Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-17
Piekary Śląskie: Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 15 w Piekarach Śląskich przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 104 wraz z usunięciem wyrobów zawierających azbest
Numer ogłoszenia: 32953 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 15 w Piekarach Śląskich przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 104 wraz z usunięciem wyrobów zawierających azbest.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót termomodernizacyjnych obejmuje: 1. Demontaż i utylizację wyrobów zawierających azbest - demontaż płyt zawierających azbest, wyroby o gęstości objętościowej większej niż 1000 kg/m3 z powierzchni 455,12 m2, - demontaż izolacji cieplnej w wymiennikowni oraz rur rozprowadzających, wyroby o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000kg/m3 z pow. 54,17 m2 - wywóz odpadów zawierających azbest ok. 27,11 m3, 7,84 Mg - prowadzenie monitoringu i badań na zawartość włókien azbestu w powietrzu 2. Docieplenie ścian budynku z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej - ok.560 m2 3. Docieplenie stropodachu - ok.305 m2 4. Wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej, malowanie oraz inne niezbędne roboty towarzyszące ujęte w dokumentacji. 5. Kompaktowa stacja wymienników ciepła + roboty demontażowe, budowlane, elektryczne 6. Wymiana instalacja centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami 7. Pochylnia dla osób niepełnosprawnych 8. Przebudowa pomieszczeń z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych. 9. Wymiana instalacji wod - kan w WC i umywalni z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych. UWAGA! Pod pojęciem /kompaktowa stacja wymienników ciepła/ zamawiający rozumie zespół urządzeń złożony z wymiennika ciepła, pomp i armatury regulacyjnej, odcinającej, pomiarowej wraz z kompletem automatyki, umieszczony na ramie montażowej w postaci kompaktowej. Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca winien stosować materiały posiadające atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, które przedstawi zamawiającemu w dniu odbioru robót w dwóch egzemplarzach dokumentacji odbiorowej. W okresie lipca i sierpnia 2010r. obiekt będzie nieczynny i w tym czasie należy skoncentrować zakres robót szczególnie uciążliwych dla funkcjonowania placówki, w pozostałych okresach obiekt będzie czynny i zakres robót należy koordynować z kierownictwem placówki i inspektorem nadzoru. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji. INFORMACJE DOT. PRAC ZWIĄZANYCH Z AZBESTEM: Zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (t.j.: Dz. U. z 2007r. nr 39 poz. 251 z późn. zm.): Art. 17. 1. Wytwórca odpadów jest obowiązany do: 1) uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie; 2) przedłożenia informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami, jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne. 2. Wytwórca odpadów jest obowiązany do uzyskania pozwolenia na wytwarzanie odpadów, które powstają w związku z eksploatacją instalacji, jeżeli wytwarza powyżej 1 Mg odpadów niebezpiecznych rocznie lub powyżej 5 tysięcy Mg odpadów innych niż niebezpieczne rocznie. 3. W pozwoleniu, o którym mowa w ust. 2, uwzględnia się wszystkie odpady wytwarzane przez danego wytwórcę w danym miejscu. 4. Wymóg uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, pozwolenia na wytwarzanie odpadów, a także przedłożenia informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami nie dotyczy wytwórcy odpadów prowadzącego instalację, na której prowadzenie wymagane jest pozwolenie zintegrowane, o którym mowa w przepisach o ochronie środowiska. Wnioski i karty informacyjne dostępne w załącznikach do SIWZ (załączniki nr S11, S12, S13) i) Prace związane z usuwaniem azbestu muszą być prowadzone w taki sposób, aby zminimalizować uwalnianie się azbestu do środowiska, tak aby nie zostały przekroczone dopuszczalne wartości stężeń włókien azbestowych w powietrzu. ii) Prace przy usuwaniu azbestu mogą prowadzić jedynie wykonawcy posiadający dokumenty dopuszczające do demontażu materiałów azbestowych i mający odpowiednie wyposażenie techniczne i zatwierdzający przeszkolonych w tym zakresie pracowników. iii) Podczas prac demontażowych przy elementach azbestowych wykonawca zobowiązany jest do: umieszczenia tablic ostrzegawczych informujących o rodzaju prowadzonych prac, ogrodzenia terenu, na którym prowadzone będą roboty, zastosowania odpowiednich środków technicznych w celu zmniejszenia emisji włókien azbestu. iv) Istotne jest, aby elementy azbestowe usuwać w całości, unikając ich łamania. v) Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych powinno być dokonane określenie stanu środowiska w wyniku umowy podpisanej przez wykonawcę z laboratorium badawczym w celu uzyskania poziomu odniesienia dla późniejszych pomiarów zanieczyszczeń powietrza w miejscu robót i jego otoczeniu. vi) W trakcie realizacji robót, jeżeli usuwane są wyroby o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000 kg/m3 lub inne, mocno uszkodzone, a także zawierające krokidolit oraz wyroby znajdujące się w pomieszczeniach zamkniętych, niezbędne jest prowadzenie monitoringu powietrza przez upoważnione laboratorium posiadające akredytację w zakresie pomiarów zanieczyszczeń powstających przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest. vii) Po zakończeniu robót wykonawca ma obowiązek przedstawienia właścicielowi lub zarządcy obiektu, będącego przedmiotem prac, oświadczenia stwierdzającego prawidłowość wykonania prac i oczyszczenia z azbestu. W przypadku, gdy przedmiotem prac były wyroby o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000 kr/m3 lub wyroby mocno uszkodzone i zniszczone lub prace obejmowały wyroby zawierające azbest krokidolit, lub prowadzone były w pomieszczeniach zamkniętych, wykonawca ma obowiązek przedstawienia wyników badania powietrza przeprowadzonego przez uprawnione do tego laboratorium lub instytucję. viii) Procedury prowadzenia prac związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych, wytwarzaniem odpadów niebezpiecznych wraz z oczyszczeniem obiektu i terenu zostały przedstawione szczegółowo w STWiOR1. W związku z powyższym Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do przedstawienia, przed przystąpieniem do prac demontażowych płyt azbestowych, następujących dokumentów: zezwoleń na wytwarzanie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest, wydanych podmiotom świadczącym usługi w zakresie demontażu, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest; decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi (jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie); informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami (jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne); dokumentu określającego stan środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, wydanego przez laboratorium badawcze. Do dokumentacji powykonawczej należy dołączyć dokumenty wymienione powyżej oraz: protokół potwierdzający usunięcie, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest pochodzący z powierzchni elewacji budynku ok. 510 m2; kserokopię kart przekazania odpadów zawierających azbest w celu ich unieszkodliwienia na odpowiednim składowisku odpadów azbestowych; oświadczenie wykonawcy stwierdzające prawidłowość wykonania prac i oczyszczenia z azbestu; wyniki badania powietrza prowadzonego przez uprawnione do tego laboratorium lub instytucję (w przypadku opisanym w punkcie vii). Po podpisaniu umowy, w terminie 5 dni należy, w uzgodnieniu z inwestorem, wykonać i przedstawić harmonogram rzeczowo - finansowy zadania. Płatność faktur ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zostanie dokonana zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo finansowym zadania, miesiąc po zakończonym kwartale, przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy, po dokonaniu przelewu należności przez WFOŚiGW.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie prawidłowego wykonania w ostatnich pięciu latach robót o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie dysponowania asortymentem technicznym odpowiednim do demontażu elementów azbestowych. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie dysponowania osobami z uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych, instalacyjnej w zakresie elektrycznym i pracownikami przeszkolonymi do demontażu elementów azbestowych a także udokumentowanie przynależności kierowników robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadania przez nich ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykaz min. 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokumenty te należy złożyć w ilości min.2 sztuk dla każdego z niżej podanych rodzajów robót: demontaż, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest, termomodernizacja elewacji, docieplanie dachu, stolarka okienna i drzwiowa, kompaktowa stacja wymienników ciepła, instalacja centralnego ogrzewania. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tzn. wykonawca polegający na potencjale osobowym innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 4. Poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dokumentów potwierdzających przynależność kierowników robót budowlanych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 5. Oświadczenie o dysponowaniu asortymentem technicznym odpowiednim do prowadzenia prac rozbiórkowych elementów azbestowych. 6. Oświadczenie o dysponowaniu pracownikami przeszkolonymi do prowadzenia prac rozbiórkowych elementów azbestowych. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, odpis z właściwego rejestru lub oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt2 Ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców oddzielnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Piekary Śląskie, 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, pok.218.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Piekary Śląskie, 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, pok.218.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane z budżetu miasta i ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Opracowanie kompletnego opisu przedmiotu zamówienia na montaż instalacji OZE dla budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Piekarach Śląskich przy ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 14
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Piekar Śląskich do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opiekuna podczas przejazdu - jedna trasa
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Piekar Śląskich do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opiekuna podczas przejazdu - 2 trasy
- Dostawa oleju opałowego - Kochcice
- Opracowanie kompletnego opisu przedmiotu zamówienia na montaż instalacji OZE dla budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Piekarach Śląskich przy ul. Kalwaryjskiej 62 D
- Dostawa materiałów budowlanych
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej
- Remont części pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Dziewulskiego 41B w Toruniu na potrzeby DDP prowadzonego przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych w ramach projektu pn. "Między nami seniorami"
- Remont oddziału przedszkolnego w ramach projektu pn: "Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Słupia
- Remont naprawczy części elewacji tynkowanych budynku Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika w Nowym Tomyślu
- Remont oświetlenia zewnętrznego na terenie kompleksu w m. Wyciążkowo
- Remont placówek edukacyjnych w Gminie Zagórz
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.