Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-09-23
Katowice: Wybór wykonawcy usługi w zakresie :
prowadzenia konserwacji dźwigów osobowych
w budynkach Katowickiego TBS Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 329982 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2536713, 2537785, faks 032 2537128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: TBS Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy usługi w zakresie : prowadzenia konserwacji dźwigów osobowych w budynkach Katowickiego TBS Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Usługa w zakresie prowadzenia konserwacji dźwigów osobowych w budynkach Katowickiego TBS Sp. z o.o. przy ul. St. Etienne 9-9a - 15-15a - 8 dźwigów, ul. Obroki 43 - 2 dźwigi, ul. Skowrońskiego 3-3a - platforma dla osób niepełnosprawnych - 1 szt., 1-GO Maja 95 i 97 - platformy dla osób niepełnosprawnych - 2 szt. Dane szczegółowe przedmiotu zamówienia : ZAKRES CZYNNOSCI konserwatora ----------------------------------------------- Konserwator dźwigu obowiązany jest przestrzegać instrukcji konserwacji dźwigu, usuwać bieżące usterki i poddawać dźwig przeglądowi nie rzadziej niż przewiduje to instrukcja konserwacji. Nie rzadziej niż raz na pól roku poddać dźwig przeglądowi w zakresie rewizji okresowej. W odstępach nie dłuższych niż 12 miesięcy konserwator powinien: - przeprowadzić oględziny konstrukcji nośnej dźwigu - przeprowadzić oględziny przeciwporażeniowej instalacji ochronnej. Instrukcja konserwacji wydana przez producenta ustala dla konserwacji indywidualnej następującą częstotliwość przeglądów konserwacyjnych: - przegląd P1 co 15 dni. - przegląd P2 co 6 miesięcy. ZAKRES PRZEGLADU P1 MASZYNOWNIA. Wykonanie dwóch jazd w gore i w dól, skontrolowanie działania aparatury sterowej. Smarowanie elementów dźwigu. Sprawdzenie: - wartości nap. fazowego i sterowego - działania przekaźnika PTT-3 i zab. termistorowego - luzownika - ogranicznika - wył. głównego - obw. ochrony przeciwporażeniowej i zabezpieczeń - stanu listew zaciskowych ze szczególnym uwzgl. obw. bezp. - oczyszczenie i regulacja styków styczników i przekaźników - stanu lin nośnych i linki ogranicznika prędkości - stanu zawiesia i kontaktu zwisu lin - stanu kół linowych, w szczególności rowków koła ciernego - pracy i regulacja układu hamulca - luzu gum sprzęgła i stanu sworzni, dokręcenie - luzu poosiowego ślimaka - stanu oleju w panewkach silnika - stanu oleju w reduktorze - stanu cieplnego reduktora KABINA I PRZECIWWAGA Sprawdzenie stanu: - prowadników ślizgowych - luzu w prowadnikach - mocowania lin na kabinie i p.wadze - chwytaczy /ręczne uruchomienie aparatu chwytnego/ - kontaktu chwytaczy - kontaktu zwisu lin - mocowania krzywek wył. krańcowych, końcowych, piętrowych - działania aparatów elektromagnetycznych krzywki ruchomej, - wył. zatrzymania /oczyszczenie smarowanie/ - działania wyłącznika sterowania na kabinie - fotoimpulsatora - działania kasety jazd rewizyjnych - regulacja dojazdów na poszczególnych przystankach - kasety dyspozycyjnej /wym uszk. przycisków/ - działania podłogi ruchomej, kont. pełnego obciążenia SZYB Sprawdzenie stanu : - kontaktów drzwi szybowych - kontaktów rygli - kaset wezwań - przysłonek fotoimpulsatora - działania wył. końcowych i krańcowych szybu - instalacji ochronnej w szybie PODSZYBIE Sprawdzenie: - pracy i smarowanie obciążki - wydłużenia lin obciążki - działania wył. sterowania w podszybiu ZAKRES PRZEGLADU P2 W ramach przeglądu P2 należy wykonać przegląd P1 oraz dodatkowo; MASZYNOWNIA OGR.PRĘDKOSCI - oczyścić i nasmarować - sprawdzić prawidłowość działania - usunąć luzy UKL.HAMULCOWY - sprawdzenie stanu okładzin szczek hamulca. Okładziny przemyć i oczyścić. W przypadku zużycia - wymienić. - sprawdzić regulacje układu hamulcowego, posmarować sworznie. - rozebrać, oczyścić i nasmarować luzownik SILNIK - spr. ustawienie silnika, w wypadku drgań lub nierytmicznej pracy poprawić ustawienie - wymiana oleju w łożyskach silnika - dokręcenie nakrętek sworzni tulei gumowych sprzęgła w wypadku zużycia - wymienić - dokręcenie przewodów na zaciskach silnika - spr. luzów i ewentualna wymiana łożysk REDUKTOR - spr. stanu cieplnego reduktora - spr. luzu poosiowego ślimaka, regulacja za pomocą podkładek - spr. luzu miedzyzębnego /w przypadku stwierdzenia luzu ponad 1mm zatrzymać dźwig/ - wymiana oleju w reduktorze - smarowanie wału głównego - spr. zagłębienia lin w kole ciernym - spr. sprzężenia ciernego APARATURA STEROWA - rozmontowanie styczników, czyszczenie styków - oczyszczenie styków przekaźników - sprawdzenie listew zaciskowych - przemycie spirytusem styków przekaźników KABINA - oczyszczenie kabiny - oczyszczenie i smarowanie części ruchomych - sprawdzenie działania wszystkich aparatów na kabinie, z rozmontowaniem i czyszczeniem styków - spr. mocowania i podłączenia kabla zwisowego - kontrola i regulacja układu zawieszenia - spr. i dokręcenie wszystkich złączy elementów nośnych kabiny - czyszczenie, regulacja pod obciążeniem mechanizmu podłogi ruchomej i progu SZYB - czyszczenie prowadnic - dokręcenie śrub mocujących prowadnice - smarowanie prowadnic - kontrola drzwi szybowych i regulacja wszystkich elementów - wymiana amortyzatorów Oprócz wykonywania przeglądów P1 i P2 konserwator obowiązany jest w ramach konserwacji : - przygotować dźwig do rewizji okresowej tj. wykonać wszystkie próby i badania przewidziane dla rewizji okresowej. - USUWAC WSZELKIE USTERKI w pracy dźwigu poza wymianą elementów nośnych dźwigu oraz naprawami po których wymagana jest badanie UDT. Konserwacja nie obejmuje kosztu użytych materiałów oraz wymiany i naprawy tak zwanych elementów nośnych dźwigu tj. - wciągarka - lin nośnych - prowadnic kabinowych i p. wagowych - przeciwwagi - tablic sterowych Ponadto nie obejmuje : - wykonania zaleceń UDT wynikających z nakazów UDT. - Naprawy uszkodzeń wynikających ze świadomej dewastacji. - Naprawy uszkodzeń spowodowanych wilgocią w szybie lub zalaniem - pomiarów elektrycznych i mechanicznych Zleceniodawca ma prawo potrącenia z ryczałtu za konserwację sumy w wys.1/30 kwoty miesięcznej konserwacji przypadającej na dany dźwig, za postój dźwigu z winy konserwatora. Za postój dźwigu z winy konserwatora uważa się nie przystąpienie do usuwania awarii dłużej niż w dniu następnym od daty zgłoszenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostały określone wg przepisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch i więcej wykonawców (konsorcjum) nw. dokumenty i oświadczenia muszą być złożone w ofercie przez każdego z wykonawców . 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz o zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, i o uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty, 2) Wykonawcy biorące udział w przetargu powinni prowadzić działalność gospodarczą w zakresie usług będących przedmiotem przetargu. 3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : a) stosowne referencje i inne dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, o podobnej do przedmiotu zamówienia wielkości, charakterze i wartości . b) wykaz osób, z podaniem adresów ich zamieszkania, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy, wraz ze stosownymi uprawnieniami wymaganymi przy realizacji przedmiotu zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: - spełnia - nie spełnia -. 6) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający obligatoryjnie wykluczy oferentów, którzy nie spełniają wymagań art. 24 ust. 1 i 2 p. z. p. 7) Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli : 1) oferta jest sprzeczna z ustawą lub SIWZ, 2) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji 3) oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny których nie można poprawić na podstawie art. 88 p.z.p., lub błędy w obliczeniu ceny, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu przetargowym, 6) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pierwszą stroną oferty ma być wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w tym również o : a) zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, b) uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty,- załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 . 4. Oświadczenie o tym, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego wykonali wszystkie zlecenia z należytą starannością - załącznik nr 4. Za dowód nienależytego wykonania zamówienia uznawane będą : a) wyrok sądu powszechnego lub polubownego obciążający wykonawcę , b) odstąpienie od umowy przez zleceniodawcę z winy wykonawcy, c) zmniejszenie należnej zapłaty za realizację zlecenia jako reperkusja za nienależyte wykonanie umowy , d) zapłata kar umownych przez wykonawcę, e) inne udokumentowane kary zastosowane w stosunku do wykonawcy za nienależyte wykonanie zlecenia . 5. Oświadczenie o tym, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego ani jego upadłości nie ogłoszono, a także nie toczy się postępowanie ugodowe, ponadto nie toczy się postępowanie związane z naruszeniem przepisów ustawy karno - skarbowej - załącznik nr 5. 6. Oświadczenie o tym, że członków władz firmy wykonawcy (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, że ich samych) nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z udzielaniem zamówienia publicznego albo za inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - załącznik nr 6. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 i Nr 8 . 8. Stosowne referencje , protokoły odbioru , itp. dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, o podobnej do przedmiotu zamówienia wielkości, charakterze - załącznik nr 9. 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy wraz z załączonymi uprawnieniami - załącznik nr. 10 10. Wykonawca będący spółką z ograniczoną odpowiedzialnością winien zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94-00, poz. 1037) dołączyć uchwałę wspólników o zgodzie na zaciągnięcie zobowiązań lub prawo takie winno wynikać z umowy spółki (dołączyć umowę spółki) - załącznik nr 11 ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.,
ul. Krasińskiego 14
40 - 019 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 12:00, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego - Katowice , ul. Krasińskiego 14 ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa dwóch zestawów GNSS RTK z kontrolerem LTE
- Wykonanie naprawy stropu na poziomie +6,50 m w budynku basztowej wieży wyciągowej szybu I dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Dostawa oprogramowania
- Dostawa subskrypcji, wsparcie techniczne oraz asysta techniczna Wykonawcy dla rozwiązania antywirusowego stosowanego w WFOŚiGW w Katowicach lub rozwiązania równoważnego
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świdniku Małym
- MZŻ.262.18.2025.T - Montaż wraz z dostawą dźwigów towarowych w żłobkach Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Pudliszkach
- Montaż i uruchomienie dźwigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
- Dostosowanie budynku Urzędu Gminy w Miedzianej Górze do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy zewnętrznej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





