eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › zimowe utrzymanie jezdni i chodników w mieście Elbląg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-07

POZYCJA 33011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Elbląg: zimowe utrzymanie jezdni i chodników w mieście Elbląg Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina - Miasto Elbląg, do kontaktów: Aleksandra Hrywniak, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, fax 055 2353555, 239 33 34, e-mail: umelblag@elblag.com.pl, www.umelblag.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski Elbląg Referat Zamówień Publicznych, Aleksandra Hrywniak, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2393171, fax 055 2393334, e-mail: rzp@elblag.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski Elbląg Referat Zamówień Publicznych, Aleksandra Hrywniak, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2393171, fax 055 2393334. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski Elbląg Referat Zamówień Publicznych, Aleksandra Hrywniak, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2393171, fax 055 2393334. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie jezdni i chodników w mieście Elbląg. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: zimowe utrzymanie jezdni i chodników w mieście polegające na usuwaniu skutków zimy na jezdniach, parkingach, chodnikach i placacach, utrzymaniu całodobowego pogotowia zimowego oraz pozimowym oczyszczaniu powierzchni przykrawężnikowych jezdni i chodników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Elbląg. Kod NUTS: 5.28.35.61.01.1. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94030. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - usuwanie skutków zimy na jezdniach o łącznej powierzchni 1 289 040,00 m2; - usuwanie skutków zimy na chodnikach o łącznej powierzchni odśnieżania 184 548,00 m2; - utrzymanie całodobowego pogotowia zimowego; - "pozimowe" podczyszczanie powierzchni przykrawężnikowych jezdni o łącznej powierzchni przykrawężnikowej 179 188,80 m2; - "pozimowe" oczyszczania chodników o łącznej powierzchni 216 246,00 m2 z nagromadzonego w okresie zimy piasku, zanieczyszczeń, odrostów traw, chwastów i przerostów darniny. - wywóz śniegu w miejsca wskazane przez Zamawiającego przed każdym sezonem zimowym. Prace związane z utrzymaniem czystości na jezdniach, parkingach, chodnikach o placach, które obejmują: - mechaniczne zamiatanie jezdni o łącznej powierzchni 728 803,00 m kw. specjalistycznym sprzętem z usunięciem wszelkich nieczystości tych jezdni - zmywanie i zraszanie jezdni o łącznej powierzchni 483 403,00 m kw. specjalistycznym sprzętem - ręczne oczyszczanie (usuwanie wszelkich nieczystości) parkingów, chodników i placów łącznie z pozostałymi terenami (tj. zieleńcami, pasami rozdzielczymi, wysepkami dla pieszych) należącymi do pasów drogowych, w których usytuowane są w/w parkingi, chodniki i place. Łączna powierzchnia parkingów, chodników i placów wyznaczona do ręcznego oczyszczania - 171 619,00 m kw. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.11.2005; data zakończenia: 30.04.2008 Wykonawca wykona usługę stanowiącą przedmiot niniejszego postępowania przetargowego w trzech sezonach zimowych w poniższych terminach: - sezon 2005/2006: od dnia 01.11.2005 r. do dnia 30.04.2006 r. - sezon 2006/2007: od dnia 01.01.2006 r. do dnia 30.04.2007 r. - sezon 2007/2008: od dnia 01.11.2007 r. do dnia 30.04.2008 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia sezonów zimowych, poza ustalonymi, o ile warunki atmosferyczne zmuszą do pdjęcia takiej decyzji. Ww. zmiany skutkują również zmianą terminu rozpoczęcia i zakończenia całodobowego dyżuru zimowego.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 70 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: określone w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: określone w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Minimalne wymogi Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. posiadanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Elbląga wydane przez Prezydenta Miasta Elbląg. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Minimalne wymogi Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w okresie ostatnich 3 lat usługi bądź usług polegających na zimowym utrzymaniu jezdni i chodników w minimum 2 sezonach zimowych obejmujących okresy od 1 listopada do 31 marca każdego roku, w tym w co najmniej jednym sezonie wykonywanie usługi zimowego utrzymania w mieście na jezdniach o powierzchni min. 800 000,00 m kw. i chodnikach o powierzchni min. 150 000,00 m kw. Wykazane usługi usuwania skutków zimy na jezdniach lub chodnikach mogły być realizowane przez Wykonawcę samodzielnie lub dla których pełnił on rolę generalnego wykonawcy i samodzielnie wykonywał roobty o wielkości minimum 75% odśnieżanej powierzchni całego wykazywanego zadania. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał usługi i referencje tego podwykonawcy, którego będzie wskazywał w ofercie przetargowej jako Podwykonawcę tych usług. Usługę w podwykonawstwie mogą wykonywać tylko Podwykonawcy wskazani w ofercie przetargowej na "Zimowe utrzymanie jezdni i chodników w mieście Elbląg". b. dysponowanie tj. posiadanie niezbędnego do wykonania usługi sprzętu wymienionego w pkt. 3.3.4 i 3.3.5 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ, lub zapewnienie go przez wynajem, dzierżawę lub wykazanie sprzętu posiadanego przez podwykonawcę robót wskazanego w ofercie przetargowej. Wykonawca musi posiadać na własność min. 50% jednostek sprzętowych wykazanych w pkt. 3.3.5 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Minimalne wymogi Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. posiadanie na czas wykonywania zamówienia lub zobowiązanie się do posiadania na czas wykonywania zamówienia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia warunków zamawiający dokona w sposób zgodny z SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: określone w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: określone w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 18 - 17491 z dnia 26.01.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-RZP-78/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.08.2005, cena - 21 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.08.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.08.2005, godzina 10:00, Urząd Miejski Elbląg, ul. Łączności 1 - sala nr 300.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.