eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźdostawa oleju opałowego w ilości 20000 litrów na okres grzewczy 2005/2006 dla



Ogłoszenie z dnia 2005-07-07

POZYCJA 32980

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa oleju opałowego w ilości 20000 litrów na okres grzewczy 2005/2006 dla: Rejon Sieradz 6000 l, Baza Materiałowa w Brzeźniu 7000 l, Baza Materiałowa w Dobroniu 7000 l Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: mgr inż. Jarosław Tomczyk, Stanisław Buda, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inż. Jarosłąw Tomczyk Stanisław Buda., ul.Wojska Polskiego 13, 98-200 Sieradz, woj. Łódzkie, tel. (043)827-30-51, fax (043)822-51-40, e-mail: rdksimosty@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inż. Jarosław Tomczyk, Stanisław Buda, ul.Wojswka Polskiego 13, 98-200 Sieradz, woj. Łódzkie, tel. (043) 827-30-51, fax (043) 822-51-40, e-mail: rdksimosty@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inż. Jarosław Tomczyk Stanisław Buda, ul. Wojska Polskuiego 13, 98-200 Sieradz, woj. Łódzkie, tel. (043) 827-30-51, fax (043) 822-51-40, e-mail: rdksimosty@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego w ilości 20000 litrów na okres grzewczy 2005/2006 dla: Rejon Sieradz 6000 l, Baza Materiałowa w Brzeźniu 7000 l, Baza Materiałowa w Dobroniu 7000 l. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa oleju opałowego na okres grzewczy 2005/2006r dla: Rejon Sieradz 98-200 Sieradz ul.Wojska Polskiego 13 Baza Materiałowa w Brzeźniu, 98-275 Brzeźnio ul.Sieradzka 62 Baza Materiałowa Dobroń, 95-082 Dobroń Chechło II ul. Partyzacka 1. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 98-200 Sieradz ul. Wojska Polskiego 13 98-275 Brzeźnio ul. Sieradzka 62 95-082 Dobroń Chechło II ul. Partyzancka 1. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.00.00 - Oleje lekkie i średnie oraz produkty pochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.00.00 - Ropa naftowa i destylaty 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa oleju opałowego w ilości 20000 litrów dla Rejonu Sieradz oraz Baz Materiałowych w Brzeźniu i Dobroniu. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Nie dotyczy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność każdorazowo po dostawie oleju na poszczególne Bazy według zapisu w umowie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełnienia wszystkicjh kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (art.44 Ustawy PZP.) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do do ewidencji działalności gospodarczej że przedmiot działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 -cy od daty złożenia oferty. Oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowaniana podstawie art. 24 ust. 1 i 2, oraz ze spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Posiadają koncesję ,zezwolenie lub licencję na dystrybucję paliw. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualngo odpisu z właściwego rejstru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termonu składania ofert. Koncesji,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważonego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowqego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadcazeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na ratyzałegłych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąće przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz osób przewidzianych dom wykonania zamówienia oraz sprzętu zgodnie z zapisami w SIWZ. Posiadać doświadczenie min. 2 letnie w zakresie przedmiotu zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.08.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście lub za zaliczeniem pocztowycm. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 24.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.08.2005, godzina 10:15, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu adres : 98-200 Sieradz ul. Wojska Polskiego 13 - pokój nr 4.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.