eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa wywozu odpadów komunalnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Lublin: Usługa wywozu odpadów komunalnych.
Numer ogłoszenia: 33014 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, fax 081 740 39 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.top.lublin.pl/janbozy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu odpadów komunalnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wywozu odpadów komunalnych w szczególności: a) frakcji mokrej - kod: 20 03 01 (zgodnie z rop. Min. Środowiska z dnia 27.09.2001r w sprawie katalogu odpadów DzU. Nr 112 poz.1206,) b) frakcji suchej - kod: 20 01 99(zgodnie z rop. Min. Środowiska z dnia 27.09.2001r w sprawie katalogu odpadów DzU. Nr 112 poz.1206), c) odpadów opakowaniowych z papieru - kod: 15 01 01 (zgodnie z rop. Min. Środowiska z dnia 27.09.2001r w sprawie katalogu odpadów DzU. Nr 112 poz.1206), d) odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych - kod: 15 01 02 (zgodnie z rop. Min. Środowiska z dnia 27.09.2001r w sprawie katalogu odpadów DzU. Nr 112 poz.1206), e) zmieszane odpady gruzu ceglanego i innych elementów wyposażenia - kod: 17 01 07 (zgodnie z rop. Min. Środowiska z dnia 27.09.2001r w sprawie katalogu odpadów DzU. Nr 112 poz.1206,), f) odpady ulegające biodegradacji (liście, gałęzie) - kod: 20 02 01(zgodnie z rop. Min. Środowiska z dnia 27.09.2001r w sprawie katalogu odpadów DzU. Nr 112 poz.1206,)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca odstępuje od żądania wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza, że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzją właściwego organu, - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy, b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z KRK albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) zezwolenia na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w zakresie zbierania i transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych (zgodnie z ustawami z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.), f) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164/06, poz. 1163), g) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 24 ust. 1, 2 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164/06, poz. 1163),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.top.lublin.pl/janbozy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie. Budynek administracji pokój 12 A..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie. Budynek administracji pokój 27..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.03.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.