eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Usługa przeprowadzenia warsztatów aktywnego poszukiwania pracy w projekcie Moja przyszłość - aktywność współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-11

Chojnice: Usługa przeprowadzenia warsztatów aktywnego poszukiwania pracy w projekcie Moja przyszłość - aktywność współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach
Numer ogłoszenia: 329852 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 396 38 40, faks 052 396 38 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia warsztatów aktywnego poszukiwania pracy w projekcie Moja przyszłość - aktywność współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeprowadzenia warsztatów aktywnego poszukiwania pracy w projekcie Moja przyszłość - aktywność realizowanym przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Osoba prowadząca warsztaty: Doradca zawodowy Miejsce przeprowadzenia warsztatów grupowych - zapewnia Zamawiający - Sala konferencyjna Urzędu Gminy w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a lub inna sala umożliwiająca przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób w budynku znajdującym się na terenie Miasta Chojnice. Zamawiający nie zapewnia sprzętu komputerowego, w tym projektora do wyświetlania prezentacji multimedialnych. Miejsce przeprowadzenia zajęć indywidualnych - zapewnia Wykonawca - na terenie Miasta Chojnice. Minimalny zakres programu warsztatów grupowych: Rynek pracy w powiecie chojnickim i w Polsce; Metody szukania pracy, analiza przyczyn niepowodzeń w poszukiwaniu pracy; Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych; Autoprezentacja, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, komunikacja niewerbalna, asertywność w poszukiwaniu pracy; Motywacja do działania, szukania i podejmowania pracy, podjęcia nauki, wytrwałość w dążeniu do celu, skutki bezrobocia. Tematy warsztatów indywidualnych (propozycje - do wyboru przez uczestnika i doradcę zawodowego): analiza stosowanych przez uczestnika sposobów poszukiwania pracy, autoprezentacja - co można zmienić, aby poprawić wizerunek, symulacja rozmowy kwalifikacyjnej, samopoznanie - kwestionariusz zainteresowań zawodowych, mocne i słabe strony (przed zastosowaniem należy analizować, czy uczestnik nie był badany danym narzędziem w Powiatowym Urzędzie Pracy). Uwaga: Uczestnicy są objęci usługami doradcy zawodowego w Powiatowym Urzędzie Pracy i mają sporządzony Indywidualny Plan Działania, w związku z czym nie jest możliwe zastosowanie tego narzędzia w trakcie realizacji tej usługi. Liczba godzin warsztatów grupowych - 20 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna 45 min.). Łączna liczba godzin zajęć indywidualnych -63 godziny lekcyjne. Liczba godzin przypadająca na jedną uczestniczkę 20 godzin zajęć grupowych oraz od 2 do 4 godzin zajęć indywidualnych - w zależności od zakresu świadczeń uzyskanych przez uczestniczkę w Powiatowym Urzędzie Pracy. Zamawiający skieruje na zajęcia grupowe 20 osób, zajęcia indywidualne 20 osób (4 godziny zajęć indywidualnych dla 4 osób, 3 godziny 15 osób, 2 godziny 1 osoby) Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje o wymiarze i zakresie tematycznym zajęć indywidualnych w odniesieniu do każdej uczestniczki. Liczba godzin w pierwszym i drugim dniu zajęć grupowych - po 8 godzin lekcyjnych, trzeciego dnia zajęć grupowych - 4 godziny lekcyjne. Wykonawca powinien zapewnić przerwy w zajęciach edukacyjnych. Łączna ilość czasu przeznaczona na przerwy w ciągu 2 pierwszych dni nie może być mniejsza niż 45 minut, a liczba przerw nie może być mniejsza niż 3 w ciągu dnia, z zastrzeżeniem, że co najmniej 25-minutowa przerwa - na spożycie posiłku - powinna mieć miejsce około godz. 12.00. Zajęcia grupowe powinny odbyć się w następujące dni: 30 listopada, 7 grudnia, 14 grudnia br. (środy), w godzinach pomiędzy 7.00 a 15.00. Zajęcia indywidualne - powinny odbywać się w grudniu 2011 r., w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem środy, w godzinach pomiędzy 7.00 a 15.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia konkretnych 7 dni zajęć indywidualnych z doradcą zawodowym. Przeprowadzenie zajęć indywidualnych w czasie krótszym niż 7 dni - np. przez 2 doradców zawodowych - jest bardzo ograniczona ze względu na fakt, że 9 osób będzie w planowanych dniach doradztwa indywidualnego odbywać praktykę na kursie opiekunki środowiskowej. Maksymalna liczba godzin zajęć indywidualnych w ciągu dnia - 9 godzin lekcyjnych. Istnieje możliwość zmiany ww. terminów, ale pod warunkiem wyrażenia zgody na zmianę terminów odbywania się zajęć kursu opiekunki środowiskowej przez Wykonawcę tego kursu. Wykonawca zapewni: pokój do przeprowadzenia konsultacji indywidualnych z doradcą zawodowym (zamykane pomieszczenie zapewniające poufność prowadzonych rozmów) - na terenie Miasta Chojnice, niezbędne materiały szkoleniowe; catering w postaci kawy, herbaty, z dodatkami: cukier, śmietanka oraz jednego ciepłego posiłku obiadowego w ciągu dnia zajęć grupowych (3 dni). Ciepły posiłek obiadowy oznacza tzw. drugie danie, tj. porcja mięsa lub dania jarskiego + ziemniaki lub frytki lub kasza lub ryż + surówki. Wykonawca - uczestniczkom, które ukończą warsztaty - wyda zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu warsztatów, zawierający tematy zajęć grupowych i indywidualnych oraz wymiar godzin. W przypadku zastosowania - w trakcie zajęć indywidualnych - kwestionariusza zainteresowań zawodowych lub innego badającego predyspozycje zawodowe, cechy osobowościowe, mocne i słabe strony, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć pisemny opis predyspozycji zawodowych, cech osobowościowych i zalecanych kierunków dalszego kształcenia uczestnika projektu. Wykonawca nie zapewnia ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru czy kierowanych przez inne instytucje. Możliwość udziału w warsztatach osób kierowanych przez inne instytucje będzie uzależniona od decyzji Zamawiającego po rozpatrzeniu wniosku zainteresowanej instytucji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające polegałyby na powtórzeniu konsultacji indywidualnych z doradcą zawodowym dla maksymalnie 3 uczestników projektu w zakresie zgodnym z opisanym w przedmiocie zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby podmiot realizujący usługę posiadał aktualny wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia - zgodnie z art. 18 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona weryfikacji posiadania ww. wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia dostępnym na stronie www.kraz.praca.gov.pl.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi wykazać, że - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - przeprowadził co najmniej 1 szkolenie (oznacza również warsztaty, trening, kurs ,inna forma) dla grupy minimum 8-osobowej, o tematyce zawierającej co najmniej 40% zagadnień, haseł przedstawionych w minimalnym zakresie programu warsztatów grupowych (zawiera 10 zagadnień) oraz przeprowadził indywidualne doradztwo zawodowe dla co najmniej 8 osób. Jednocześnie nie jest wymagane, aby doświadczenie w postaci warsztatów grupowych i indywidualnych konsultacji było przedmiotem jednej usługi. Jeżeli szkolenie, o którym mowa wyżej zawierało w nazwie: aktywne poszukiwanie pracy lub aktywizacja zawodowa lub doradztwo, poradnictwo zawodowe, Wykonawca nie jest zobowiązany wykazywać zgodności 40% tematyki. Dowodem będą informacje zawarte w Załączniku nr 7 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług (referencje). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, nie zakończonych - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej części zlecenia odpowiadającej swoim rodzajem usłudze obejmującej zakres przedmiotu zamówienia. Zatem, aby spełnić warunek wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien w Załączniku nr 7 zawrzeć następujące informacje: 1. Liczebność grupy, dla której było przeprowadzone szkolenie grupowe; 2. Forma zajęć: grupowa/indywidualna; 3. Tematykę szkolenia grupowego - należy wymienić tematy, hasła, zagadnienia zbieżne z zawartymi w niniejszej SIWZ lub nazwę szkolenia, o ile zawiera określenia wymienione wyżej; 4. O przeprowadzeniu indywidualnego doradztwa, poradnictwa zawodowego dla minimum 8 osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że; dysponuje lub będzie dysponować - pokojem do przeprowadzenia konsultacji indywidualnych z doradcą zawodowym, znajdującym się w budynku położonym na terenie Miasta Chojnice. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie informacji zawartych w wypełnionym Załączniku nr 9 do SIWZ oraz - w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia, który stanowi zasób innych podmiotów - przedstawione przez Wykonawcę pisemne zobowiązanie się tych podmiotów do udostępnienia wskazanego potencjału technicznego na czas realizacji zamówienia. Wykonawca powinien w Załączniku nr 9 zawrzeć wyczerpujące informacje, które pozwolą w sposób jednoznaczny ocenić spełnianie przez niego warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że: dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą, która: posiada następujące wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie: i. posiada licencję doradcy zawodowego lub ukończyła studia podyplomowe z zakresu poradnictwa/doradztwa zawodowego lub ukończyła studia wyższe z zakresu doradztwa zawodowego (tzn. o specjalności poradnictwo,doradztwo zawodowe lub specjalności łączonej, np. poradnictwo zawodowe z terapią pedagogiczną), lub ukończyła studia wyższe, których program obejmował przygotowanie w zakresie poradnictwa zawodowego (wśród przedmiotów studiów był przedmiot dotyczący doradztwa,poradnictwa zawodowego) oraz ii. w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 1 szkolenie (oznacza również warsztaty, trening, kurs, inna forma) dla grupy minimum 8-osobowej, o tematyce zawierającej co najmniej 40% zagadnień, haseł przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ oraz przeprowadził indywidualne doradztwo zawodowe dla co najmniej 8 osób. Jednocześnie nie jest wymagane, aby doświadczenie w postaci warsztatów grupowych i indywidualnych konsultacji było przedmiotem jednej usługi. Jeżeli szkolenie, o którym mowa wyżej zawierało w nazwie: aktywne poszukiwanie pracy lub aktywizacja zawodowa lub doradztwo, poradnictwo zawodowe, Wykonawca nie jest zobowiązany wykazywać zgodności 40% tematyki. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie informacji zawartych w wypełnionym Załączniku nr 8 do SIWZ oraz - w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na osoby zdolne do wykonania zamówienia, które stanowią potencjał innych podmiotów - przedstawione przez Wykonawcę pisemne zobowiązanie się tych podmiotów do udostępnienia wskazanych osób na czas realizacji zamówienia. Wykonawca powinien na Załączniku nr 8 zawrzeć wyczerpujące informacje, które pozwolą w sposób jednoznaczny ocenić spełnianie przez niego warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie podpisane przez Wykonawcę - na Załączniku nr 2 -oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, - w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, które stanowią potencjał innych podmiotów - Wykonawca jest zobowiązany przedstawić pisemne zobowiązanie się tych podmiotów do udostępnienia wskazanych: potencjału technicznego i osób na czas realizacji zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- które będą spowodowane działaniami Zamawiającego: o Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego. W przypadku zmiany osoby Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę w formie pisemnej; o Zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany terminów warsztatów i indywidualnych konsultacji, za porozumieniem ustalone zostaną nowe terminy, dogodne dla obu stron. Możliwość zmiany terminów jest ściśle uzależniona od zgody Wykonawcy kursu opiekunki środowiskowej, w którym uczestniczki projektu w przewidywanym okresie będą brały udział; o Zmiana założeń odnośnie liczby godzin realizacji usługi w ciągu dnia; o Zmiana liczby osób kierowanych na warsztaty grupowe oraz konsultacje indywidualne (w zakresie od 1 do 4 osób). - które mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy i które będą wymagały wyrażenia zgody przez Zamawiającego: o Zmiana osoby/ób prowadzącej/ych warsztaty grupowe i indywidualne konsultacje. W przypadku, gdy osoba wskazana w ofercie nie będzie mogła przeprowadzić szkolenia, Wykonawca będzie musiał zaproponować Zamawiającemu osobę o odpowiednich kwalifikacjach, spełniającą wszystkie wskazane przez Zamawiającego wymagania. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu komplet niezbędnych dokumentów wskazanych w SIWZ, potwierdzających, iż zaproponowana w zastępstwie osoba spełnia wymagania Zamawiającego; o Zmiany w harmonogramie warsztatów, w tym zmiany założeń, np. odnośnie godzin realizacji usługi w ciągu dnia; o Zmiana miejsca realizacji konsultacji indywidualnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachojnice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, pok. 016.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, pok. 07.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Moja przyszłość - aktywność jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.