składa dokumenty zgodnie z par. 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. a. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnionej do podpisania oferty. Na każdej stronie dokumentów powinien być umieszczony napis za zgodność z oryginałem i podpis osób/osoby upoważnionej do podpisania oferty. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. b. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. c. Dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 15. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w pkt III 2) Warunki udziału pkt. I punkt. 1 i 4 ogłoszenia musi spełnić każdy z wykonawców, warunki wskazane w punkcie I pkt. 2 i 3 mogą być spełnione łącznie. Odpowiednio wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia .pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni,32-700 Bochnia, ul. Krakowska 31, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni,32-700 Bochnia, ul. Krakowska 31, sekretariat pok. nr.1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu pod nazwą Wzrost dostępu do wysokiej jakości usług medycznych przedszpitalnych poprzez wymianę ambulansu z wyposażeniem dla ratownictwa medycznego SPZOZ w Bochni jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 12, Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działanie 12.1. Rozwój systemu ratownictwa medycznego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.